Adrese: |
Uriekstes iela 2a Rīga Latvia - LV-1005 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 25850600 +371 25851601 |
Fakss: | +371 25850610 |
Darba laiks: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 17:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Telekomunikācijas • Mobilie operatori |
Sociālie tīkli: |
BITE - Sūdzības un atsauksmes
Bite - neatslēdz Go3 pakalpojumu - Krāpšana
Š. G. 29. Jūlijā bite go3 vasaras akcijas ietvaros pieslēdzu go3 bite televīziju bezmaksas. Akcija bija spēkā līdz š. G. 31. Augstam. Tā kā izlēmu, ka pakalpojumu turpmāk neizmantošu š. G. 30 augustā atslēdzu pakalpojumu savā go3 kontā. Redzēju uzrakstu, ka abonements vairs nav aktīvs. Pēc tam go3 vietni vairs neesmu apmeklējusi. 10. Oktobrī, saņemot rēķinu par septembri, biju nepatīkami pārsteigta, ka tur ir iekļauta samaksa par go3 televīziju septembrī, turklāt summa pilnā apmērā. Momentā...
BITE - Slikts serviss
Šodien biju lūgt palīdzību lai palīdzētu sakārtot numurus uz ierīcēm, manīt tarifus. Neko nevar. Šajā gadsimtā un neko nevar? Esmu jau 10 gadus jūsu klients. Tas laikam sods par to! Vismaz attieksmi nomainīt derētu. Tad kad kaut ko piedāvāt, smaids un laipnība, bet kas tagad? Jūtos tik pazemota! Nomaksāšu visu, bet ieteikt jūs, nemūžam. Paldies!
BITE - Internets. Go3. Tīkla pārklājums reti kur.
Pirmkārt zona pat pilsētas nav 4g. Kur vēl piebilst par piepilsētas vai lauku rajoniem. Ieejot ēka pazūd 4g, youtube neielādē uzkaras. Zvanot bitei atbilde viena, vis kārtībā nomaini telefonu. Bez maz sūta uz savu tuvāko veikalu. Tika pieslēgts go3 pandēmijas laikā, un līgums tika noslēgts pa telefonu, bet pārtraukt nav iespējams tieši tā pat kā tika pieslēgts. Redz līgumu jāizlasa. Līgumu piegādāja kurjers, parakstīju ka saņēmu no viņa sūtījumu, tas vaita skaitās kā es parakstu līgumu?
BITE - Naudas izkrāpšana par internetu kurš nedarbojas
Mans mobilo sakaru operators ir Bite, šajā kompānijā esmu paņēmis mājas internetu. Šis internets nestrādā, vairākus mēnešus eju uz klientu apkalpošanas servisu kur man pateica lai nomainu sim karti, es to izdarīju, nekas nemainījās, tad man pateica lai nomainu rūteri, iegādājos jaunu rūteri, internets nestrādā tāpat. Sazinājos ar biti atkal un tagad man pateica ka man jāpērk papildus antena. Esmu neizpratnē kas man vēl ir jānopērk lai viņu internets strādātu. Nevaru arī atslēgt šo māja...
BITE - Zona Skandināvijas valstis
Iebraucot Skandināvijā nav zonas. Izbraucu visai Zviedrijai cauri un iebraucu Norvēģija bez izmaiņām. Tika zvanīts uz biti lika restartēt telefonu, pārbaudīt visabonešanu, un mēģināt ari manuālī iestatīt tiklu, nekas no tā nemainījās tika izdarīts tas divos telefonos, bet bites darbinieces Saka ka no viņu puses viss ir kārtība, tagad atrādos Norvēģijā bez iespējas pazvanīt kādam utt, jo bite uzrada ka nau signāla un nevar savienoties ari ne ar vienu no operatoriem, nekad tādās problēmas nau...
BITE - Slikts serviss
Mēsls nevis internets. Pirmīt mobilie dati ik pa laikam vai nu vispār nedarbojās vai nu darbojās briesmīgi lēni. Man pateica, lai no mainu sim karti, tā arī izdarīju. Bet tas neko nemainīja, joprojām Rīgā atrodoties man zona ir 2 stabiņi un internets ir nenormāli lēns. (19 kbps pēc fast.com datiem) . Uzrakstīju e-pasta vēstuli bitei par šo un man atbildēja, ka šo jautājumu nodos kompetentajiem kolēģiem. Pēc pāris dienām kompetentie kolēģi atbildēja, ka manā lokācijā bitei ir pārslodze un ka...
