AtrisinātaOptimus Mēbeles - Slikts serviss

Vairākas reizes ir bijuši”pārsteigumi” saņemot pasūtīto preci no Optimus mēbelēm. Vienu reizi tas ir stūra dīvāns no divām dažādām krāsām, otrreiz komplektā ir divas vienādas daļas, kas liedz salikt tv plauktiņu, nācās pašiem urbt vajadzīvos caurumus, jo veikals atteicās iedot detaļu no parauga. Tad vēl dīvāna kvalitāte, par pieklājīgu summu. Pēc pus gada, tas izskatās tā itkā jau 15 gadus lietots. Un pèdējais pirkums balts datorgalds, kur ir ielikta citas krāsas detaļa. Vaina nav konkrētās pilsētas veikalā, jo ar šādiem pārsteigumiem esam saskārušies gan Rīgā, gan Jēkabpilī.

26.10.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Optimus Mēbeles Pārstāvja atbilde 30.10.2018

Ziņas sniedzējam caur portļau 29.10. tika nosūtīta vēstule ar papildus jautājumiem. Gaidam saziņu ar mums, lai izskatītu jautājuma apstākļus.
Mēs cienam un respektējam mūsu klientu intereses, un neskaidru jautājumu gadījumos (diemžēl tādi gadās un mēs risinam visus jautājumus) aicinam vērsties uz veikalu kur pirkums ir veikts, vai sazināties zvanot uzinformatīvo tālruni +371 67885252; rakstieski: [email protected]

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 04.12.2018

Uzņēmuma Optimus Mēbeles pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Komentāri (1)

A Asdfg2 26.10.2018

Piekritīšu, mums arī pa pusgadu dīvāns tāds it kā jau mūžību lietots. Ļoti nekvalitatīvas mēbeles.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes