Optimus Mēbeles, Liepājā - Bojāta skapja mala
Novembrī pasūtīju skapi Optimusa mēbelēs,kas bija domāts kā dāvana. Atnāca salīdzinoši ātri. 22. novembrī priecīgi savācam skapi. Nākamajā dienā paredzēts skapi skrūvēt kopā, bet ar detaļu izsaiņošanu viss arī sākās un beidzās. Viena siena skapim ir iesprāgusi. Vedu uzveikalu bojāto skapja daļu, kur pārdevēja to nofotografē un sirsnīgi apsola, ka jaunu skapja sienu mēs saņemsim līdz mēneša beigām, tas ir līdz 30.novembrim. Gaidu vēl šodien! Esmu zvanījusi jau trīs reizes uz veikalu, bet ar katru reizi attieksme paliek arvien nelaipnāka. Pedējo reizi zvanīju 8.decembrī, kur man ātrinobēra, ka skapja daļa būs 10.decembrī. Zvanu tā arī neesmu sagaidījusi. Arī bojātās daļas man vairs nav, jo pārdevēja pierunāja atstāt veikalā.
Toposiem klientiem iesaku- kārtīgi apdomājiet, pirms iegādājaties preces OPTIMUSS MĒBELĒS. Es pieļāvu kļūdu, ka pirms preces iegādes nepalasīju pircēju atsauksmes . Nekad, nekad vairāk neiepirkšos šajā veikalā. Iepriekšējās sūdzībās pat rakstīts, ka pircējs trūkstošo detaļu gaida pus gadu.
Komentāri (1)
Nopirku bērnam skapi. 22.novembrī skapis tika savākts no veikala. Viss likās kārtībā līdz brīdim, kad skapis tika izsaiņots. Viena skapja siena bija iesprāgusi. Bojāto detaļu nekavējoties vedu uz veikalu, kur tā tija nofotografēta un pieteikta reklamācija. Solīja līdz mēneša 30. datumam jaunu detaļu. Bet kā saka, solīts makā nekrīt. Šodien jau ir 12.decembris. Vairākas reizes ir zvanīts uz veikalu un ar katru reizi pārdevēji kļūst rupjāki. Bojātās skapja daļas arī man nav, jo pārdevēja ieteica, lai atstāju to veikalā. Interesanti- kur viņa liks to bojāto detaļu?Topošie un esošie klienti- NEKAD NEPĒRCIET PRECI OPTIMUS VEIKALĀ. Rezultāts būs tikai viens- nebūs ne mēbeles, ne naudas
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību