AtrisinātaOptimus Mēbeles - Slikts serviss

Pasūtīju preci interneta veikalā 12.06., uzreiz sazvanījos ar klientu apkalošanas servisu un jautāju vai preci kurjers varēs piegādīt līdz 19.06. plkst.18:00, tas bija ļoti svarīgi un vienojos ar klientu servisu, ka pasūtītās preces kurjers piegādās līdz 19.06. Kā arīo ar klientu servisu saņemšu līdz 19.06. 18.06. zvanu uz servisa centru jautāt cikos 19.06. tiks piegādāta preces. Atbilde šīs nedēļas laikā līdz 22.06. Serviss nekāds. Protams, solīts makā nekrīt!

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 28.08.2018

Uzņēmuma Optimus Mēbeles pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

>

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes