BITE - Slikts interneta un apkalpošanas serviss
Ļoti nepatīkama pieredze! 26/3 Bite spicē noslēdzu līgumu par mobīlo mājas internetu. Gan mājaslapā, gan viņu sistēmā uzrādījās, ka manā adresē ir pieejams 4g internets un drīzumā būšot 5g. Realitātē ir knaps 3g. Pievienojoties rūtera wi-fi ar telefonu nebija iespējams atvērt darba e-pastus, bet internets adresē ir nepieciešams, lai attālināti varētu strādāt vienlaicīgi 2 cilvēki. Izlēmu, ka no pakalpojuma gribu atteikties, atgriezt rūteri un lauzt līgumu. 28/3 zvanīju uz klientu servisu, kur man paskaidroja, ka rūteris ir jāved atpakaļ uz veikalu, kurā slēdzu līgumu. Tā arī izdarīju, bet spice veikalā darbinieki atteicās rūteri pieņemt un lauzt līgumu. Man radās iespaids, ka patiesais bites līguma laušanas process ir tāds, lai klients nepaspētu to izdarīt 14 dienu laikā un būtu spiests maksāt par nesaņemtu pakalpojumu.
Labrīt, Agnija!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], mēģināsim palīdzēt. Jauku dienu!
Komentāri (1)
Mierīgi varat lauzt līgumu ar Bite. Pirms lietot mobilo internetu majās vajadzetu pirms tam patestēt vai tāds pietiekami labi darbosies,jo dzīvoklī vai blakus var atrasties lietas,kuras varēu būt traucēklis mobilā interneta signālam. Piemēram daudziem stāv ''pannas'' pie māju sienām. Blaka māju paneļi aiztur signalus vairak nekā ķieģeļu ēkas,dzelzceļa tuvums arī ietekmē un t.t.