Adrese: |
Republikas laukums 2A Rīga Latvia - LV-1010 (Galvenais birojs) |
---|---|
Tālrunis: | +371 6 701 0000 |
Fakss: | +371 6 701 0001 |
Darba laiks: |
8:30 - 17:30
8:30 - 17:30 8:30 - 17:30 8:30 - 17:30 8:30 - 17:30 slēgts slēgts |
Sociālie tīkli: |
Citadele Banka - Sūdzības un atsauksmes
Citadele banka - Slikts serviss
Grūti nosaukt par cienījamu iestādi, serviss ir miskastes līmenī. Pieteicu karti maijā, vēl joprojām nevar atbildēt. Jau četras reizes zvanīts jautāts kādā statusā pieteikuma izskatīšana visu laiku tik atbild, ka nodos informāciju atbildīgajam, ka tas sazināsies, protams neviens tā arī nepiezvana. Joka pēc uzrakstīšu banku uzraugošajai iestādei un patērētāju tiesību aizsardzības centram kas tas par bardaku vai tiešām nav jāatbild uz pieteikumu. Atbildi taču var uzrakstīt vai piekrīt izsniegt...
Citadele banka - Apkalpošana
Šā gada 6. Aprīlī plkst. 11: 30 citadeles bankas Rīgas filiālē man nācās novērot reti nekorektu un nelaipnu klienta apkalpošanu. Vīrietis bija ieradies ar lūgumu palīdzēt viņam tikt galā ar internetbankas izmantošanu. Liels lūgums bankas kadru daļā pievērst uzmanību darbinieku atbilstībai ieņemamajam amatam vai veikt nepieciešamos klientu apkalpošanas kultūras/iemaņu apmācības pasākumus. Abu recepcija darbinieču attieksme un uzvedība bija absolūti nepieņemama.
Citadele banka - Не работают банкоматы
В Даугавпилсе, в центре города, постоянно не работают банкоматы этого банка. Не на улице Ригас не на Циетокшня. Всегда при звонке они об этом не знают. Надо вкладывать деньги в технологии. Этот банк не кому не рекомендую и сам буду отказываться от их услуг.
Citadele banka - Novirze informācijas servisa
Sveiki Atzīšos ka pats krāpniekiem iedevu pieeju pie citadeles bankas pie internetbanku, nomainot pieeju internetbankai. Bet izejot v banka filiāles Ogre Rīgas iela23, atkārtoti mēģināja pieslēgties manai internetbankai. Citadele nobloķēja pieeju jo es ziņoju ka atkal mēģinājums uzlauzts internetbanku. Bet banka nereaģē kā kautkas nau riktīgi vienīgais ko var piedāvāt, ka pierakstu atbloķēšana attieksme zvanot drausmīga.
Citadele banka - Slikts serviss
Manai 86 gadīgajai omei nobloķēja kontu, jo es viņai palīdzēju veikt pārskaitījumu internetbankā. Gribu redzēt kā viņiem vecvecāki paši māk izmantot internetu. Tagad mums speciāli covid laikā jāpiesaka vizīte un jābrauc uz rīgu, lai atbloķētu. Ļoti necilvēcīgi darbinieki. Kā banka vispār var neatļaut veikt pārskaitījumu no sava konta? Viņiem pieder tā nauda? Kapēc pie parasta pārskaitījuma ir nepieciešams zvanīt un noskaidrot balss paroli? Un nosaucot šo paroli tāpat tiek bloķēts konts? Nevienam neiesaku izmantot šīs bankas pakalpojumus.
Citadele banka - Kartes bloķēšana
Kaut-kas nav kārtībā šajā valsti! Dzirdēju no vairākiem cilvēkiem un beigas pats trāpīju citadele shēma, kad tev nobloķē karti bez jebkāda stingra iemesla un papildinformāciju nekādu nesniedz. Cilvēki neturat naudu bankas! Tas ir tas pats lombards, tikai Skaista apdare! Ja tu nevari izmantot savu naudu un tev ir jāatskaitās par katru savu pirkumu, kas tā par banku priekš mazbērniem?
Citadele banka - Krāpšana
Mosheniki! Shema rabotaet tak. Predlogajut ochenj bistro statj klientom banka (otkritj schjot + poluchitj x visa kartu) . Nuzno skachatj/otkritj prilozenie, shotografirovatj lico + otskanirovatj id dokument. V techenii chasa poluchaete pozdravlenija + podverzdenija otkritija schjota + karta vam visilaetsa na pochtu. Ura! No net... Prisilajut vremenij login + password dlja vhoda pervij raz v sistemu citadele (internet-bank) . On srazu prednamerenno nerabochij. T. E. Vi teperj klient s kartoj, no...
