Bites nelikumības - Krāpšanās
Saņēmu kārtējo Bites rēķinu, kas man nesaprotamu iemeslu dēļ bija palielināts. Mana bite nekas neliecina, ka būtu pārsniegti tarifi, kas man tāpat jau bija zināms. Jautāju bite, kas par lietu. Atrakstīja tāda Diandra, kas pieprasīja paroli, lai piekļūtu manabite maniem datiem. Paroli viņai nosūtīju, lai jau pārbauda un redz, kādi ir mani tarifu plāni. Nekāda iepriekšēja oficiāla paziņošana par tarifu izmaiņām nebija. Ja tarifus maina kopumā, tad ir mēnesi iepriekš jāpaziņo un jāļauj klientam mainīt operatoru vai tarifu plānus. Ko domājat-diandra ir izmantojusi piekļuvi maniem tarifiem un acīmredzot 13.04.24. Patvarīgi izmainīJusi manus tarifu plānus 3 numuriem, būtiski tos palielinot!
Par to uzzināju, 13.04.14. Saņemot pat 3 sms (!) , kurās man tika paziņots tikai par to, ka bite pēkšņi patvarīgi būtiski palielināJusi viena numura limitu! Steidzami iegāju manabite, lai noskaidrotu, kas par lietu. Tad ieraudzīju patvarīgās izmaiņas. Pēc tam paskatījos šos izmainītos tarifus un bites vispārīgos tarifus, kur redzu, ka bite apzināti vēl manus tarifus ir palielināJusi, pārsniedzot vispārējos, tie nav nekādā veidā ar mani saskaņoti. Un tas ir s darbinieku ceļojumiem, par ko nesen plaši paši rakstīja! Nedodiet bitei savas paroles, jo nevarat zināt, kādus jūsu datus viņi sagrozīs jums aizmuguriski!
Komentāri (6)
Tas jau liekas jocīgi, ka viņi prasa piekļuves datus. Ja strādā tur, viņi redz visu informāciju, kas pieslēgts utt.
Ja izglītotu sevi, tad zinātu, ka kopš 2018. gada ir stājies spēkā datu Regulas likums, tā sauktais GDPR, kaut arī mums visi klientu dari bāzē ir pieejami, mēs tos nedrīkstam aiztikt, kamēr klients nav sevi identificējis.
Atradies gudrais. Es ļoti labi ziņu kas ir datu drošība. Firmām , bankām ir parasti paroles, kuras prasa, ja nav tad pieslēdzas ar smart id, kodu kalkulatoru. Bet jāzin, ka nevar dot savus kodus trešajām personām, kaut arī zvana no uzņēmuma.
Klients šajā gadījumā tikai jautāja par pēdējo rēķinu, kas bija jāpārbauda, kāpēc summa ir lielāka nekā iepriekš, jo par izmaiņām klients nekādu iepriekšēju info nesaņēma. Klients nepilnvaroja Bites Diandru grozīt tarifus. Klientam ir konkrēti jāpiekrīt tam, ka groza tarifus, kā arī limitus nosaka klients, kā tas ir bijis iepriekš. Bez tam par limitiem 1 numuram BITE atsūtīja 3 SMS vienu pēc otras, kur 2 SMS pēc kārtas ir paši noteikuši 33 EUR limitu, bet 3. SMS - 32 EUR. Par to, kāpēc rēķins ir lielāks, kura pārbaudei devu savu paroli, Bite tā arī nav atbildējusi ...
Klients šajā gadījumā rakstīja tieši Bitei uz viņu oficiālo kontaktu. Te nav runas par 3 pers.
Jūs tak rakstat par saņemto aprīļa rēķinu, kur ir atspoguļoti marta pakalpojumi, jūs pat tik daudz nesajedzat 🤣🤣🤣 pēkšņi jūs sākat murgot par kaut kādām patvaļībam, kur tad ir tās jūsu 3 SMS, vajadzēja tad skrīnu pievienot 🤣🤣🤣 un vēl,tik maz jums tajā galvā smadzeņu,ka nesaprotat to, ka rakstot un zvanot,lai varētu sniegt atbildi ir jaautorize sevi, jo darbinieki neredz,vai tā rakstītajā, vai zvanītāja esat tieši jūs...bet pēc jūsu sūdzības ir skaidrs, ka knapi esat beigusi 9 klases un noteikti ne paredzētajos 15 gados 🤣🤣🤣