Adrese: |
Ķengaraga iela 6a Rīga Latvia - LV-1063 (Juridiskā adrese un biroja adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67041201 +371 67041202 |
Fakss: | +371 67285964 |
Informācija: | LIDO ATPŪTAS CENTRS Krasta ielā 76, Rīgā, LV-1019 Tālr. +371 6 7504 420 Banketi, rezervācijas: +371 6 7700 000, [email protected] Fakss +371 67241168 Darba laiks: Bistro: Katru dienu 11.00 - 23.00 Restorāns: Katru dienu 13:00 - 23:00 Alus pagrabs: P. - Pk.. 18:00 - 23:00 S. - Sv. 12:00 - 23:00 LIDO SPICE T/P "SPICE", Lielirbes ielā 29, Rīgā, LV-1046 Tālr. +371 67609202 +371 67609213 (konditoreja) +371 67609210, + 371 26132601 (banketi un pasākumi bērniem) +371 28347101 (5D kino) Fakss +371 67609212 e-pasts: [email protected] Darba laiks: katru dienu 10.00 - 22.00 LIDO DOMINA T/C "Domina Shopping", Ieriķu ielā 3, Rīgā, LV-1084 Tālr. +371 67869834 Darba laiks: katru dienu 10.00 - 21.00 LIDO ĢERTRŪDE Ģertrūdes ielā 54, Rīgā, LV-1011 Administrācija: +371 67289396 Fakss: +371 67289396 E-pasts: [email protected] Darba laiks: P.- C. 08:00 - 22:00 Pk. 08:00 - 24:00 S. 00:00 - 24:00 Sv. 00:00 - 22:00 LIDO DZIRNAVAS Dzirnavu ielā 74/76, Rīgā, LV-1010 Tālr. +371 67284228 Fakss: +371 67283249 E-pasts: [email protected] Darba laiks: P.-S. 10:00 - 21:00 Sv. 10:00 - 20:00 17.01. 10:00 - 18:00 LIDO VĒRMANĪTIS Elizabetes ielā 65, Rīgā, LV-1050, Tālr. +371 67286289, Fakss +371 67286289 e-pasts: [email protected] Darba laiks: P. - C. 9:00 - 22:00 Pk. - S. 9:00 - 23:00 Sv. 10:00 - 22:00 LIDO KRIEVU SĒTA Ķengaraga ielā 3, Rīgā, LV-1063 Tālr.: +371 67134 930 Fakss: +371 67135 255 (ar norādi “Krievu sētai”) e-pasts: [email protected] Darba laiks: Katru dienu 11:00 - 21:00 LIDO ALUS SĒTA Tirgoņu ielā 6, Rīgā, LV-1050 Tālr. +371 67222431, Tālr./fakss +371 67222433, e-pasts: [email protected] Darba laiks: Katru dienu 11:00 - 22:00 LIDO LIDOSTA Starptautiskā lidosta "RĪGA" Mārupes pagasts, Rīgas rajons, LV-1053 Tālr.:+371 67068771 Fakss +371 67068773 e-pasts: [email protected] Darba laiks: Bistro katru dienu 8:00 - 20:00 Restorāns - bārs katru dienu 10:00 - 22:00 LIDO ĶIRSONS MĀJA Stirnu iela 32, Rīgā Tālr. +371 67130761, +371 67130762 E-pasts: [email protected] Darba laiks: Bistro: P. - S. 11:00 - 22:00 Sv. 11:00 - 21:00 Veikals P. - S. 10:00 - 22:00 Sv. 10:00 - 21:00 ĶIRSONS veikals-kafejnīca T/c Galleria Riga, Dzirnavu ielā 67, Rīga Tālr.: 26128086 E-pasts: [email protected] Darba laiks: P.-S. 10:00 - 21:00 Sv. 10:00 - 20:00 |
Kategorija: | Atpūta / Izklaide • Kafejnīcas, bāri |
Sociālie tīkli: |
LIDO - Sūdzības un atsauksmes
LIDO - Stikls ēdienā
Šodien lido krastā ielā nopirku burgeru. Ēdot to sajutu kaut ko ļoti cietu. Izrādījās burgerā vairāki stikla gabali iekšā. Nedaudz sagriezu smaganas! Devos pie darbiniekiem. Pasauca šefpavāru. Viņš piedāvāja paņemt kādu saldo ēdienu par šo radušos situāciju! Esiet uzmanīgi šajā ēstuvē. Neiesaku tur ēst!
LIDO - Slikta komunikācija
Man ir jājautā kāda ir komunikācija ar saviem darbiniekiem? Brālis šodien brauca uz darba interviju jo viņam piezvanīja un piedāvāja vakanci. Aizbraucot uz interviju viņu vienkārši pasūtija ar tekstu “ staigā tālāk, ko tu te atbrauci, tu man neesi vajadzīgs, man jau ir darbinieks” vai tā ir normāla attieksme? Būtu piezvanījuši un pabrīdinājuši, ka esat jau atraduši darbinieku, cilvēks ir iztērējis savu laiku un resursus, lai viņu tā pazemotu😡 esat tak liels uzņēmums, vai tiešām tā ir jāizturas pret cilvēkiem? Nokaunaties!
LIDO - Pretīga šašliks
Nopirkām pa dārgu naudu marinētu šašliku ar marku Gunārs Ķirsons Lido kakla karbonādes šašliks. Tik neēdamu, cipslainu gaļu marinādē vēl nebiju ēdis, visa porcija aizgāja miskastē. Agrāk varēju uzticēties lido, bet tagad pēdējā reize kad ņēmu.
LIDO - Slikts serviss
Šodien tika veikts pasūtījums no wolt, pasūtīju ēdienu un gurķu Spainīti pa 6 eiro, kuro reizi jau pasūtījums atnāk nevis Spainītis ar gurķiem, bet viens gurķis maza kastīte, vēl joprojām nevaru saprast kā tik daudz reizes var sajaukt spaini ar gurķiem, tai vieta iedot tikai 1 … protams nav patīkami kad mēģina noraut 6 eiro pa vienu gurķi … tā arī ir nauda. Nezinu vai to var skaitīt kā krāpšanu, bet fakts paliek kā tāds, - tā nebija pirmā reize.
Lido Krasta 76 - Ущерб здоровья
Посетил это заведение. Сервис никакой, обслуживание 0, тарелки грязные и подносы. Я каждый год приезжаю с семьёй в ригу и по совету таксиста решил покушать. Решил взять суши, и о неожиданность я блевал, и были такие проблемы с животом что ужас. Очлежав два дня в гостинице я решил приехать в это заведение и поговорить с начальством. Подошла ко мне старая женщина и представилась директором этого заведения, начала на меня кричать унижать, типо почему сразу не приехали. Сказала что вызовет охрану и...
AtrisinātaLIDO Vērmanītis - nauda no konta atskaitīta divreiz
Es iegāju kafejnīcā lido vērmanītis, lai paēstu, nopirku ēdienu, kura summa bija 8.05 eiro, pie kases maksāju ar karti, taču mana karte nez kāpēc uzreiz netika pieņemta, kasiere nebija dikti laipna un skarbi izteicās, ka līdz manīm problēmu nebija ar karšu maksājumiem, tad es mēģināju otrreiz maksāt ar karti, atkal nekā, tā vismaz kasiere pateica, nu un ar trešo reizi beidzot izdevās veiksmīgi samaksāt, tas notika 5. Septembrī, taču šodien ieejot savā internetbankā un apskatot konta izrakstu...
LIDO Krasta - Samazināts sortiments
Šodien 1. Septembris,2021, braucam uz Krasta Lido, pl 19.00, salātu nav, saldo nav, sortiments tik ļoti samazināts, palikuši tik kartupeļu ēdieni. Ja tik vāja ēdienkarte - pieejamā un sagatavotā, tad vairs nebrauksim. Kaut kas ir tik ļoti manījies ar jaunajiem īpašniekiem. Vadībai iesaku pasekot, kas notiek uz vietas un cik bēdīgi tas izskatās no jūsu klientu puses. Un zero cola ar nav, bet visi nevar dzert saldinātus dzērienus.
LIDO - Nekompetence, personas datu izkräpšana, ņirgāšanās par tautu
Vakar biju krasta lido. Ar ēdieniem pie galdiņa augšā pa trepēm netiku ielaists. Esmu vakcinējies pret covid ir pase izdrukāta un ielaminēta it kā viss kārtībā. Piegāju pie apsarga rādu savu covid pasi. Uzreiz seko uzbrauciens: tu ko te rādi man vajag ieskanetu tavu covid kodu telefona lai es varētu noskanēt savā aparātā! Kam tev to vajag es prasu. Lido vadība vācot visus kas ienāk un aiziet visi vārdi un uzvārdi visas personas ir mūsu datu bāzē. A kur personas aizsardzības likums. Kāpec...
Lido Ģertrūdes/ Bolt app - Slikts serviss
Ļoti neapmierināta ar vakardienas ēdiena pasūtījumu caur bolt app no lido Ģertrūdes. Pasūtīju set traditional, bija jābūt kartupeļa biezenim, atnāca frī kartupeļi…. Tos vispār neēdu… neviens pat neiedomājās pajautāt man vai tāda opcija vispār derēs, ja kart. Biezenis nav… un nē, tas nederētu, es atteiktu visu pasūtījumu, ja zinātu, jo to, kas ir atnācis neēdu.
LIDO - Maza porcija un biezs sarkanbrūns mats ēdienā
Svētdien ap 15.50 apmeklēju Origo Lido. Samaksāju 1.55€ par 6 kartupelīšiem mazajiem, kurus maxima tirgo par 0.39€/kg. Kopā pasūtījums sastāvēja no kartupeļiem mizā vārītiem; ceptiem, sēņu mērces, cāļa kotletes un biešu; marinētu gurķu salātiem. Pietam sēņu mērcē atradu apmēram 3 centimetrus garu, biezu sarkanbrūnu matu. Pasūtījuma summa kopā bija 4,55 eur. Tā vietā var restorānā paēst pietam ar zupas bļodu un dzeramo. Laikam par matu jāpiemaksā bjia pāris eur. Agrāk lido bija daudz labāk...
LIDO - Sabojāts ēdiens
Sestdien tika pasūtīti komplekti no lido vērmanītis caur bolt (burkānu salāti, vistas šašliks, kartupeļi un ķiploku mērce) . Parasti nebija nekādu pretenziju pret lido, gaidīšanas laiks arī nebija liels (30 min) , bet atbraucot ēdienam pamanījām, ka šašliks noteikt ir stāvējis vairākas dienas, kartupeļi melni kā ogles, bet zinot, ka parasti ar lido viss bija okey sākām ēst. Salāti bija sabojājušies, visi smirdēja un bija nereāli pretīga garša, kartupeļus ēst nebija iespējams, jo tie bija jēli...
LIDO - Krāpšana
As lido maldina pircējus ar cenām. Vairākos Lido restorānos ir reklāma: pasūti ēdienu attālināti, un saņem 20% atlaidi, ja izvēlies savākt pasūtījumu pats. Tikai tie 20% tiek rēķināti no lielākām cenām, nekā faktiski uz vietas restorānā, tātad faktiski atlaide ir mazāka! Un tā ir ar gandrīz visu ēdienkārtu. Pielikumā viens piemērs.
LIDO Apelsīns - Veca produkcija
Neiesaku iepirkties lido Apelsīns! Jau kuro reizi iegrābjos vecā produkcijā. Šodien nopirku vistas fileju ar ananāsiem un tikai atbraucot mājās konstatēju, ka viņa nav pirmā svaiguma, labākajā gadījuma cepta vakar. Vista un pat ananāsi galīgi sažuvuši un nebaudāmi! Dabūju izsviest ārā! Piezvanot uz lido un izsakot pretenziju man vēl mēģina ieskaidrot, ka gatavo katru dienu svaigu. Neesmu muļķe, atšķiru savaidu no veca!
LIDO - Slikts serviss
Pasūtiju pusdienas, vienīgā iespēja samaksāt ir izmantojot pay sera pakalpojumus, nevarēju samaksāt, jo nedarbojās minētā sistēma. Zvanot, operators tēloja izbrīnu. Pusdienas pasūtīju citur, kur neizmanto Pay Sera.
