Adrese: |
Šmerļa iela 1, Rīga Latvia - LV-1160 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | 8403 |
Sociālie tīkli: |
Sadales tīkls - Sūdzības un atsauksmes
Sadales tīkls - Slikts serviss
Kopš vakardienas 29.07. 09: 00 tikka konstatēts, ka mājā nav elektrības, mazliet pēc 10: 00 sazinājāmies ar sadales tīklu 10: 13 tika reģistrēts bojājums, sadales tīkls sākumā teica, ka 3 stundu laikā novērsīs problēmu, tad 6 h laikā novērsīs bojājumu. Ir pagājušas 24 stunda un vēljoprojām nav elektības. Mūsu īpašumā ir viena fāze un līdz ar to elektrības nav vispār, kaut kas prātam neaptverams, saprotams laikapstākļu ietekmē labošanas darbi var ievilkties, viss kārtībā to mēs saprotam...
Sadales tīkls - Slikts serviss
Man dzīvoklī pazūda elektrība. Pieteikums tika reģistrēts ap pklst.10: 00, pagāja 11 stundas, atkārtoti pazvanīju operatoram un izrādās ka sadales tīkls nav noteikts termiņš reaģēšanai uz izsaukumu, man izskaidrots, ka elektrība man būs... Pie vienas vietas visiem kad man būs elektrība un ka es iztikšu ar diviem maziem bērniem. Darbinieks atbrauks tad - kad atbrauks un ne minūti atrāk! No visa sirds novēlu 'gudrai vadībai' līdzīgo situāciju, bet diemžēl esmu pārliecināts, ka ja kādam no viņiem pazudis elektrība, brigāde atlidos ar helikopteri 5 minūšu laikā.
Sadales tīkls - Īpašuma bojāšana
Sadales tīkla darbinieki, nekaunīgi sabojāja 50 gadus vecu, ražīgu valrieksta koku. Nozāģējot augošā (sulas) laikā resnus zarus. Zaru pārsvars tagad ir uz mājas pusi. Pēc šādas rīcības, koks var uzgāzties blakus mājai. S. T stabs n - tos gadus atpakaļ, tika dārzā ierakts kā pagaidu stabs. Šo stabu, sen vajadzēja izvākt no dārza. No koka audzētas eksperta puses. Šāda izmēra, ražīgs valrieksta koks, tika novērtēts pa 10000 €. Pieprasu atlīdzināt s. T zaudējumus.
Sadales tīkls - Slikts serviss un apkalpošana
10 gadu laikā jūs joprojām nevarat sataisīt elektro pievadu Pūņām no Talsu puses. Sistemātiski mistiski elektro pārāvumi, bez brīdinājuma no jūsu puses. Par ko jums maksā tos miljonus, ja nemākat neko sataisīt. 08.04.24 dienas laikā, vairāk kā 10 reizes jau elektrība pazūd, brīdinājumu nav. Nākamās elektropreces, dēļ bojājumiem būs par jūsu kabatu. Izsmiekls un dusmas par jums ākstiem jau nāk. Naudu mākat plēst, bet lai ko sataisītu, tā visādi aizbildinājumi. Un tik nestāstiet ka tā nav. RISINIET PROBLĒMU
Sadales tīkls - Kvalitāte, serviss, attieksme
Ziemas nakts vidū pēkšņi pazūd elektrība. Atslēgums nr. 1144200. Sazvanīt st uz 8404 nereāli naktī - neviens neceļ, bet nu kartē atslēgum uredzu... Viss fine.. Plānotais atslēgums līdz 6: 00. Tad kad izdodas sazvanīt - atbilde aptuveni, ka mūsu viedoklis par jūsu problēmu ir svarīgs, taču bojājuma gadījumā potenciālā riska zaudējumi neskaitās un tieciet paši galā ar savām problēmām. Es tikai atgādināšu sadales tīklam, ka ziemas laikā darbojas apkures katli, kas ir uguns nedroši elektrība...
