Tele2 - Slikts serviss, krāpšana
Neasāku nevienam lietot šo nožēlojamo kantori!
Mēs nopirkām pie vieniem Iphone bērnam. Pec gada baterija vairs netur un neslēdzas iekša! Atdevām vieniem pa garantiju, tie cakareja smadzenes 20! dienas! Un pec tam saka, ne, ierīces korpusam ir skrāpējumi, varam piedavat remontu pa 500 euro!
Nomainīt bateriju pa 500 euro vai ko?
Jus varat iedomāties!? Tādu kretinisko attieksmi vel vajag pamelet musu dienas...
Bērns gaidīja telefonu gandrīz mēnesi.
Ja, un pretī viņi neko nepiedāvā.
Iztērēts laiks, nervi un nekas nav sataisīts.
NOZELOJAMI! NEKAD VAIRS TIEŠĀM ! VISI LĪGUMI TIKS LAUZTI AR ŠIEM
Komentāri (16)
Ja uz telefona ir mehāniski bojājumi, kuri var liecināt, ka telefons ir kritis un tas neslēdzas iekšā, tad atteikums pamatots. Kā jūs noteicāt, ka netur baterija, ja telefons neslēdzas iekšā , paliek liels noslēpums. Ja gribas strīdēties, tad pieprasiet telefonu atpakaļ, rakstiet PTAC un nododiet to neatkarīgai ekspertīzei.
slēdzas! jūs jau melojat! slēdzas, bet ne lādējas iekšā!
Jūs atrodat pamatojumu to netaisīt!
pašiem nav smieklīgi? koe? Dažu skrāpējumu deļ, baterija vairs netur?
Mans vecais HUAWEI p30pro tam jau 5 gadi, vairākas reizes kritīs, trīs korpusi mainiti, un joprojām vecā baterija tur vairāk par par dienu!
Lai varētu spriest vai atteikums bija pamatots garantijai, tomēr būtu godīgi pielikt telefona bildes, nu un tur jau nepiedāvā remontu pa 500, bet gan jaunu ierīci
"alens84 1 st atpakaļ
slēdzas! jūs jau melojat! slēdzas, bet ne lādējas iekšā!
Jūs atrodat pamatojumu to netaisīt!"
Jūs pats sūdzībā rakstāt "Pec gada baterija vairs netur un nesledzas ieksa! " .
Tad izdomājat, vai telefons slēdzās vai neslēdzās. Ja neslēdzas, kā zināt, ka pie vainas ir baterija? Tā būs būtiska informācija, kura jānorāda pieteikumā PTAC. Man ar Tele2 un remontiestādi nav nekāda sakara, ar Jūsu ierīces remontu nenodarbojos.
Tak pats vispirms raksta, ka neslēdzas iekšā, pēc tam komentārā, ka slēdzas. Nekādu loģisku skaidrojumu mēs nesagaidīsim no cilvēka, kas viedokli, secinājumu sauc par meliem🤦♀️
Plus lielākā daļa bērnu (ne visi) čakarē telefonus turot pie lādētāja. Viens no maniem minējumiem-paši piebeidza ierīvi un grib bezmaksas remontu.
Tele2 jūs melojat! Kā jums nav kauns?! Agrāk uzskatīju jūs par nopietnu, zolidu kantori!
Es atnesu jums telefonu, Dammes centra filiālē, nodevu, meitene pieņēma, konstatēja tipiskus skrāpējumus ka jau vairāk kā gadu lietotam telefonam. Ja vajag bildes, es tos pievienošu kad dabūšu to atpakaļ no jums. Un pievienošu neatkarīgas darbnīcas lēmumu, lai visu redz un saprot ka jūs melojat! Un to ko jūs te tagad stāstāt tam nav nekas kopīgs ar to, kāpēc telefons nelādējas!
Visi jau zin kāpēc viņš nelādējas! Tāpēc ka aple tas ir tipisks baterijas defekts! Un jūs atrodat skrāpējumu, tagad mēģināt izvārīties no atbildības! Bet atbildība būs, jo nopircis es to esmu pie jums, un tiem skrāpējumiem nav nekas kopīgs ar bateriju! Tā kā telefonu lietoja bērns, tam mēdz būt skrāpējumi, ne jau jaunus telefonus jums atnes uz remontu! Un nosaukt 490 euro par remontu, tas totāls ārprāts! Baterijas remonts 490 euro? Jūs ko tur jukuši totāli? Es jau nebiju prasījis vizuālo remontu, bet tikai tehnisko remontu, baterijas remontu!
Man nevajag jauno telefonu, bet jūsu rīcībā nav pieņēma, vispār!
Izmetiet telefonu un nopērciet jaunu.
Kurš bērnam Iphone pērk? :D
Nav pirmais gadījums ar telefoniem. Covid laikā aizgāju uz Tele 2 pirkt telefonu. Gribēju pārbaudīt, bet man neļāva. Teica, ka kovids. Tajā pašā laikā, pārdevēja ieslēdza un izslēdza telefonu. Sākumā nesapratu. Izrādījās, ka telefons bija brāķis un kad prasīju, lai samaina, tad atbilde bija, jūs taču ieslēdzās un pārbaudījām. Tādu nekaunību nebiju redzējis un protams, ka aizgāju pie cita operatora. Labāk neko nepērciet Tele2 un mūkat prom no viņiem.
Esmu Tele2 klijente jau vairākus gadus gan sarunas un internets apmierina,LMT Bite ir uspustas cenas par internetu un sarunām to tieši ziņu.Sudziba nepamatota
Kur ir problēma izmest ārā telefonu un nopirkt jaunu telefonu. Nopirku telefonu pie tele2. Nokrita. Kaut kas notika un sāka pats slēgties ārā. Nopirku jaunu.
Te jau izskatās, ka visi 100 nav , pat nesajec, ka komentārus raksta parasti cilvēki...ar teksta uztveri nav ok...pat pēc pievienotās bildes, redzams, kā tekstu nesaprot...un bildes arī neliek, kuras ir vēstulē 😁😁😁 nahaļavu gribas pie jauna iPhone tikt😁😁😁 vienā tekstā tik daudz nesakritību 😁😁😁
Ieteikums: Apple produktus nest labot tikai uz viņu pašu servisu "Capital service". Tur garantija attiecas arī uz apple ierīcēm, kas ir lietotas. Pat ja ir skrambiņa, varat pieteikt garantiju. Svarīgi zināt, ka apple ietīcēm ir 1 gada garumā starptautiskā garantija, kad ierīci varat kaut bez pilnas komplektācijas nodot jebkurā iDeal, Capital Service vietā visā pasaulē. Viņi parasti veic arī diagnostiku un attiecīgi labo vai maina uz jaunu ierīci. Ja tālrunis ir uz nomaksu, arī tad var vērsties ar garantijas pietrikumu uz Capital service- Rīgā. Ne kurš katrs to zina. Arī ja ierīce ir apdrošināta un tiek veikta ierīces maiņa- tad vienīgi apdrošinātājs jāinformē par jauno IMEI, lai varētu identificēt apdrošināto ierīci- kā bija manā gadījumā.
Man savulaik sasisto displeju pat norakstīja kā garantiju un nomainījā. Jaunākam iPhone, kas noslīka- vienkārši izsniedza jaunu tādu pašu iPhone, jo nenostrādāja sensori.
Lai veicas- iesaku doties uz Capital service.
Ps. Ekrāna risinājums aizņēma 2h ar visu diagnostiku un slīkoni man apmainīja 3 dienu laikā, jeb pēc 3 dienām man atnāca sms- varat nākt saņemt savu ierīci, kura tika apmainīta pret jaunu.
atvainojos, komentārs citai sudzibai