Colorfall - Krāpšana, meli, naudas neatgriešana
Pasūtīju pāris krekliņus īsi pirms Ziemassvētkiem. Ir aprīlis un joprojām neesmu saņēmusi pilnīgi neko - ne naudu atpakaļ, ne citu preci. Jau sākumā biju vīlusies, ka nedēļu pēc preces pasūtīšanas (lai gan bija norādīts, ka preci pēc apmaksas izsūta nākamajā dienā) man piezvanīja un pateica, ka tomēr tāda prece viņiem neesot. Tad bija mistiski piedāvājumi sūtīt kaut ko ar auto pastu, kas, protams, nenotika. Tad bija solījumi atgriezt naudu, pēc tam - piedāvājumi neatsūtītās preces vietā izvēlēties ko citu. Piekrītu gan naudas atgriešanai, gan vairākkārtējiem solījumiem sniegt iespēju izvēlēties citu preci, protams, ka visi tie solījumi tiek izteikti un tad nekādu atbilžu vai rīcības vairs nav. Uz zvaniem neatbild, ziņas nelasa vai ignorē. Pēc kāda laika pati (pieņemu, ka tā ir uzņēmuma vadītāja) raksta, ka esot atsākuši darbību, gribot visu nokārtot un tad atkal pazūd, tāpēc varu drošo apgalvot, ka attieksme pret klientu ir zem katras kritikas. Attaisnojumi, kāpēc nav izsūtīta prece - noliktavās beigušies gatavie eksemplāri, likās, ka bija jābūt, bet nav, iesaldēti bankas konti utt. Ļoti neiesaku šeit kaut ko pat mēģināt iegādāties, ja nu vienīgi vēlaties zemē nomest savu naudu un tad mēnešiem baudīt vienvirziena komunikāciju ar dažiem cerību uzplaiksnījumiem, kas vainagojas ar riebumu pret šo uzņēmumu.
Komentāri (2)
Pilnībā piekrītu! Drausmīga attieksme, ignorēšana. Pasūtīju kleitu 5.janvārī un neesmu saņēmusi ne preci, ne naudu atpakaļ. Retu reizi atbild uz ziņām ar bezjēdzīgiem tekstiem - uz kāda vārda bija pasūtījums? Kāds izmēriņš? Un viss, ar to komunikācija beidzas.
Jā, man tieši tāpat. Klieta no decembra jau 3 reizes "rīt izsūtīta".. Visvairāk kaitina tā ignorēšana būtu skaidri pateikuši, ka nebūs atskaitījuši naudu un miers, bet tā nu jau 4 mēnešus jāgaida kā brīnums...