Citadele banka - Apkalpošana

Šā gada 6. Aprīlī plkst. 11: 30 citadeles bankas Rīgas filiālē man nācās novērot reti nekorektu un nelaipnu klienta apkalpošanu. Vīrietis bija ieradies ar lūgumu palīdzēt viņam tikt galā ar internetbankas izmantošanu. Liels lūgums bankas kadru daļā pievērst uzmanību darbinieku atbilstībai ieņemamajam amatam vai veikt nepieciešamos klientu apkalpošanas kultūras/iemaņu apmācības pasākumus. Abu recepcija darbinieču attieksme un uzvedība bija absolūti nepieņemama.

13.04.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

O

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes