Sadales tīkls - Slikts serviss

Jau trešo reizi nedēļas laika pazud elektrība. Cenas uz elektrību tikai aug, bet servisa kvalitāte tikai krīt. Es saprotu, ka dažā dos apstākļos var notikt visādas lietas. Tomēr trīs reizes (!) nedēļas laikā. Kāpēc nevar pārbaudīt un salabot bojājumus uzreiz? Man šķiet ka tā ir vienkārši bezatbildīga attiecība.

09.12.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Sadales tīkls Support Pārstāvja atbilde 09.12.2021

Labdien!
Lai varētu izvērtēt situāciju un elektroenerģijas piegādes traucējumu iemeslus, aicinām privātā ziņā vai uz e-pasta adresi [email protected] atsūtīt īpašuma adresi.
Cieņā,
Jūsu Sadales tīkls

B

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes