Colorfall - Krāpšana, slikts serviss
Pēc reklāmas instagram, kur tika piedāvāts komplekts ziemas jaka+džemperis, veicu pasūtījumu 7. Novembrī. Standarta izgatavošanas laiks tiek piedāvāts 14 darba dienas, papildus pievienota atruna, ka konkrētajā brīdī izpilde varētu būt nedaudz ilgāka. Pēc pāris dienām uzrakstīju e-pastu ar papildus detaļām saistībā ar pasūtījumu un ziņu ig, uz kuru bija atbilde, ka pārbaudīs, vai e-pasts ir saņemts. Pēcāk nekādas ziņas netika par šo saņemtas. Atkārtoti sūtīju e-pastu vēl 2 reizes un ig ziņas 5 reizes ar jautājumiem, kas notiek un kur ir pasūtījums. 29. Decembrī jau teicās, ka pasūtījums esot darbnīcā, bet solīto izsekošanas numuru nesaņēmu. Līdz 22. Janvārim nav ne pasūtījuma, ne informācijas, ne kādu piedāvājumu no uzņēmuma puses.
Līdz šim brīdim nav paveikts pat tik daudz kā atbildēts normāli par statusu vai aizkavēšanās iemesliem. Ziņu nav vispār nekādu, lai gan aktivitāte soc. Tīklos ir nepārtraukti - jaunas akcijas un pasūtījumus pieņem uz visu ko. Redzu pēc komentāriem ig, ka neesmu vienīgā šāda kliente. Lai gan komentāri tur tiek regulāri izdzēsti, tomēr redzu, ka šī izskatās kā uzņēmuma darbības norma. Ironiski, ka draudzene pirms gada bija sūtīJusi to pašu ziemas mēteli un teica, ka esot 2 reizes aizmirsta un beigās saņēmusi mēteli bez maksas. Šķita, ka uzņēmumam toreiz gadījusies kāda ķibele un man jau tā nebūs, bet šobrīd izskatās, ka tāds ir biznesa modelis.
Kā vēl to nosaukt, ja ne par krāpšanu un neesošu servisu?
Komentāri (2)
Tieši tāda pati situācija - 07/11/21 pasūtīju mēteli+džemperi. Nekādu ziņu līdz pat decembra beigām - arī uz manu epastu un ziņām IG ne. Labi, gaidu.
30/12/21 atnāca fake tracking links - omniva apstiprināja, ka nekas nav ticis izsūtīts faktiski.
Uz atkārtotiem epastiem, IG ziņām - īsa atbilde, ka paskatīsies, tālāk - nekas. Prasu statusu katras divas dienas - nekāda klienta atbalsta vispār.
Pēc reklāmas Instagramā... Nu tālāk jēgas lasīt nav. Jūs vēl pēc reklāmas Tik Tokā ko pāsūtītu... xD