www.sudzibas.lv LIDO nauda no konta atskaitīta divreiz

AtrisinātaLIDO Vērmanītis - nauda no konta atskaitīta divreiz

Es iegāju kafejnīcā lido vērmanītis, lai paēstu, nopirku ēdienu, kura summa bija 8.05 eiro, pie kases maksāju ar karti, taču mana karte nez kāpēc uzreiz netika pieņemta, kasiere nebija dikti laipna un skarbi izteicās, ka līdz manīm problēmu nebija ar karšu maksājumiem, tad es mēģināju otrreiz maksāt ar karti, atkal nekā, tā vismaz kasiere pateica, nu un ar trešo reizi beidzot izdevās veiksmīgi samaksāt, tas notika 5. Septembrī, taču šodien ieejot savā internetbankā un apskatot konta izrakstu, atklājas, ka no no manis nauda par šo lido apmeklējumu ir atskaitīta divreiz pa 8.05 eiro ar minūtes starpību, kaut arī es ēdu tikai vienreiz! Ko man tagad darīt, vai būtu jāpriecājas, ka nauda netika atskaitīta trīsreiz, jo maksājumu mēģināju veikt 3 reizes, bet atskaitīja tikai par divām? ! Tagad esmu apšmaukts, lido rokas mazgā nevainībā, banka prasa čeku ka pierādījumu, man nekā nav un jūtos bērna prātā! Ja nauda tiks atgriezta kaut kāda brīnumaina kartā, tad es, protams, uzrakstīšu un paslavēšu lido par godīgumu, bet ja ne, tad zaudētāji jau būs lido nevis es, jo esmu pastāvīgais klients, kas tur regulāri ēda un atstāja naudiņu, bet nu būs par vienu klientu mazāk... Un rakstu te tādēļ, lai arī jūs, cienījamie Latvijas pilsoņi, neiegrābtos līdzīgā veidā un neskenējiet lido savas kartes vairākas reizes, esiet uzmanīgi!

10.09.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Papildināts Aivars Vainiņš 10.09.2021

Lido pārstāvis, kurš man nestādījās priekšā, izteicās, ka naudai jābūt kontā atpakaļ nedēļas laika, ja ne, tad lai zvanu viņiem atkal un mēģinās risināt šo lietu, bankā man pateica, ka vajag čeku ka pierādījumu.

Papildināts Aivars Vainiņš 10.09.2021

Es jau 12 gadus dzīvoju Anglijā un un uz Latviju braucu 4 reizes gadā pavadīt savu atvaļinājumu un vienmēr eju uz Lido Vērmanīti, jo tur var reāli garšīgi paēst, bet pirmo reizi es tur ēdu par dubulto samaksu! Kaut kāds absurds, jo Anglijā dzīvojot, man 12 gadu laika vienreiz bija līdzīgs gadījums Tesco iepērkoties, kad divreiz noskaitīja naudiņu, bet es to pat vēl neuzzināju, kad man tā nauda tika atgriezta un man ļoti atvainojās par kļūdu, es sākumā pat nesapratu, kas noticis, tad iegāju savā internetbankā un ieraudzīju dubulto atskaitījumu, kas tika atgriezts jau nākamajā dienā, bet redziet, Latvijā man vēl būs jāpierāda, ka neesmu krāpnieks un vai es atdabūšu savu naudiņu, ir atkarīgs no kaut kādu bosu labvēlības un viņu lēmuma, te vel nezin kas jāpierāda, ka neesi vainīgs!

Papildināts Aivars Vainiņš 10.09.2021

Normāla atbilde būtu manuprāt tāda, atvainojiet, esam vainīgi, rīt nauda būs jūsu kontā atpakaļ! Nevis skatīsimies, kaut ko gaidīsim, zvaniet vēl pēc nedēļas...

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Aivars Vainiņš 15.09.2021

Sūdzība ir atrisināta, taču tam vajadzēja 10 dienas, Man vakar Lido atvainojās un pateica, ka nauda 3 dienu laika būs atpakaļ kontā, tagad iegāju, jā ir. Pretenziju vairs nav, vienīgi vēlme nākotnē ar klientiem šad problēmas tomēr risināt ātrāk.

Komentāri (2)

AEW 10.09.2021

Uzticēt savu naudu bankām un kartēm ir pēdējāis, kas ir jādara Latvijā...

AEW 10.09.2021

Jā pazūdīs elektrība vai pārstās strādāt internets - tu pat sev maizi nenopirksi...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes