Adrese: |
Liedaga iela 1-32, Liepāja Latvia - LV-3416 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 27303348 |
Darba laiks: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Sociālie tīkli: |
Colorfall - Sūdzības un atsauksmes
Colorfall - Briesmīga kvalitāte
Ļoti slikta kvalitāte. Pirmās nedēļas laikā spiedpogas apkaklei izrāvās ārā. Vīles sāka izirt pirmajā mēnesī. Tagad pēc gada nēsāšanas visas iespējamās vīles nāk vaļā, padušu vīles, pogu vīles, Jostiņas vīles. Kapuce ir pilnīgi nelietojama, jo tā ir tik gara ka uzvelkot to tā ir līdz manam degunam. Neiesaku pirkt neko no Colorfall. Sliktākais pirkums ko esmu veikusi. Pilnīgi vējā izmesta nauda.
Colorfall - Krāpšana, meli, naudas neatgriešana
Pasūtīju pāris krekliņus īsi pirms Ziemassvētkiem. Ir aprīlis un joprojām neesmu saņēmusi pilnīgi neko - ne naudu atpakaļ, ne citu preci. Jau sākumā biju vīlusies, ka nedēļu pēc preces pasūtīšanas (lai gan bija norādīts, ka preci pēc apmaksas izsūta nākamajā dienā) man piezvanīja un pateica, ka tomēr tāda prece viņiem neesot. Tad bija mistiski piedāvājumi sūtīt kaut ko ar auto pastu, kas, protams, nenotika. Tad bija solījumi atgriezt naudu, pēc tam - piedāvājumi neatsūtītās preces vietā...
Colorfall - Lauma Grauziņa ir krāpniece. Neiepērcies colorfall
Janvārī pasūtīju preci Colorfall interneta veikalā. Pēc 14 dienām, kad precei bija jābūt gatavai un izsūtītai, klusums. Nogaidīju vēl, mazums kāda aizķeršanās, klusums. Tad rakstīju epastu vienu, otru, trešo - klusums. Tad sāku rakstīt uz soctīkliem - vēl arvien klusums. Sazinājos ar pazīstamu Grāmatvedi, Kas Kādu Laiku Sniedza Grāmatvedības Pakalpojumuslaumai Grauziņai, ar domu - palūgt tālruņa nr. , grāmatvedis atbildēja, ka visticamāk varu aizmirst par savu naudu, jo lauma nemaksā...
Colorfall - Krāpšana, slikts serviss
Diemžēl arī man ir slikta pieredze ar SIA Colorfall. 13.10.2021. pasūtīju ar akciju Softshell lietusmēteli par 125 Eiro. Sākumā komunikācija bija ļoti laba. Lauma Grauziņa man sūtīja voice message Facebook un teica, ka mētelis jāgaida 3-4 nedēļas, jo pēc ražošanas noslodzes redz, ka ātrāk nebūs. Teicu, ka ok, jo tas nav tik steidzami, jo tomēr šo pirkumu gribēju uz pavasara pusi vilkt. Nu tā gāja laiks. Tā kā biju stāvoklī un gaidīju dvīņus, man nebija tik daudz laika uztraukties par savu...
Colorfall - Klientu maldināšana
Pasūtīju 29.10.2021. No firmas colorfall ziemas mēteli, konkrētais piedāvājums bija iegādājies ziemas mēteli+ dāvanā džemperis 50eur vērtībā. Sākumā saziņa ļoti raita caur facebook mesnegeri, vienojamies par krāsām un izmēru. Likās dīvaini, kad veicot apmaksu neatsūtīja rēķinu, bet gan teica, lai maksājuma mērķī norāda mētelis + džemperis. Pirms sūtīju vienojāmies, ka pasūtījums būs gatavs mēneša laikā. Kad tuvojās noteiktais saņemšanas datums, sāka ignorēt vēstules un saņēmu tikai automātikā...
Colorfall - Krāpšana, slikts serviss, neatbild uz ziņām
15. Novembrī 2021. Gadā akcijas ietvaros, pasūtīju kleitu, ko solīja piegādāt 14 dienu laikā. 3. Decembri painteresējos par pasūtījuma statusu un ziņu nesaņēmu. 15. Decembrī rakstīju atkārtoti un man lauma grauzdiņa atbildēja, ka kleita tiks piegādāta līdz ziemassvētkiem. 23. Decembrī kleitu joprojām nebiju saņēmusi, uz ko šī lauma atbildēja, ka neesot saņemts kleitas audums, tāpēc kleitu nevarot uzšūt. Piedāvāja atgriezt naudu, bet ieteica sazināties pēc svētkiem, jo tad man piedāvāšot jauno...
Colorfall - Krāpšana, slikts serviss
Pēc reklāmas instagram, kur tika piedāvāts komplekts ziemas jaka+džemperis, veicu pasūtījumu 7. Novembrī. Standarta izgatavošanas laiks tiek piedāvāts 14 darba dienas, papildus pievienota atruna, ka konkrētajā brīdī izpilde varētu būt nedaudz ilgāka. Pēc pāris dienām uzrakstīju e-pastu ar papildus detaļām saistībā ar pasūtījumu un ziņu ig, uz kuru bija atbilde, ka pārbaudīs, vai e-pasts ir saņemts. Pēcāk nekādas ziņas netika par šo saņemtas. Atkārtoti sūtīju e-pastu vēl 2 reizes un ig ziņas 5...
Colorfall - Slikts serviss, krāpšana
Pasūtīju uz akciju - instagram kontā - (kleita+krekls=55 eiro) . Paiet 1 nedēļa, 2 nedēļas, sāku satraukties - kur ir - rakstu ig colorfall kontā - kur ir mans pasūtījums, neesmu saņēmusi. Atbildes nav vairākas dienas, rakstīju arī oficiālu epastu uz viņu gmail kontu - apmērām pēc 1 nedēļās atbilde bija - vai ar jums kāds sazinājās? Ig kontā dievojās, ka būs. Beigās tā es sāku rakstīt katru otro nedēļu - katreiz man prasot, kas es esmu, ko pasūtīju utt. Un atskārtu, ka rēķinu man nav...
Colorfall - Briesmīgs serviss
Krietni pirms ziemassvētkiem, t. I. 03.12.21. Pasūtīju džemperi, kas bija domāta ka dāvana uz svētkiem. Solīja, ka pasūtījums būs gatavs pirms svētkiem. Uz zs neko nedabūju, sāku rakstīt - klusums. Aizbraucu pēc norādītās adreses - tukšums un slēgtas durvis. Pēc sutkas atbildēja, ka izsūtīs 2dien, t. I. 28.12. Lai negaidītu omnivu, kuru es apmaksāju, teicu, ka atbraukšu pati pakaļ pasūtījumam. Atkal klusums. Tad pāris dienas čakarēja prātu, ka prece vēl nav gatava, un ka atvedīs man uz mājām...
Colorfall - Krāpšana, ļoti slikts serviss
Pasūtīju sarafānu un kreklu caur instagramu 22. Novembrī, ir jau 28. Decembris, prece joprojām nav saņemta! Serviss zem katras kritikas, pat ja neteiktu vairāk. Uz ziņām neatbild vai atbild, ja sāk rakstīt katru dienu vai piedraud ar iesniegumu Ptac. Solījumi un tikai solījumi.
AtrisinātaColorfall - Krāpšana, slikts serviss
30. Septembrī pasūtīju caur Colorfall instagram kontu akcijā kleitu +krekliņš, tika apsolīts izsūtīt bez Rindas, jau pirmdienā, jo kleita bija paredzēta konkrētam pasākumam. Pacietīgi gaidīju, nedēļu pirms pasākuma (novembra sākums!) apjautājos un protams nekas izsūtīts nebija.. Un kaut ko sūtīt ārpus Latvijas arī jau par vēlu.. Pasākums pavadīts citā kleitā, taču uzņēmums nekaunīgi neatmaksā naudu.. Ļoti nepatīkama pieredze. Pirmo reizi, sadarbojoties ar latviešu zīmoliem, tāda attieksme. Nauda protams nav atgriezta, uz iesniegumu, atbildes nav. Arī instagram klusē. Neiesaku!
Colorfall - Maldināšana par piegādes termiņiem un Ilga naudas neatgriešana par nesaņemto preci
Pasūtīju kleitu un kreklu caur instagramu. Uzņēmums iekasē naudu par pasūtīto preci uzreiz, bet neinformē par pasūtījuma izpildes termiņu. Pēc kāda laika, kad vairākas reizes interesējos par preci - solīja, ka kuru katru dienu izsūtīs kodu, bet neizsūtīja un arī par to nepaziņoja. Vēlāk kad jau izspiedu informāciju par aptuvenu preces piegādes laiku, tas netika ievērots un man par to netika paziņots. Termiņš tika atkal atlikts un atkal netika ievērots. Vienā brīdī mani jauca arī ar citu...
Colorfall - Slikts serviss, nepiegādāta prece
Pasūtījums netiek izpildīts noteiktajā laika (14 darba dienas) un nekomunicē ar klientu, proaktivi neizskaidro klientam, ka nepaspēs, ka atvainojas.. Klusē un uz zinām atbild novēloti. Kad klientam apnik klausīties atkārtotos solījumos, kad preci varētu izsūtīt, tiek palūgts atskaitīt naudu, ko uznemums ari izdara. Laikam jau ierasta prakse, diemžēl. Mēteli ļoti Skaisti, diemžēl uzņēmuma komunikācija un serviss ir katastrofāls.