BITE - Krāpšana
Šī gada aprīlī sazinājos ar biti telefoniski, jo vēlējos palielināt interneta lielumu telefonā, konsultants piedāvāja bezlimita internetu un izdevīgu go3 kuru varēšot bez maksas lietot 4 mēnešus un pārtraukt līgumu kad vēlēšos. Septembrī uzrakstu atteikumu no go3 līguma, mani informē, ka ir jāmaksā neizmantotā atlaides vērtība t. I 9.99 eiro par katru mēnesi no aprīļa līdz septembrim. Tas ir bez maksas... Reāli esmu dusmīga, kurjera atvesto līgumu protams nelasīju noticēju klientu centra operatoram, šobrīd apsveru domu iet pie cita operatora.
BITE - Maldināšana un krāpšana
Es ilgu laiku naivi ticēju šai negodīgajai organizācijai. Es gribu jūs brīdināt, ka maršrutētājs, kas darbosies ar internetu (ļoti lēns) , pieder jums saskaņā ar līgumu un atteikuma gadījumā jums būs jāmaksā tā izmaksas. Neņemiet otru telefonu par 1€ ar viņu nosacījumiem un atteikuma (tarifu maiņa) būs jāmaksā "pilna Cena". Iesaku apiet garam.
BITE - Ļoti ļoti lēns internets
Mobilo datu ātrums 2 mbps. Tad ka bite zvana un piedāvā sū*a go3 ko nevajag, kolīdz saku pa interneta ātrumu tie atbild mainīgs pārklājums neko nevaram darīt. Youtube vai twitch knapi var paskatīties uz zemāko kvalitāti. Kur vēl runāt par spēļu spēlēšanu. Zvanot pa telefonu un runājot raustās saruna. Būtu laiks investēties un uzlaboties, nevis slaukt naudu no klientiem.
BITE - Slikts serviss
Sakarā ar rēķinu palielināšanos pie iepriekšējā operātora izdomāju ka man vajadzētu mainīt operātorus un bite bija mana pirmā izvēle, ja es būtu zinājusi kādas problēmas nāks līdzi nekad nebūtu pārgājusi pie viņiem, pirmkārt nekāds izdevīgs tarifa plāns netika piedāvāts un otrkārt komplektā nāk go3, kuru nav iespējams neņemt, es personīgi neskatos go3 un to arī teicu bites pārstāvim bet meitene atbildēja ka bez go3 nevar uztaisīt līgumu, tāpēc nekas cits neatlika kā piekrist. Beigās nākamajā...
AtrisinātaBITE - Krāpšana, neatslēdz GO3 pakalpojumu
Akcijas ietvaros pieslēdzu Go3 Bite televīziju uz mēnesi pa velti ar iespēju atslēgties jebkurā laikā. 30 augustā iegāju no datora mana bite go3 tv sadaļā, no kurienes mani pārmeta go3 mājas lapā, kur arī mans konts sadaļā atslēdzu pakalpojumu. Pēc tam iegāju vēlreiz un pārliecinājos ka tiešām abonents atslēgts. Šodien 1 septembrī ieejot go3 mājas lapā redzu ka abonents atkal pieslēgts: (tikai tagad pa pilnu maksu. Nepatīkama no bites šāda rīcība... Komentāros rīt pierakstīšu kā izvērtīsies dialogs ar bites pārstāvi.
BITE - Slikts serviss. Nesaprotami rēķini, slikts pakalpojums
Vissliktākais internets mājai. Briesmīgs serviss. Biju klients vairākus gadus, būdama ārzemēs kamēr tika maksātas milzīgas summas viss bija brīnišķīgi, līdzko atbraucu uz latviju sākās elle un Indija. Kad pārgāju pie cita operatora - tele2 (burvīga iestāda) mēģināja tomēr pierunāt palikt - atteicos. Tākā līgums bija slēgts internetam un go3 uz 24 mēnešiem nācās šo pakalpojumu vēl paturēt bites izpildījumā. Nevienam neiesaku, nav iespējams vienoties. Sakari slikti, attieksme tāda itkā klient...
BITE - Нет связи за пределами ЕС
Будте осторожны! Судя по всему компания Bite не обеспечивает связью за пределами ес. Роуминг отсутствует, никуда не дозвониться... Попробовал дозвониться со 2го телефона в службу поддержки для частных лиц +37125850688. Автоответчик целую минуту, неспеша рассказывал как ""Atri un Erti"" работает их служба, после прохождения квеста с выбором "какую помощь желает подучить клиент" вам включат веседую музыку, которая у меня играла 4 минуты... После чего я сдался так и не получив поддердки от этой...
