LIDO Spice - Neiedod kurjeriem visu sūtījumu
Jau ceturto reizi pēc kārtas pasūtot ar wol|t lido izsniegšanas viteta spice neiedod kurjeriem visu saturu un pat neļauj to pārbaudīt, kad klientam tiek atvests tur nav puse sūtījumu, jau 70 min gaidot kad vārēs pusdienot un se tev, nav, šoreiz 4 reizi kurjeru nelaidu prom lai noskaidro viņš man sacīja ka viņam visu neiedeva, tad kāpēc nepārbauda uzreiz.
Komentāri (5)
1. Jo kurjers nevar plēst maisu vaļā un pārbaudīt visu.
2. Ja pasūtījums ir redzams, kurjers var tikai tad pārliecināties par visu pasūtījumu
Maiss ir redzmas jo ir uzraksta kam jabut ieksa. Tesi tads pats ka piegada Rimi Vai Barbora
Nez vai kurjeram būtu jāveic izmeklēšana par sūtījuma sastāvdaļām. Viņam maksā par sūtījuma aizvešanu no punkta A līdz punktam B.
Šis jautājums būtu Jums jārisina pa tiešo ar Lido vai arī caur Wolt ofisu. Priekš kam čakarēt uz vietas kurjeram smadzenes, ja vien nav aizdomas, ka tieši viņš kaut ko ir izvilcis ārā no pasūtījuma?
Wolt un bolt kurjeriem nav japarbauda vai pasūtījums ir nokomplektēts pareizi. Sadas neskaidrības jārisina ar wolta klientu servisu, kuri arī tālāk izmeklēs šo atgadījumu, lai atrastu vainīgo.
Diemzel bet tas nav pirmais gadijums, kad kurjeri zog