Adrese: |
Šmerļa iela 1, Rīga Latvia - LV-1160 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | 8403 |
Sociālie tīkli: |
Sadales tīkls - Sūdzības un atsauksmes
AS Sadales tīkls - Slikts servis, bezadbildība
Problēma saistīta ar biežu elektrotīklu atslēgumu Jēkabpilī, Kraujas iela. Kas sagādā man, ka invalīdam morālo, fizisko un materiālu zaudējumu, un, tas atkārtojas regulāri no gada uz gadu. Šogad pirmais atslēgums bija 2021. Gada marta mēnesī uz 12 stundām, nākamais atslēgums paredzēts 08.06.2021 uz 6 stundām, izskaidrojuma nav, atbildības no as sadales tīkli nav. Pastāv arī iespēja pārbaudīt cik atslēgumi ir bijuši iepriekšēja 2020 gada, to bija ne mazāk, ka pieci.. Var veikt iedzīvotāju...
Sadales tīkls - slikts serviss
Nomainot elektroskaitītāju pusei dzīvokļa nav elektrības... Ok, zvanu info dienestam izstāstu situāciju. Piedāvā, lai pamēģinu ieskrūvēt drošinātājus stingrāk - pamēģinu, elektrība neparādās. Labi, Saka, ka atbrauks meistari paskatīsies. Pēc brīža zvana viens tirliņš un sāk stāstīt, ka skaitītājs strādā un tālāk tās jau ir manas problēmas (varbūt kāds vadu ir pakustinājis un korķis izsists) saprotu, ka manas problēmas, ja tur viņi nebūtu līduši klāt, bet elektrībā pazuda pēc jūsu darbiem -...
Sadales tīkls - Slikts serviss
Trešo diennakti divi invalīdi ir atstāti bez elektrības! Vai tā ir cilvēciska, kompetenta rīcība? !? Cilvēkam ar astmu nav iespēja elpot savas zāles, jo tet un sadales tīkls neizpilda solītās lietas... Ja notiks nopietnas Veselības problēmas, vērsīsimies tiesā, jo sarunas tiek ierakstītas, jo abi dzīvojošie cilvēki ar invaliditāti. Jo tikai lv var tā ņirgāties par cilvēkiem... !
AtrisinātaSadales tīkls - Slikts serviss, bojājums
Vai tas ir normāli, ka ciematā, kurš atrodas 20 km attālumā no Rīgas un 10 km attālumā no Jūrmalas, nevar nodrošināt stabilu elektroapgādes darbību? Pārcēlos uz spuņciemu pirms pāris gadiem un tas ir kaut kāds murgs. Līdz desmit elektrības pārtraukšanas gadā. Šogad tikai pusotra mēneša laikā ir jau 4 pārtraukumi. Jūsu kompānijā vispār ir inženieri? Vai katru mēnesi turpināsiet mainīt drošinātājus? Es runāju par spuņciema ielu, jūsu sistēma visi izsaukumi ir reģistrēti, izdariet secinājumus. Nu...
Sadales tīkls - Slikts serviss
Sadales tīkls nav tas pats ,kas vecais labais Latvenergo! Atbrauc pieslēgt elektrību-pusstundu pēta un tad pasaka,ka līdz skaitītājam pa vecu vads un pie labākās gribēšanas viņš nevarot pieslēgt elektrību-bet pēc uzvedības izskatījās ka viņš vispār negrib neko darīt.Tad es viņam saku tā-samaksāšu tev uzliec jaunu vadu tad-tad viņš man atbild,ka viņam nav vada un nav laika. Ievelkam jaunu vadu paši -atbrauc tas pats jefiņš tagad man saka tā,ka neslēgšot klāt elektrību,jo vads nav iestūķēt...
