Tele2 - slikts serviss
Tās pašas divas meitenes no Deglava 67. Mēs nolēmām nomainīt rūteri no 4G uz 5G. Mums pateica atnesiet veco, mēs atnesām veco un viņas pēkšņi pteica, ka uz vietas nav 5G rūteris. ( Uzreiz nevarēja paskatīties? Mēs gājām uz mājām , tad atpakaļ, tad stāvējām atkal rinda, lai mums pasaka, ka nav uz vietas? Un sēž klusē nekādu risinājumu neiedeva. Liels paldies vīrietim no Saharova ielas, kas mums samainīja rūteri un pateica, ka veco nav jānodot Tele2. Tad, kāpēc šī divas gudrās meitenes mūs aizdizna uz mājām.) Jā un pēc 17:00 vakarā viņas strādā pa vienai, kaad ir vislielākās rindas. Dēļ tāda klienta apkalpošanas servisa parādās vēlēšanās nomainīt operatotu.
Komentāri (5)
Klientu apkalpošanas centrā strādā 2 pilnīgi nekompetentas meitenes, kas galīgi nesaprot kā ir jāstrādā. Man telefons, kas ir paņemts pie TELE2 bija nobloķets pēc IMEI numura , es, lūdzu,palīdzību, kas ir par lietu. Man pat dokumentus nepaņēma uzreiz aizsūtīja uz KIWI serviss, kur man bija jāsamaksā nauda par diognostiku, lai noskaidrotu , ka telefons ir nobloķēts.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Vai tad IMEI nebloķē tad, kad telefons ir ņemts nomaksā un nav maksāti rēķini?
... vai zagts.
Žēl ka nav tālruņa aplikācija kurā var ieiet,sazināties ar operatoru un papildināt zvanu kontu ar dažādu tarifu izvēli.Ņemiet piemēru no anglijas Giffgaff ļoti ērti