BITE - Krāpšana, slikts serviss
Viss sākās kad pirms Jāniem vajadzēja nodot elektroskrejriteni garantijas remontā. Bite pārsūta viņu uz Tsc autorizētu servisu kurš tālāk pārsūta viņu uz Lietuvu. Kurš viņš visdrīzāk vienkārši mētājas noliktavā 2 mēnešus, augustā sākumā atnāk zina par to ka tiek piešķirta jauna ierīce, aizbraucu - veicu maiņas pasūtījumu paiet nedēļa piezvana pasaka ka tāda ierīce vairs neesot un nebūšot piedāvā naudas atgriešanu, skaidra lieta ka 2 mēnešus bezjēgā gaidot ir vajadzīga atpakaļ man ierīce ka...
BITE - Обман и воровство
Перешла неделю назад в бите со своим номером, консультант пел песни в бите центре, навязал го3, придя домой я поняла что эта функция точно не для меня, так как там нет ничего подходящего для русскоязычной аудитории. А результате оказалось что у бите очень плохой интернет. И я опять решила сменить оператора. В результате чего мне позвонили, и сказали, что в случае ухода мне нужно будет заплатить 350 евро, выплатить полный размер предоставленной скидки. Консультант даже не соизволил меня...
BITE - Ļoti ļoti ļoti slikts internets un apkalpošana
Ļoti slikts internets! Man pazīstams teica ka nezināja kad mājas internets vispār var būt tik lēns, kad mēs pārbaudījām ātrumu. Man ps4 rādās ka man tas aizņems 99+ stundas lai ielādētu vienu spēli. Un jā esam zvanījuši vairākas reizes un mums iedeva jaunu rūteri kas pilnība neko nemainīja. Parast kad zvanam viņi vienkārši kautko nīd ka daudz cilvēki izmanto internetu vienlaikus un tāpēc arī ir lēns. Vaitad internets nav priekš to domāts? Mēs šobrīd pārslēdzamies uz Lmt. Nekad nepieslēdzaties bitē ir grūti pēctam pārslēgties un velpietam kad pārslēdzaties viņi vēl cenšas jūs iemānīt atpakaļ.
BITE - Slikts serviis
Sveiki vēlos jūs brīdināt par bites attieksmi, proti, pirms 11. Mēnešiem tika iegādāts jauns Samsung Galaxy telefons, no kuriem reāli tika izmantots1. Mēnesi, pēkšņi telefons atteicās normāli darboties, caur biti tas tika nodots garantijas remontā, pēkšņi tika saņemta ziņa, ka garantijas remonts ir atteikts, jo telefonam ir traumas, kas radušās trieciena rezultātā (nebija nekāda trieciena) . Kā rezultātā man ir jāmaksā remonta izdevumi, kas ir puse no telefona iegādes vērtības, kam es protam...
BITE - Krāpšana
Vēlējos iegādāties mājas internetu. Kurjers atveda bites rūteri. 3 dienas pūlējos ar bites operatora palīdzību uztvert signālu. Kad tas tomēr neizdevās, man ieteica to sūtīt atpakaļ caur pakomātu. To tūlīt arī izdarīju, nosūtot gan rūteri, gan sim karti, gan visus papīrus. Tagad mēnešiem saņemu rēķinus par fiktīviem interneta pakalpojumiem. Zvanot man bite teica, lai neuztraucos un rēķinu nemaksāju, jo man nav ne sim, ne rūtera, ne signāla. Vēstulē lūdzu atmaksāt naudu par rēķiniem, ko...
BITE - Slikts serviss
Svētdien - 7. Augustā, tētis pasūtīja telefonu, kurš bija vajadzīgs steidzīgi. Viņi solīja izsūtīt trešdien, tētis prasīja, vai nevar nodot kādam no ģimenes locekļiem, tā kā, viņš strādā līdz 22 vakarā un ērtāk būs, ja piegādās uz mājām, taču viņi teica, ka tā nedrīkst, neskatoties uz to, ka citas firmas, tādas kā tele2 var nogādāt ģimenes loceklim. Viņi bija noteikuši tētim laiku, kad piegādās, taču viņi ierakstīja pavisam citu adresi, kas ir citā Latvijas pusē. Adresi samainīja, viņi solīja...
BITE - Slikts serviss
Vēlos izteikt neapmierinātību par Cēsu bites salona darbiniecēm. 1. Augustā, mana mamma ieradās, lai palūgtu palīdzību savienot pulksteni, uz kuru telemārketinga darbinieki bija viņu pierunājuši, ar telefonu. Pašas meitenes neko nesaprata, kā to izdarīt, bet atļāvās mammai uzbraukt, ka viņai jānācās apieties ar jaunākajam tehnoloģijām un angļu valodu. Es zinu, ka tas nav viņu pienākums, var gadīties, ka ir pieredzes trūkums, bet darbiniekiem nav tiesību atļauties klientam, kurš vairs nav...