Barbora.lv - Ļoti zems serviss
Ļoti zems apkalpošanas līmenis pēdējā laikā. Nesen piegādāja pilnīgi citu preci, kā bija sūtīts, lai gan ir jau sen ieklikšķināts, ka līdzīgas preces nepiegādāt, tikai konkrēti pasūtīto. Uzreiz tika prece nobildēta un aizsūtīta uz [slēpt]@barbora.lv. Kaut ko tur atbildēja simboliski, ka pārsūtīs atbildīgajai nodaļai un viss... Nu jau pagājis ilgs laiks, nekādas atbildes nav un nauda arī nav atgriezta par preci. Rakstot vēlreiz, atkala atbildēja, ka pārsūtīs atbildīgajai nodaļai. Nu tā tak nedara.. Kas tā par attieksmi!? Man nevajag to pilnīgi citu preci, man vajag atgrieztu naudu.
Dārzeņus un augļus sen jau vairs nevar pirkt barbora.lv, jo atvedīs pussapuvušus.
Pēdējā pirkumā arī kurjers mierīgi atbrauc stundu ātrāk, lai gan sms nesaņēmu tādu akceptu, ka drīkst pirkumu ātrāk piegādāt. Nevienam nebija jābūt tajā laikā mājās, tikai nejaušas sakritības pēc kāds bija. A ko ja nebūtu? Atstātu preci un aizietu?
Arī rēķinā preces ieliktas bija, bet pirkumā trūka vairākas preces...
Nu kas tā strādā? Kā vispār tā var strādāt?
Liels kauns Barborai!
Labdien!
Paldies par Jūsu atsauksmi.
Atvainojiet par neprecīzu komunikāciju, kā dēļ iespējams šī situācija radās. Ja klientam piegādājam nepareizu preci, noteikti atgriežam naudu.
Atvainojiet, ka risinājuma sniegšana Jūsu gadījumā aizņem ilgāku laiku, bet noteikti informēsim Jūs pēc iespējas ātrāk.
Ļoti žēl, ka saņēmāt bojātus augļus un dārzeņus. Lūdzu, vienmēr par neatbilstošas preces kvalitāti, informējiet mūs 72 stundu laikā, pievienojot preces foto uz e-pastu [email protected], atgriezīsim Jums naudu vai piešķirsim atlaidi nākamajam pirkumam.
Jūsu sniegtā informācija palīdzēs mums uzlabot kvalitāti, jo tā ir viena no mūsu prioritātēm un mēs strādājam, lai šādas situācijas neatkārtotos.
Ja kurjers vēlas piegādāt pasūtījumu ātrāk un klients nesniedz atbildi kurjeram vai nevēlas saņemt pasūtījumu ātrāk, tad kurjeram būtu japiegādā pasūtījums klienta izvēlētajā laikā.
Kurjers var piegādāt pasūtījumu tikai tad, ja satiek klientu mājās. Lūdzu, arī šādās situācijās, vienmēr informējiet mūs, pārrunāsim to ar kurjeru.
Ja nesaņemat visas preces, kas ir norādītas pavadzīmē, lūdzu uzreiz rakstiet mums uz e-pastu [email protected] vai zvaniet uz tel.nr. 29 712 886, piegādāsim trūkstošās preces vai atgriezīsim naudu. Iespējams notika cilvēciska kļūda, tādēļ preci nepiegādājām.
Strādāsim lai uzlabotu mūsu pakalpojumus.
Ceram, ka turpmāk izmantosiet mūsu pakalpojumus.
Atvainojamies par neērtībām.
Viss tika ziņots uzreiz pēc preču saņemšanas, pagaidām nekādu progresu neredzu.
"piegādāsim trūkstošās preces vai atgriezīsim naudu. "
Pat nepieminiet šo vārdu- piegādāsim trūkstošās preces... ir bijis arī agrāk, kad veselu maisu neatved, var saprast, ka aizmirsts uznest, uzreiz tika zvanīts uz Barbora, bet vienīgā atbilde- atgriezīsim naudu. Tur otrā galā neviens pat neiedziļinās un necenšas iedziļināties.
Reiz bija saruna, ka atgriezīs naudu, lai gan prece bija rēķinā un nebija atvesta nu labi... teicu, ka tad veikšu šīm precēm jaunu pasūtījumu, lai atved trūkstošo, bet, protams, ir minimālā pasūtījuma summa, prece nebija atvesta uz kaut kādiem 15 eur... bet, ja es to vēlējos atkārtoti pasūtīt, nebija tāda iespēja, vajadzēja sūtīt uz minimālo pasūtījuma summu, jo preces vajadzēja ļoti. Vienīgais, ko piedāvāja kā kompensāciju- 2 eur atlaides kodu, ko arī varēja izmantot tikai no kaut kādiem 22 eur :D Paši vainīgi, bet nekādas pretimnākšanas.
Pievienot komentāru