Sadales tīkls - Slikta apkalposana
Noslēdzu līgumu par elektrības pieslēgšanu taka mans bijušais nebija maksājis un atslēdza tagad jau 3dienas sezu sveču gaisma un jau piegdienas vakars un mājas mazi berni zvanu viņiem jau 3 dienas bet saņemu tik atbildi ka ar jums sazināsies un tagad vēl sestdienu svētdienu jāsēž bez elektrības taka varu teikt ka apkalpošana drausmīgā
Sadales tīkls - Slikts serviss
Работать не хотят, работают очень плохо. Должны были подключить электричество две недели назад, но до сих пор ни ответа ни привета, сплошная бюрократия, чтобы поставить счетчик, и подключить электричество, нужен какой то проект, зачем? Они что так, сидят схемы рисуют? И до них главное не дозвонится. Зато деньги хотят получать, я считаю: не за что
Sadales tīkls - Krāpšana
As sadales tikli - kāpēc jātaisa jauns projekts ja maja uz laiku ir atslēgta strāva maja uz laiku ir atslēgta elektrība, savukārt st uzstāj ka jātaisa projekts, kas maksa ne maz, bet, maja ir skaitītājs, strāva pienāk, tad kāpēc or jātaisa kaukads projekts, to nevaru saprast, ja jau viss ira, tik jāpieslēdz skaitītājs, secinu: šis ir likumīgs veids kā izkast naudu no abonenta, mani! Šī ir cūcība.
Sadales tīkls - Slikts serviss
Priekules ST veicot remontdarbus Apriķos no ceļa uz māju velkot kabeli, darba vieta netika norobežota ar ekskavatoru rokot tranšeju ar kausu trāpīja pa verandas sienu izsitot caurumu kur es ar bērnu staigājam labi ka tajā brīdī bijām istaba! Tika sastādīti akti un solījās salabot vai samaksāt pēc tam epastā atsūtīja piedāvājumu uznaglot no dēlēm! Tas viss notika 2.07.20 un nu jau ir 21.07.20, un Priekules ST neliekas nezinis un neatbild! Bijām pretimnākoši piedāvājam ielikt sienā lielu logu...
Sadales tīkls - Briesmīgs serviss
Briesmīgs serviss! Visu esi samaksājis, zvanies desmit reižu, neko ne pieslēdz atpakaļ, ne atbild tev pēc būtības. Žēl, ka nevar iztikt uzņēmumi bez viņu pakalpojumiem! Paldies par neko un sačakarētu piektdienu, miljons reižu zvanoties un sakot vienu un to pašu. Un attaisnojums, ka vakar bija vētra, šoreiz nu galīgi neder, nav attaisnojums vispār.
Sadales tīkls - Nekompetence
Pirms kāda laika, Jelgavā, pumpura ielā privātmājai, kurā dzīvo vecs cilvēks, tika pieteikts bojājums, ka raustās un nodziest elektrība. Ieradā st darbinieki un konstatēja, ka ievades drošinātājs, kas atrodās uz ielas ir bojāts, taču to nenomainīja un vecajam cilvēkam ieteica piestaigāt biežāk un to paslēgāt! Tad zvanīju uz st, par šo haosu, tur atbildēja, ka drošinātājs ir mūsu īpašums, uz ielas skapī, kur mums nav pieejas! Tad sarunāju elektriķi, kas to nomainīja! Tas ir absurds un cūcība!
AtrisinātaSadales tīkls - Kā atgriezties akmeņu laikmetā, kur zāle bija zaļāka, un par elektrību neviens nesapņoja
“kā atgriezties akmeņu laikmetā, kur zāle bija zaļāka, un par elektrību neviens nesapņoja”. “kā dzīvot? Kā strādāt? Katru dienu braukt uz darbu 200 km līdz Rīgai un atpakaļ? Kāpēc visu uzzinot un par visu painteresējoties laicīgi, es iekūlos tādās nepatikšanās? ” – ar tādu jautājumu man nācās sastapties, meklējot dzīvokli īrei un satiekoties ar sadales tīkla elektrības pieslēgšanu. “ja elektrība tika atslēgta mazāk par 6 mēnešiem, tad pieslēgties nebūs grūti – 2-5 dienas” – kā mantru reizi...
Sadales tīkls - Slikts serviss
Jauna ģīmene nevar pieslegt elektrību kopš janvāra sākuma, jo sadales tikls serviss ir nekompetents, bezadbildigs personals, katru nedēļu parādās jaunas problēmas un sevi par vainīgiem neuzskata. Viss notiek ļoti lēni. Ir pierādījumi ka esam maldināti jau vairākas reizes. Pie kā mums vērsties? Varbūt kāds zina kur braukt lai runātu pa taisno ar priekšniecību? Vai priekšniecības kontaktus?
AS Sadales tīkls - Slikts serviss, bojājums
Neatbilstošas kvalitātes (paaugstināts vai pazemināts spriegums) elektroenerģijas piegādes rezultātā īpašumā tika bojāts uzstādītais siltuma sūknis. Tika izsists galvenās ievades automāts, kā arī trīs automāti, kas uzstādīti pirms sūkņa. Piesakot elektroierīces bojājumu materiālo zaudējumu kompensāciju un piestādot visus prasītos dokumentus as sadales tīkli, tiek saņemtas sekojošas atbildes: - "esam pārbaudījuši mūsu elektroniskās bojājumu reģistrācijas sistēmas datus un konstatējuši, ka š. G...
AS Sadales tikli - Kāpēc jātaisa jauns projekts ja maja uz laiku ir atslēgta strāva
Maja uz laiku ir atslēgta elektrība, mantoju maju, noslēdzu līgumu ar elektrum, savukārt st uzstāj ka jātaisa projekts, kas maksa ne maz, bet, maja ir skaitītājs, strāva pienāk, tad kāpēc or jātaisa kaukads projekts, to nevaru saprast, ja jau viss ira, tik jāpieslēdz skaitītājs, secinu: šis ir likumīgs veids kā izkast naudu no abonenta, mani! Šī ir cūcība.
Sadales tīkls - Elektropadeves pārtraukšana līguma nr.1015914960
Pēc rēķina saņemšanu apmaksaju paradu uz 05.11.2018 (paradu summu) , ka bija uzrakstits apmaksas datums 06.11.2018. Rekins nr.201871994018. Neskatoties uz to vienalga elektoenergijas padeva tika atslegta 22.11.2018. Pēc mana zvana servisa pateica, ka 2 dienu laika pēc jau tekosā rēķina summas apmaksas - padevi atjaunos. Uz doto momentu, 22.11.2018 atslēgšanas rezultātā visa mājas apkures sistēma ir auksta un mans 1. Gadus vecais bērns salst. Sakarā ar to lūdzu jūs steidzīgi pieslēgt elektrība...
Sadales tīkls - Nesaskaņota koku izvešana
Sveicināti! Pēc augstsprieguma trases tīrīšanas visi nocirstie koki ir aizvākti. Vai tas nebija jāsaskaņo ar īpašnieku? Biju paredzējis tos izmantot malkai. (Nebija mežs, resgaļi nepārsniedz 15 cm diametrā). Man ziņo, ka sūdzība ir par īsu lai to izskatītu. Ko te lai piebilst? Varu pastāstīt kāds šodien āra laiks, vai arī, ka līnijas malā auga ābeles un bumbieres, kuru vairs nav.
Sadales tīkls - Krapsana
sveiki. man ir jautājums par mana līguma saturu un sistēmas lietotāju vai klientu. kas ir sitēmas lietotājs? kam pieder sistēma kas pienātk pie manas mājas līdz skaitītājam to ieskaitot? kas tad es likumīgi esmu klients vai sistēmas lietotājs?
Sadales tīkls - Krāpšana
Kāpēc man ir jāmaksā par ST sistēmas uzturēšanu un atjaunošanu? Kam pieder stabi, vadi un transformātori? Tas viss ir mans vai jūsu? Cik es sapratu elektro tarifs veidojas šādi: TC (elektorības tirgus cena) + maksa par pārvades un sadales pakalpojumiem (ko visiem klientiem nosaka AS "Sadales tīkls") + OIK maksa par obligātā iepirkuma un jaudas komponentēm. Tātad jautājums kompetentam darbiniekam - Kāpēc man ir jāmaksā par sistēmas bojājumu atjaunošanas darbiem kas Latgalē notiek diezgan bieži ja tas jau ir iekļauts manā tarifā?
Sadales tīkls - Krāpšana
A/S sadales tīkls pieslēguma līgumā nelikumīgi liek patērētājiem maksāt par viņu infrastruktūru (kabeļi, stabi, sadalnes skapji, skaitītāji) un tās projektēšanu un veicamiem darbiem kaut vai 50/50 vai 60/40. Nav tāda lr likuma kas nosaka ka klientam ir jāmaksā par jebkāda uzņēmuma īpašumu (infrastruktūru) , jo tas viss 100% pieder viņiem un ir a/s vai uzņēmuma aktīvs. Neslēdziet līgums kur jūs esat dēvēts par - sistēmas lietotāju, juridiski jūs tāds neesiet un tas ir domāts lai no jums izspiestu naudu, kuru jums nav jāmaksā! Esiet juridiski kompetenti in lasiet likumus!