www.sudzibas.lv Tele2 Kvalitāte

Tele2 - Kvalitāte

Sveicināti! Vēlos pabrīdināt potenciālos Tele2 klientus. Neiesaku nevienam pieslēgt! Lieta tāda! Ziemas beigās noslēdzu līgumu ar Tele2 uz 2 gadiem ar 3 bez limita tarifu plāniem + mājas internets un televīzija. Ik pa laikam internets bija tik lēns ka televīzija negāja. Rakstīju par šo problēmu Tele2, bet atbildē saņēmu, ka traucējumi nav konstatēti un internets sadalās uz visiem un tur neko nevar darīt! Iestājoties vasarai internets palika tik lēns ka brīvdienās televīzija rādīja tikai naktī un interneta lapu vajadzēja atvērt līdz pat 5 min. Tad nu pamērīju ātrumu wi-fi tīklā tas bija 0,2 m/s apmēram un datu tīklā 1,7m/s apmēram ja pareizi atceros. Ātrums interneta lietošanai skaidrs, ka ir par daudz par mazu, kaut arī pie līguma slēgšanas konsultants ieteica citu rūteri par ko mēnesī arī bija kaut kāda samaksa. Nu tad kārtējo reizi rakstīju Tele2, lai risina šo problēmu citādi būšu spiests aiziet. Kā noprotat atbilde bija jau standarta sagatavota, ka tīklā traucējumi nav novēroti un interneta ātrums sadalās uz visiem. Tad nu izdariet secinājumus ka Tele2 ir sagrābies klientus, bet uzlabot neko netaisās. Tad nu pārgāju pie cita operātora diemžēl mazliet nepareizā veidā un par to piemērots atlaides atmaksa līdz noslēgtā līguma termiņa beigām. Tad paskaitot visu kopā tad summa ir lielāka par 800€. Vajadzēja uzrakstīt iesniegumu pirms lauž līgumu. Labi mana vaina ka neuzrakstīju. Rakstīju iesniegumu pēc tam lai atceļ atlaides atmaksu, bet diemžēl nekā. Būs jāmaksā! Es arī pirms tam biju Tele2 klients un kādus gadus 10, bet dēļ interneta pamēģināju citu operatoru, bet tas bija vēl sliktāks, tad atgriezos pie Tele2 cerot ka viņi nodrošinās solīto kvalitāti, kā reklāmās runā ka plašāko pārklājumu. Bet ticēt noteikti viņiem nevar, ja pārklājums ir , tad interneta ātruma nav. Tā kā potenciālie klienti izvērtējiet operatorus kārtīgi it sevišķi tie kas dzīvo vasarnīcu rajonos un jūras piekrastē! Ceru ka info bija noderīgs!

15.08.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

L

Komentāri (1)

P Pipars2025 16.08.2024

Visi mobilie operatori (bankas u.c.) oficiāli maksā valstij (nodokļus) par tiesībām kāst piķi no saviem klientiem.
Savukārt valsts ir ieinteresēta izpatikt "zelta zosīm" nevis to klientiem - tā mazāk problēmu, vieglāka kontrole un lielāki ieņēmumi valsts kasē.
Atbildīgās institūcijas šo pakalpojumu kvalitātes kontrolei pieņem un izmanto neskaidrus, klientiem neizmantojamus kritērijus.
Ja vēlaties mainīt šo kārtību - vāciet pamatotus pierādījumus un sūdziet tiesā operatoru, pie reizes arī valsti.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes