AtrisinātaSadales tīkls - Neatjauno elektrības piegādi
Elektrības piegāde tika pārtraukta 13.09.22 kavēta maksājuma dēļ. Apmaksa tika veikta 15.09. Un 16.09. Elektrum nosūtījis uzdevumu par elektrības piegādes atjaunošanu. Līdz 20.09. Elektrības vēl nav. Zvanot uz sadales tīkls klientu apkalpošanas tālruni, konsultants atbildēja, ka elektrības piegāde jāatjauno divu darba dienu laikā. Tā kā 18.09. Un 19.09. Ir sestdiena un svētdiena un 17.09. Laikam neskaitās kā darba diena, tiek skaitīts 19.09. Un 20.09. , noteikti 20.09. Būšot atjaunots pieslēgums, jāgaida. Tā arī nesagaidīju. Nesaprotu cik ilgi vēl būs jāpavada tumsā? ! Nav iespējams ne nomazgāties, ne drēbes izmazgāt, neko!
Labdien!
Lai varētu izskatīt un sniegt skaidrojumu par šo situāciju, lūdzam privātā vēstulē atsūtīt Jūsu īpašuma adresi.
Cieņā,
Jūsu Sadales tīkls
Sazinoties ar Sadales tīkls konsultantu atkārtoti,tika sniegta informācija,ka 21.09. ir dots uzdevums atjaunot elektrības piegādi.Tajā pašā dienā tika atzvanīts un paziņots laiks,kurā piegādi atjaunos.Viss kārtībā un elektrības piegāde ir atjaunota.
Paldies!
Komentāri (1)
Cik ilgi vēl pakalpojumu sniedzējiem būs jāauklējas ar saistību nepildītājiem?