www.sudzibas.lv Sadales tīkls Neatjauno elektrības piegādi

AtrisinātaSadales tīkls - Neatjauno elektrības piegādi

Elektrības piegāde tika pārtraukta 13.09.22 kavēta maksājuma dēļ. Apmaksa tika veikta 15.09. Un 16.09. Elektrum nosūtījis uzdevumu par elektrības piegādes atjaunošanu. Līdz 20.09. Elektrības vēl nav. Zvanot uz sadales tīkls klientu apkalpošanas tālruni, konsultants atbildēja, ka elektrības piegāde jāatjauno divu darba dienu laikā. Tā kā 18.09. Un 19.09. Ir sestdiena un svētdiena un 17.09. Laikam neskaitās kā darba diena, tiek skaitīts 19.09. Un 20.09. , noteikti 20.09. Būšot atjaunots pieslēgums, jāgaida. Tā arī nesagaidīju. Nesaprotu cik ilgi vēl būs jāpavada tumsā? ! Nav iespējams ne nomazgāties, ne drēbes izmazgāt, neko!

20.09.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Sadales tīkls Support Pārstāvja atbilde 21.09.2022

Labdien!

Lai varētu izskatīt un sniegt skaidrojumu par šo situāciju, lūdzam privātā vēstulē atsūtīt Jūsu īpašuma adresi.

Cieņā,

Jūsu Sadales tīkls

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Kāda tāda Līga 21.09.2022

Sazinoties ar Sadales tīkls konsultantu atkārtoti,tika sniegta informācija,ka 21.09. ir dots uzdevums atjaunot elektrības piegādi.Tajā pašā dienā tika atzvanīts un paziņots laiks,kurā piegādi atjaunos.Viss kārtībā un elektrības piegāde ir atjaunota.
Paldies!

Komentāri (1)

P PatiesiibasMeka 20.09.2022

Cik ilgi vēl pakalpojumu sniedzējiem būs jāauklējas ar saistību nepildītājiem?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes