Citadele banka - Slikts serviss
Vēlos kļūt par AS citadele banka klientu, sazvanījos, operatore - laipni paskaidroja, ka to varot izdarīt attālināti. Nopriecājos, cik atsaucīga banka. Par agru. Izurbos cauri instrukcijām, izdarīju kā prasīja, pieteicos. Pēc kāda laika no bankas atzvana un bez komentāriem pasaka, ka reģistrācija atteikta, ejiet uz filiāli. Uz jautājumu, kas par iemeslu atteikumam, nepaskaidro. Nesaprotu, kā tā, neesmu vēl bankas klients, bet jau "melnajā' sarakstā. Jautājums, kāpēc tad tik plaši reklamēt-kļūsti par klientu un tad atteikt? Kas bankai nepatika? Tas, ka konts tiks izmantots tikai algai? Nebūtu jau problēma aiziet uz filiāli, bet man arī ir darba laiks, un filiāle atrodas citā pilsētā. Nu tā kā tas nav īstenojams, vismaz šobrīd. Būs vien jāpaliek savā bankā.
Komentāri (2)
Uz visiem jautājumiem-un galvenais-“kas nepatīk bankai”, Tu varētu saņemt atbildi, ja vērstos filiālē, kā arī tiki aicināta (s) izdarīt.
Bet ja reiz tevi apmierina esošā banka, tad neredzu jēgu apvainoties uz citu. Būtu bijis ļoti vajadzīgs-gan aizbrauktu personīgi klātienē.
Nav ko te liekuļot un tēlot muļķi. Visām bankām ir kopējais "melnais saraksts". Ta kā labāk padomājat kur un kādus sūdus savārījāt un noregulējiet situāciju ar iepriekšējo banku.
Banka nekad jums neskaidros atteikuma iemeslu, Un nav jēgas te runāt par reklāmām un jaunu klientu piesaisti, tas viss ir normāliem cilvēkiem, nevis... domāju pareizo vārdu jūs pati zināt, atkarībā no pastrādātā.