Citadele banka - Slikts serviss
Aicinu nopietni apsvērt līzinga pakalpojumus šajā uzņēmumā. Izpērkot līzinga a/m, a/m un komisijas naudas apmaksa veikta. Kad a/m tiks pārreģistrēts pircējam nav zināms vēl pēc apmaksas 4 dienām. Kurš ir a/m īpašnieks, kurš atbild par auto bojājumu, kurš apmaksās auto nodokli u. c. Tev kā pircējam nav zināms. Šoreiz runa ne tik daudz par apmaksātiem tūkstošiem, cik par bankas darbinieku nolaidību, kas tev kā klientam rada reālus finanšu zaudējumus. Neiesaku līzinga pakalpojumus šajā uzņēmumā.
Citadele banka - Nekompetenti un nezinoši darbinieki
Sveiki, es mēģinu jau slēgt savu kontu banka citadele jau vairāk ka 5 mēnešus, jo katru reizi kad sazvanos man tiek dota cita informācija, pluss, kad pirmo reizi aizgāju uz tikšanos paša bankas filiāle, es uzrakstīju iesniegumu, ka vēlos slēgt kontu un pārtraukt sadarbību, viņi šo iesniegumu bija aizmirsusi nodot. Labi, ka atkal piezvanīju lai pārbaudītu, līdz ar to nācās atkal iet un rakstīt iesniegumu un atkal zvanīties. Vienkārši briesmīga iestāde, neiesaku slēgt ar viņiem darījumus jo...
Citadele banka - Обман плохой сервис
На сайте банка указана что у них поддержка клиентов 7 дней в неделю. Звонил в субботу и воскресение по несколько раз в день, в дневное время, ни кто не поднимал трубку и не перезвонил! Написал вопрос на указанную э почту, за 2 дня ни кто не ответил!
Citadele banka - Ateciba pret klientiem ka pret kaudkadem noziedzniekem
Vis sliktākais Banks pasaulē.. Neceņ savus klientus.. Tāda sajūta ka bank citadele palika vēl 1990 gadus. Un dar ko grib.. Nekādi likumi viņam nau rakstite .. Pipras tādus dokumentus itka viņi kaut kāda valdība.. Gribēju atvērt pe viņam juridisko kontu un viņi pieprasīja lilu kaudzi ar dokumentiem.. Ne vina banka tik daudz nepieprasa.. Un kad ies atteicos tad bloķēja manu juridisku un PERSONĪGU KONTU un dēļ tā man neatnāca nauda uz kontu un tagad man dēļ tā ir problēmas.. Ies viņam teicu ka...
Citadele banka - Slikts serviss
Vakar ap 11 stāvēja Rindā ar savu vīru, pienāca sievietes ar blondiem matiem bez maskas! Īsti pat nesasveicinājās, pat nenoklausījās klientu, pārslēdzas un citu un aizgāja prom! Ļoti vienaldzīga pretīga attieksme! Banka noteikti šis bija super zems līmenis! Fuj swedbank pat blakus nestāv! Savedat savu banku kārtībā! Un parunāt ar darbiniekiem! Jūtos kā centr tirgū, kārtības vispār nav! Jauku dienu
Citadele banka - Forši, izpalīdzīgi darbinieki
Vēlējos teikt lielu paldies par laipnu attieksmi un vēlmi palīdzēt darbiniecei Renātei, kura 11.08. Bija gatava man un manam brālim palīdzēt gūt informāciju par dzīvokļa situāciju. Protams, bija vēl viena sieviete, kas tik pat laipni palīdzēja (nepajautāju vārdu) , bet tiešām, jūs palīdzējāt risināt situāciju. Vairāk tādus atsaucīgus darbiniekus. Paldies 🙂 bija konsultante Jeļena sākumā, bet diemžēl, vai nu valodas (ne) zināšanu vai nevēlēšanās palīdzēt dēļ pat beigās negribēja uzklausīt vai saprast. 😔
Citadele banka - Slikts serviss
Vēlos kļūt par AS citadele banka klientu, sazvanījos, operatore - laipni paskaidroja, ka to varot izdarīt attālināti. Nopriecājos, cik atsaucīga banka. Par agru. Izurbos cauri instrukcijām, izdarīju kā prasīja, pieteicos. Pēc kāda laika no bankas atzvana un bez komentāriem pasaka, ka reģistrācija atteikta, ejiet uz filiāli. Uz jautājumu, kas par iemeslu atteikumam, nepaskaidro. Nesaprotu, kā tā, neesmu vēl bankas klients, bet jau "melnajā' sarakstā. Jautājums, kāpēc tad tik plaši...
