BITE - Nedraudzīgs operators
Bite orientējas uz maksimālu pārdošanas rezultātu sasniegšanu - kas pats par sevi nav nekas slikts, bet nejauki ir nerisināt klientu problēmas vēlāk. Es "iekritu" šādās lamatās.
Pirms 2 gadiem iegādājos Arlo novērošanas kameru komplektu, kur Cena slēdzot līgumu uz 3 gadiem bija ievērojami gardāka, nekā pērkot visas iekārtas uzreiz. Tajā brīdī, likās, pieņemu sev izdevīgu lēmumu.
Nianse ir tajā, ka iekārtu garantijas tēriņš ir 2 gadi, bet līgums ar obligātajiem maksājumiem ir 3 gadi un, ja iekārtai kaut kas notiks - būs pašiem jātiek galā, bite palīdzību nesniegs. Būs jāturpina maksāt, lai gan iekārta iespējams nedarbosies.
Tā vietā, lai klientu konsultants palīdzētu, kā esošam klientam risināt manu problēmu - tika piedāvāts nopirkt vēl vienu video kameru un pārnākt uz biti no cita operatora ar mobilo telefonu pieslēgumiem (!) ko? Vai patiesi?
! Lūdzu lasiet kārdinošo piedāvājumu noteikumus, īpašu uzmanību pievēršot garantijai un maksājumu noteikumiem.
Rezumē: bitei tiešām ir labi piedāvājumi - bet attiecības ar klientu varētu būt labākas. Samaksāšu atlikušo vērtību par visām 5 iekārtām + soda naudu par līguma lauzīšanu, jo draudzīgas ir tikai Cenas un sākumā. Beigās sanāks samaksāt pilnu cenu tāpat:) #nekadbitevairs
Sveiki!
Nomaksas līguma termiņš nekādā veidā neietekmē ierīces garantijas termiņa garumu. Iespējams, ierīces maksas remonts mūsu autorizētajā servisa centrā būs risinājums!
Aicinām vērsties par remonta iespējām, rakstot mums ziņu uz [email protected] vai zvanot 1601.
Komentāri (2)
Vai tu arī mašīnu pērc Statoilā?
Sniedy, apbrinojamas jums prata spejas,
tas sanak, ka ja noperku, piemeram, 10 gadus vecu automashinu lizingaa uz 7 gadiem tad ari lizingu var nemaksat, jo protams, ka 17 gadus vecam auto razhotaja garantija jau vismaz 10 gadus atpakal beidzaas.
Un pie taa vainigs pardevejs?