Home3 - Slikts serviss
Labdien,
mana māte, pensionāre, 2.grupas invalīde, ilggadīga Viasat kliente - ir ļoti nepatīkami pārsteigta par jauno sadarbību ar Home3, kas ir pārņēmis Viasat pakalpojumu sniegšanu.
Lieta tāda, ka Home3 bez brīdināšanas mainīja līguma saturu un pakalpojumu, bet, kad māte piezvanīja, lai to mainītu - lai pārslēgtu uz pamata paketi (viņa nevar atļauties maksāt pēkšņi lielāku rēķinu par televīziju, jo ir pensionāre, kā arī, viņai nav nepieciešami n-tie sporta un multfilmu utt. kanāli!) , tad atbilde bija sekojoša - ja viņa vēlās mainīt līgumu, viņai jāmaksā soda nauda 45€(!) +tekošais rēķins.
Vai tiešām tā ir tāda jaunā prakse klientu apkalpošanā? It sevišķi, ilggadēju, lojālu klientu vai, īstenībā, vienalga, jebkura klienta apkalpošanā?
Vai tā ir adekvāta summa pensionāram, kas būtu jāsamaksā par niecīgām izmaiņām līgumā, lai kaut cik izdotos samazināt izdevumus?
Vai varbūt tomēr tā ir kāda kļūda?
Paldies par uzmanibu.
Komentāri (2)
Ja tiešām ir tā, kā jūs aprakstiet un jūsu mamma kādas telefona pārdošanas sarunas laikā nepiekrita kādam "jaunam" vai "izdevīgam" priekšlikumam, tas griezieties lūdzu PATC un viņi palīdzēs risināt šo situāciju.
Home3 darbinieku attieksme ir tikai mūžīgie solījumi! Par, ko mēs maksājam,nav ne jausmas…attaisnojumi ar to,ka tiek veikti kkādi atjauninājumi,bet uz priekšu nekas neiet…ierakstus kā nevarēja tā arī nevar normāli paskatīties. Pa patsmit reizēm jāslēdz ieraksts un beigās tāpat nesekmīgi. Restartējot dekoderi jēga nekāda,izmaiņu nav. Jau ir apnicis, ka pastāvīgi savus klientus maldina un pats galvenais, ka nekas nemainās. DRĪZUMĀ NOTEIKTI BŪS JĀIET PROM!