Citadele banka - Slikts serviss
Jau kuros reizi pārliecinos ka bankas Citadele serviss ir slikts, tāpēc pareju atpakaļ uz swedbank. Pargāju tikai tāpēc, ka bija apple pay u. C. Privilēģijas, bet ka vienmēr pieredze rada, jo vairāk mirgojošu vizulīšu, jo sudigaka izvēle var izvērsties. Jau paris reizes esmu iesniedzis iesniegumus par dažādam temam, bet cilvēki galīgi neieklausas, vai tas cilvēks kurs strāda ar korespondenci galīgi neko nesaprot, vai ari negrib iedziļinaties detaļas ko klients veļas. Sanācis ir tā daudz reiz...
Citadele banka - Ļoti slikts serviss
Biju ar banku vienojies labot tris ligumus, tadejadi samazinot ikmēneša maksājamo summu un mainīju ari ikmēneša maksas datumu. Samaksāju par tris ligumiem to 75 eur. Beigas datums izmainīts, bet par parējo tika piemirsts. Sistēma nekādas izmaiņas summa nav. Tātad, principa samaksāju 75 eiro par puspadaritu darbu. Līgumi tika parakstīti Liepājas filiāle. Ši nav pirma reize, kad nākas saskarties ar dažādam problēmam ar banku citadele, pargaju no swedbank, jo bija vairāk ekstras, bet beiga...
Citadele banka - Slikts serviss
Vairāk kā pirms mēneša pa pastu saņēmu no bankas atjaunoto kredītkarti - nepieciešams aktivēt. Šo i-banku sen nebiju lietojusi, pieejas dati pazuduši. Nu un viss, citadeles kartes aktivācija tādējādi nav iespējama: - bankomātā citadeles karti aktivēt nevar; - sazvanīt banku, lai kaut ko uzzinātu vai karti aktivētu - vairāk kā mēnesi, nevar (kādas 25 min. Esmu pavadījusi pa tukšo gaidot) ; - bloķēt neaktivējamo kredītkarti vispār, lai kartes limitu atmaksātu bez kartes - nevar; - iesniegt...
Citadele banka - Slikts serviss
Esiet uzmanīgi, ja jums ir kredītkarte citadele bankā, un jūs ieskaitīsiet kļūdas pēc naudu kredītkartē, vairāk nekā ir kredīt limits, naudu paskaitīt atpakaļ bez 3% komisijas maksas nevarēsiet. (virs kredīt limita tak skaitās mana nauda, ne bankas. Tāpēc nav godīgi, ka par savas naudas paskaitīšanu jāmaksā) biju sazinājies ar banku, mēģināju atrisināt problēmu, viņi tik ieteica iepirkties tagad ar kredītkarti visur:) Saprotu, ka pats esmu vainīgs, ka biju neuzmanīgs.
Citadele banka - Krāpšana
Sveiki man ir atverts 3 pensijas kapitāls. Man ir ligums ka 1reiz mēnesi man ņems nost 10 eur un tagad 31.03.2020 man atkal noņem naudu kāpēc tas ir bankas nolaidība. Es aizgāju uz banku mani pat neielaidija iekša un teica ka ir jāpierakstas. Bet tas ir jūsu vaina izlabojiet nenokavējoties šo kļūdu
Citadele banka - Šokējoši zema profesionalitāte
Vēlējos dabūt kredītu citadelē. Beidzās ar to, ka viņi man izvirzīja absurdas prasības - ka man kā saimnieciskās darbības veicējam - mikrouzņēmumam - jāiesniedz viņiem mana gada ieņēmumu deklarācija, ko man kā mu vispār nav jāaizpilda, jo vid to neprasa no mu. Tad viņi mudina uz pretlikumīgu rīcību, ja jau man tik ļoti vajag kredītu, lai izpaužu viņiem citu personu datus (personas kods, vārds un uzvārds) , kas redzami mana konta izdrukā. Faktiski tad es kļūtu par likumpārkāpēju, neievērojot...