Barbora - Pircēju manīšana
Barborā iepērkos regulāri un lielākoties pretenziju nav. Uz veikalu eju tad, kad vajag nopirkt kādu īpašu nelielu preci, vai ir akcijas. Arī augļu un dārzeņu kvalitāte bieži nav laba. Barbora arī nepiedāvā visu veikala sortimentu un atlaides. Bet vislielākās pircēju mānīšana ir pasūtīto preču maiņa. Visu laiku sava pasūtījuma profilā jāseko tam, lai nepazustu atzīme, ka pircējs nepiekrīt produkta aizvietošanai. Jo pēc tam taisnību neatradīs, notiks atrakstīšanās, ka pats veica izmaiņas iestatījumos. Uz tā rēķina pārdevējs "iesmērē" mazāk pieprasīto preci.
Labdien!
Paldies par Jūsu atsauksmi! Atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Klientiem iespējams izvēlēties saņemt alternatīvas preces ir preces, kas atrodas vienā preču kategorijā un līdzīgā cenu līmenī ar klienta pasūtīto produktu. Alternatīvu preci klientam piegādās tikai tad, ja pasūtītais produkts nebūs pieejams vai, ja tā daudzums būs nepietiekams. Ja Jūs nevēlaties saņemt preci aizvietotāju, ja Jūsu pasūtītais produkts veikalā nav pieejams, tad klienta profila sadaļā "Mani dati" jānoņem atzīme lodziņā "Piegādāt man alternatīvas preces, ja izvēlētās preces nav pieejamas." Pirms kurjera ierašanās, mēs Jums uz e-pastu nosūtam Preču sarakstu, kurā varat redzēt kādas preces tiks piegādātas. Ja alternatīvā prece nav Jums pieņemama, Jūs varat no tās atteikties un atdot to kurjeram piegādes laikā, un piecu darba dienu laikā naudu par šo produktu mēs atgriezīsim Jūsu bankas kontā. Veiksmīgus pirkumus! Jūsu BARBORA
Komentāri (1)
Visu laiku ieperkoties ne reizi taa nav bijis. Vispar jau barbora un maxima ir divi dazadi uznemumi.