LIDO Spice - Neiedod kurjeriem visu sūtījumu
Jau ceturto reizi pēc kārtas pasūtot ar wol|t lido izsniegšanas viteta spice neiedod kurjeriem visu saturu un pat neļauj to pārbaudīt, kad klientam tiek atvests tur nav puse sūtījumu, jau 70 min gaidot kad vārēs pusdienot un se tev, nav, šoreiz 4 reizi kurjeru nelaidu prom lai noskaidro viņš man sacīja ka viņam visu neiedeva, tad kāpēc nepārbauda uzreiz.
LIDO - Slikts serviss kasé
Sveicināti! 17.02.1921. Iegriezos lido Vērmanītī, Elizabetes ielā 65, lai nopirktu pusdienas līdzņemšanai. Vienmēr strikti ievēroju visus pandēmijas laika ieviestos noteikumus. Šoreiz, nodezinficējot rokas iegāju zālē bez paplātes... Jā, mana vaina, neapzināta! Saņēmu pusdienas un devos pie kases norēķināties par pirkumu. Tur es saņēmu tik rupju " sveicienu " no kasieres, ka uz brīdī apjuku. Tas, ka nebija paplāte, ir pārkāpums, jā, atzīstu. Toties tā vietā, lai kasiere pieklājīgi teiktu...
LIDO - Lidopiegāde 30% atlaide, un 30% mazāka porcija
Mārketings jau labs. Taču kad saņem ēdienu, tad saproti ka neko neesi ietaupījis, jo esi saņemis par 30% mazāku porciju, kā būtu aizgājis pa taisno uz restorānu, un tur pasutījis ēdienu. Jo tur meitenes tiešām piepilda pilnu trauciņu. Pasūtīju kartupelu daivas ar cukgalas karbonādi, saņēmu divdaļīgajā trauciņā, kur kartupeļi tika ielikta mazajā nodalījumā, savukārt karbonāde lielāja... Varbūt sagadīšanās? Nee otreiz plovs piepildīts bija tikai 1/2 trauciņš.
LIDO - Slikts serviss
Lido ir šausmīgs serviss.Pasūtiju no wolta ēdienu,5 porcijas nebija pievienotas,lido neuzņemas nekādu atbildību.Liek zvanīt woltam,kaut vai wolts ir tikai piegādātājs. Ne atvainošanās, nekā, tikai 1.5 h gaidīšana,kamēr cits wolt kurjers to piegādās,ko noorganizēja ari wolt jaukais darbinieks. Palīdzēja un atvainojas, kaut kā to vajadzēja darīt Lido darbiniekiem. Biju veikusi diez gan lielu pasūtījumu un tad sanāk, ka nākamreiz viss ir jāpārbauda uzreiz kā ierodas kurjers, kaut nākamās reizes vairs nebūs. Paldies par izbojāto vakaru un pazaudēto laiku, tālu tiksiet !
LIDO - Slikta pārtika, slikti ēdieni
Šogad esmu bijis 2 reizes Lido restorānos Rīgā un iegādājos tur vienu franču karbonādi ar sieru, vārītos kartupeļus un 2 gurķus, biju samaksājis par to gandrīz 8 eiro, karbonāde ir bijusi sasildīta, gandrīz auksta un arī kartupeļi gandrīz auksti. Nebija garšīgi, un karbonādē vairāk nekā 50 procenti ir bijis siers, nevis gaļa. Vai ir normāli par tādu ēdienu ņemt 8 eiro? Es domāju ka nē. Un 2 reizi biju nopircis cūkgaļas šašliku ar kartupeļiem un 2 gurķiem, saņēmu 5 mazus gabalus šašlika un...
LIDO Alfa - Neprot ēdienus porcionēt!
Lido t/c alfa pirmkārt sadalē ap pulkstens puspieciem nav attiecīgo darbinieku, jānāk ēdienu likt filiāles vadītājai, kura absolūti neprot porcionēt! Pasūtīju divas porcijas kartupeļu salmiņu līdzņemamajās kastītēs, pirmajā ieliek tāka vāciņš knapi verās ciet, otrajā laikam sapratusi savu kļūdu ieliek kādas 3/4. Uz maniem iebildumiem sāk kautkā neadekvāti reaģēt, svērt to otro kastīti uz svariem kuru rādījumu no savas vietas es neredzu, kliegt ka 250g vietā jautā tajās 3/4 esot 338g, draudēt ka...