Sadales tīkls - Taupīgie un radošie Sadales tīkli
Sapuvis elektrības stabs apakšpusē, kurš nolūza un iekārtās elektrības vados. Sadales tīklos strādā radoši un ar ekonomiski darbinieki. Sapuvušais stabs tika nostiprināts ar tāda paša staba gabalu. Vieta-Salaspils centrs, no privātmājas logiem 10 m-skatāmies pa logu un priecājamies. 🤮
Sadales tīkls - Atļaujas pieslēgt saules paneļu izsniedz tikai pietuvinātām un īpašām personām
Jau divus gadus nevar izsniegt atļauju pieslēgt Saules paneļus. Versijas katru mēnesi citas. Par 0,3 kw paneļu pieslēgšanu prasa samaksāt 37000 eur. Acīmredzot atļaujas un valsts atbalsts tiek tikai īpašiem "čiekuriem" jeb sadales tīkls darbiniekiem un radiniekiem. Pārējiem tikai palielina tarifus.
Sadales tīkls - Krāpšana
В интернете представители sadales tīkls разорялись о том, что тарифы не поднимали несколько лет! Но это наглая ложь: в августе 2021 и 2022 года тарифы поднимались на 30-40%. Вот так вас, латыши имеют во все дыры местные же евреи типа годманиса... Internetā sadales tīkla pārstāvji vestējā, ka tarifi nav celti vairākus gadus! Bet tie ir meli: 2021. Un 2022. Gada augustā tarifi tika paaugstināti par 30-40%.
Sadales tīkls - Krāpšana
Ну что, будем вызывать Bez Tabu, или полицию, или телевидение! Потому что уже 2 года одна и та же цена, и живём с гирляндами без света! Рядом квартира, которая нас обеспечивает стиркой, всем, наполовину платит меньше, чем мы! Вам самим не смешно? Каждый месяц одна и та же цена! Соседи бойлера включают, всё включают! И такой суммы у них нету! В латвии нельзя найти правду! Неужели один телевизор тянет на 70 киловатт, когда мастер приходил, проверял, что столько киловатт быть не должно! С...
Sadales tīkls - Slikts serviss
Уважаемые работники! Это уже идёт не первый год. Свет по 100 - 120 киловатт в месяц. Из приборов у меня только один холодильник и один телевизор! Остальные услуги мне всё исполняют соседи. У них много электроприборов, и то таких чисел нету. Мы ничего не понимаем. Что нам делать? Мы ходим по темноте. Ждём нового года, чтобы включить нормально свет. Мы не знаем что делать и куда обращаться! Переплачено очень много не за что. Разве могут холодильник и телевизор нагнать 100 киловатт? Внучка...
Sadales tīkls - Krāpšana
Уважаемые сотрудники! Вы ставили новые счётчики. Большая просьба - приезжайте и проверяйте счётчики! Мы снимаем свои показания счётчика с 1 по 1 числа, а киловатты не сходятся. Свет вообще не включается, а киловатты летят! Телевизор и холодильник! Это ваша работа, приезжайте и проверяйте свои ящики!
AtrisinātaSadales tīkls - Neatjauno elektrības piegādi
Elektrības piegāde tika pārtraukta 13.09.22 kavēta maksājuma dēļ. Apmaksa tika veikta 15.09. Un 16.09. Elektrum nosūtījis uzdevumu par elektrības piegādes atjaunošanu. Līdz 20.09. Elektrības vēl nav. Zvanot uz sadales tīkls klientu apkalpošanas tālruni, konsultants atbildēja, ka elektrības piegāde jāatjauno divu darba dienu laikā. Tā kā 18.09. Un 19.09. Ir sestdiena un svētdiena un 17.09. Laikam neskaitās kā darba diena, tiek skaitīts 19.09. Un 20.09. , noteikti 20.09. Būšot atjaunot...
Sadales tīkls - Uzņēmums nenodrošina pilnu pieejamību pakalpojumiem
Iesniedzu pieteikumu par saskaņojumu pieslēgt mikroģeneratoru lai ražotu elektrību. Sadales tīkla inženieris sazinājās un paziņoja ka varēšot pieslēgt tikai pēc līnijas pilnīgas rekonstrukcijas kuras aptuvenās izmaksas ir 27000 eur. Tā ir ņirgāšanās par klientiem kad maksimālais valsts atbalsts maksimāli ir 4000 eur prasīt no klientiem tādu summu par līnijas rekonstrukciju. Tikai izredzētajiem un vip klientiem ir iespēja pieslēgt mikroģeneratorus un ražot tā ietaupot naudu par elektrība...
Sadales tīkls - Neatbilstoši sniegts pakalpojums
Skaitītāja nomaiņas brīdī netiek korekti veikta fiksācija - nav redzama plomba. Tā kā rādījumus nebiju pats fiksējis dažus mēnešus, pie nomaiņas nosauktais rādījums neatbilst vidējam mājsaimniecības patēriņam. Sargājot savas intereses, ja saņemat ziņu par nomaiņu, piefiksējiet savus elektrības rādījumus, citādāk var sanākt negaidīti iepirkties - par faktu, ka nav korektas fiksācijas, protams, neviens cits neatbild, bonusā var tikai saņemt Sadales Tīkla darbinieces zvanu ar mērķi nozombēt, ka pats vien esi vainīgs.
Sadales tīkls - Elektrības zudums
Atkal pazuda elektrība! Kad beidzot sadales tīkli sakārtos savas drātis, lai nezustu elektrība! Šonakt dēļ elektrības zuduma, uzsprāga siltumsūknis. Kurš segs manus zaudējumus? Par elektrību maksāju. Kāpēc man netiek sniegts pakalpojums?
Sadales tīkls - Slikts serviss
Jau trešo reizi nedēļas laika pazud elektrība. Cenas uz elektrību tikai aug, bet servisa kvalitāte tikai krīt. Es saprotu, ka dažā dos apstākļos var notikt visādas lietas. Tomēr trīs reizes (!) nedēļas laikā. Kāpēc nevar pārbaudīt un salabot bojājumus uzreiz? Man šķiet ka tā ir vienkārši bezatbildīga attiecība.
Sadales tīkls - Krāpšana
2020. Gada rudenī tika izstrādāts un apstiprināts jauna pieslēguma ierīkošanas projeks. Ka arī tika saņemts līdzdalības rēķins 2008 eur apmērā par pieslēguma ierīkošanu, kurš tika apmaksāts 11.11.2020. Pēc kā tika saņemta informatīva vēstule par remontdarbu uzsākšanu 16.12.2020-08.01.2021 (kuri īstenībā tika tikai uzsākti sagatavošanas darbi: noņemts daļēji bruģis un aizvests prot (kaimiņu īpašums-kas tiek šobrīd klasificēts kā zādzība) , jo ārā bija sals - 20) . Pēc kā saņēmu paziņojumu par...
Sadales tīkls - Elektrības plānotie remontdarbi
Plānotie elektrolīnijas remontdarbi notiek 2 reizes nedēļā no plkst. 10-17, tas nozīme, ka divas dienas no 5 darbadienām mājas nav elektrības. 1) ir rudens sezona, kad mājās nepieciešama apkure, ir ļoti sarežģīti nodrošināt apkures sistēmas nepārtrauktību. 2) mājās esošās elektroiekārtas patērē lielu papildus enerģijas resursu, piemēram, saldētavas, lai atgūtu nepieciešamo darbības temperatūru. Ņemot vērā, ka elektrība tiek pieslēgta vakarā, kad atkal ir augstākās Biržas Cenas, man tas rada...
Sadales tīkls - Nepatiesi nolasīti skaitītāja rādījumi
2020 gada rudenī īpašumam, kurā nedzīvojam tika uzstādīts jauns elektrības skaitītājs, kurš automātiski katru mēnesi nosūta patērētās elektroenerģijas rādījumu un tad tiek piestādīts rēķins. Rēķinus saņēmām regulāri ap 18euro un tos laicīgi apmaksājām. 2021. G. Pavasarī uzņēmums elektrum atsūta rēķinu virs 700eiro. Zvanot elektrumam noskaidrojām, ka skaitītājs nepareizi sūtījis datus un tagad ir nolasīts manuāli ar sadales tīkla darbinieka palīdzību. Elektrum ieteica vērsties pie sadales tīkla...
Sadales tīkls - Krāpšana, slikts serviss, melo
Pēc liguma 45 dienu laikā jāpieslēdz elektrība mājai. Apmaksājām 40€ par pieslegšanu. Tā līgumā ir pierakstīts. Pagāja visas dienas elektrības nav! Gandrīz katru nedēļu pirms tam mans draugs zvanījās viņiem kad pieslēgs elektrību? Viņi atbildēja"gaidiet! 45 dienu laikā pieslegs! "pēdējo reizi kad zvanīja teica jau notiek ierīkošana.. Kur? Kurā vietā? ... Mums mazs bērns (1 gads 2 Mēneši) mājās... Ko viņam vakaros tumsā jāsēž... Ne tējkannu uzsildīt ne veļasmašīnu ieslēgt.. Visi produkti...