Colorfall - Slikts serviss
Skaists dizains, bet briesmīgs serviss! Pirmkārt, neatbild uz ziņām.. Jeb atbild tikai tad, kad atkārtoti un jau skarbāk tiek rakstīts. Norādītie pasūtījuma termiņi ir krietni garāki. Savu mētelīti gaidīju vairāk nekā mēnesi, bet nesagaidīju (lai gan solīja izgatavot 2ned laikā) .
Colorfall - Nepiegādāta prece.
Pirms turpat diviem mēnešiem pasūtita prece, bet no tās ne miņas. Uz saraksti neatbild, uz zvaniem ne tik. Facebook profilā atsauksmju rakstīšanas iespēja arī noņemta. Jau tam vajadzētu raisīt aizdomas! 🤔 rakstu atkal, un, beidzot pēc ilgiem laikiem saņemu atbildi e-pastā un man tiek atgadināts, ka viņiem ir pārslodze. Pārslodze. Pasūtijums tikai veikts augustā un tagad ir oktobris. Tajā pat laikā sociālajos mēdijos teju katru dienu tiek izlikts piedāvajums pēc piedāvajuma pirkt viņu preci!...
Colorfall Sia - 2 mēnešus nenodrošina preces piegādi
Mans pacietības mērs ir pilns - ar šo kaktu kantori jāauklējas kā ar mazu bērnu. 03.06. Apmaksāju kleitas iegādi ar omnivas piegādi. Solīja 10 darba dienu laikā to atsūtīt. Šodien ir 03.08. - kleitas joprojām nav un joprojām tieku barota ar solījumiem, ka būs. Neesmu saņēmusi nevienu paskaidrojumu, kāpēc tāda problēma ir raudusies - tikai Sola, ka būs un pielikšot klāt vēl dāvaniņu. Bērnu dārzs! Netērējiet savu naudu un enerģiju šīm šausmām - ejiet ar līkumu šim uzņēmumam. Lieki piebilst, ka uz ziņām viņi atvild ar vairāku dienu nobīdi...
Colorfall - Slikts serviss
Tik tiešām, varu pievienoties. Jau mēnesi gaidu preci. Pat divas preces un man tikai Saka, ka jāgaida, jo prece nākot no Liepājas un no Rīgas, bet vispār nekas nemainās. Mēģināšu pieprasīt, lai atgriež naudu, jo tas nav normāli. Ja norāda, ka preci piegādās 14 dienu laikā, tad šī piegāde ir jānodrošina, nevis jāizgudro dažādi attaisnojumi. Apģērbs skaists, bet komunikācija un piegāde galīgi garām, noteikti neiesaku izmantot šo internetveikalu!
Colorfall - Slikts serviss
Tāds pats variants, kā visiem komentāriem. Apmaksāju rēķinu 20.01.2021 (atsūtīja tai pašā dienā) un tikai šodien saņēmu sūtījumu 07.04.2021. Bezkaunīgi. Komunikācija bēdīga. Dzīvoju Spānijā un gribēju atbalstīt vietējo uzņēmēju. Uz epastiem neatbild, ne facebook tikai zvanot. Laika un nervu tēriņš. Tika pieķertas melos, teica ka izsūtīja pa pastu un kad prasīju sekošanas nr nemācēja atbildēt un nākamajā dienā atsūtīja epastu ar tās pašas dienas izsūtīšanas nr. Beidzot saņēmu mēteli un izrādā...
Colorfall - Neizsūtīta prece
Tika pasūtīti 2 lietusmēteļi 5. Un 14. Janvārī. Neesmu saņēmusi preci līdz pat šai dienai, lai arī tika solīts, ka izgatavošana ilgs 14 darba dienas. Rēķins gan tika atsūtīts zibens ātrumā. Tajā pašā dienā arī apmaksāju pilnu summu. Lai arī mētelīši Skaisti, nedomāju, ka ir tā vērts. Katru nedēļu dodu šim uzņēmumam ziņu par sevi, bet bez rezultātiem - preces kā nav, tā nav. Ņirgāšanās un izsmiekls par klientu.
Colorfall - Nesūta preci noteiktā laikā, nekomunicē ar klientu
Divas reizes esmu veikusi pasūtījumu no šī uzņēmuma, abās reizēs slikta pieredze. Ja pirmajā reizē salīdzinoši ātrāk tiku pie preces, lai arī nācās atgādināt par pasūtījuma izpildi + tika atsūtīta neīstā prece, tad otrajā reizē pasūtījuma izpilde ir zem katras kritikas (joprojām neesmu saņēmusi preci) . Pirms pasūtījuma veikšanas mēnesi atpakaļ, pajautāju, kad būtu gatavs pasūtījums, atbilde bija, ka turpmākās nedēļas laikā. Preci sūtīju kā dāvanu, vairākkārt esmu rakstījusi epastu, nesaņemot...