SIA BITE - Slikta attieksme
Labdien! Vēlos pastāstīt par atgadījumu ar Sia Bite Latvija.Ja neesat Rīdzinieki, neiesaku nekad nevienu preci no Bites saņemt ar kurjeri uz mājām.Atgadījums bija ar pensināri.Pazvanot Bites operātoriem pensionārei, viņi piedāvaja tādu akciju, maksā par internetu , planšets dāvanā, bet nepskaidrojot summu kādu būs jāmaksā, un uz cik ilgu laiku, pensionārei tika uzdots jautājums, tad piekrītat?Jā- ņemsiet? Pensionārs atbild ko jā, naudas ta ir maz, pēc tam klausulē klusums, pēc 2 dienām ierodas kurjers uz mājām, dod planšeti un saka jūsu dāvana, parakstie lūdzu šeit.Pensinārs paraksta, kurjers aizbrauca, Pēc tam izlasot līgumu, penisonārs šokā, izrādās ka tā nav dāvana, bet līgums uz 36 mēnēšiem ar mēnēša maksu 19.35 euro, Pensinārs grib atteikties no planšetes, Bitei ir tādi noteikumi, ja preci atveda kurjers, tad preci var nodot tikai Rīgā ofissā.Pensinārs brauca 250 km lai nodotu preci, pilsetas filiālēs nedrīks.Nekad nepiekrītat piegādei ar kurjeru
Komentāri (7)
Ja jau internetā raksti, tad jau internetā arī vari palasīt attiecīgo informāciju par Distances līgumu, tā laušanu; Patērātāju Tiesību Aizsardzības Likumu, utt. Izlasi un tad nebūs jāraksta dumības internetā.
Nevien no lielajiem uzņēmumiem neignorē ar likumu noteiktās saistības.
Un vēl. Esmu drošs, ka BITE sarunas arī ieraksta. Ir tak viegli noskaidrot vai pateica jā, davaj ved šurp; vai pateicaka preci nevajag, un protams visas parējās zvana detaļas.
Likuma nav noteikts kāda veidā jāpiegādā prece, vienkārši viņi var palīdzēt un piekrist, kāpēc visās normalās kompanijās var preci nodot jebkurā filiālē
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/atteikuma-ties-bas-1
Pat meklēt nekur nevajag! Viss ir izdarāms. Un, ja reiz tu Gunti, esi tik zinošs par to pensionāri - varēji tak palīdzēt un visu sadarīt, ja nu, mazums, tante no laukiem kam tā visa kņada nav ne saprotama ne vajadzīga.
Tur jau ta lieta ka palidzeju.Tikai skiros no 60 euro
Nu, ja tā pieeja tai lietai - maksāju visiem kas prasa, un tad tikai sūdzos&gaužos - tad jau varēji vispār tantei to planšeti nopirkt. Fakts paliek fakts, ka tai tantei nebija jābrauc uz Rīgu lai lauztu to līgumu. Vajag drusku domāt līdzi!
Protams, situācija nav no patīkamākajām, taču
1. operatori zvanot par papildpakalpojumu pieslēgšanu vienmēr informē klientu par izmaksām.
2. DPD kurjers nav informēts nedz par to vai tā ir dāvana, vai apmaksāts sūtījums.
Tā ka nevajag no savas pensionāres vainu pārlikt uz Biti. Esmu vairākkārt runājis ar operatoriem gan no Tele2, gan no Bites un arī vairākas reizes saņēmis esmu sūtījumus, t.sk. mobilo internetu. Ja jau tā pensionāre ir tik viegli apvārdojama, par ko telemārketingam arī maksā naudu, tad varbūt vienkārši tai pensionārei pateikt, lai neparaksta līgumus pirms izlasīšanas! Jeb šādās situācijās, kad kāds grib kaut ko "uzdāvināt", lai vispirms sazinās ar jums, jo kur ir garantija, ka nākamreiz cits kurjers nepiegādās ledusskapi.
Ja tik laba kompanija, kapec tad nevareja atgriezt preci jebura bites filiale.Tas ir absurds, ka jabrauc uz Rigu