Membershop - Slikts serviss un attieksme
Izskatās, ka nebūšu vienīgā, kas dalās ar slikto pieredzi, tātad, pirmo reizi mūžā izdomāju pasūtīt kleitu šajā interneta veikalā, pēc izmēru tabulas, viss atbilst maniem parametriem, nu lūk, ņemu un pasūtu, kleita atnāca, bet nu galīgi ne manam izmēram un aprakstam, kā tas bija norādīts izmēru tabulā. Iesniedzu preču atgriešanas formu utt., atnāca apstiprinājums, ka kurjers atbrauks pakaļ precei 1-3 d.d. laikā, nu lūk, ir pagājušas 2 nedēļas un kurjeru neesmu sagaidījusi vēl joprojām. Sūtīju neskaitāmus e-pastus, zvanīju, nu jau solīja, ka kurjers ieradīsies 04.08.2017., šodien ir 08.08.2017., no kurjera nekādas ziņas. Komunikācija no administrācijas arī absolūti vienaldzīga, kad zvanīju, attieksme tā it kā klients pats vainīgs, ka grib sūtīt preci atpakaļ, prasīju, kāpēc neviens neatbild uz maniem e-pastiem, uz ko man atbildēja :"Mums daudz e-pasti ienāk..."
Katrā ziņā, šis bija mans pirmais un pēdējais pasūtījums no viņiem. Tiklīdz atgreizīs naudiņu par preci, protams, ja viņu kāds paņems vispār, dzēsīšos ārā no šī superīgā interneta veikala.
Pievienot komentāru