AirBaltic - Neiecietība
Esmu sarūgtināta par airbaltic attieksmi. Purms kāda laika iegādājāmies biļetes priekš lidojuma ziemassvētkos. Pamanījām iespēju maksāt pa daļām. Tākā summa jau toreiz nebija maza, ilgi nedomājām un paņēmām dalīto. Sākumā viss bija ok samaksājām. Kā norādīts, līdz 3 maksājumam. Tredšajā maksājumā, kad maksājums bija jāveic 2 reiz vienā mēnesī neizsekojām un nesamaksājām pirms laika. Tākā neatnāca e-pastā atgādinājums un arī dēļ slikta interneta neaizgāja maksājums internetā, mūsu registrāciju uzreiz anulēja. Lai kā necentos norunāt iespējas par soda procentiem un citām iespējam, man tika ledus auksti atteikts. Par fakti, ka neatnāca atgādinājums kā iepriekš, saņēmu tikai klusēšanu. Tika izteikta tikai iespēja "varbūt"atļaut piemaksāt summu kura sastāda 360 eiro plus reālajai summai.. Tāda nauda mums protams nav un mēs izvēlējāmies citu lidsabiedrību, bet protams iemaksāto summu zaudējām. Paldies airbaltic par pabojātiem gaidāmajiem ģimenes svētkiem un neiecietību pret bijušajiem klientiem..
Komentāri (3)
man patīk šī varenā attieksme - es ar jums vairs nelidošu/neko nepirkšu no jums.
balticam ir savi mēsli, bet par spīti runātājiem darbojas un dabojas
Tāpēc jau Airbaltic ar mums tā rīkojas ,jo ir pārliecināti par to ,ko jūs minat
Naudu neatgriež? Jo? Pakalpojums nav saņēmts, tā kā nauda ir jāatgriež.