BITE - Slikts serviss
Oriecīgus svētkus arī jums, Bite!
Pirms Ziemassvētkiem saņēmu draudu ziņu, ka ar 1.01.2018. tiks skaitīti mb par bezmaksas aplikāciju lietošanu. Tagad par šo "ekstru" (kura tāpat netika nodrošināta, mb tāpat tika uzrēķināti) būs jāmaksā 2€ mēnesī. Un pirms Jaunā gada piedraudēja ar 0,80€ mēnesī par antivīrusu. Jautājums, ja līdz šim šis pakalpojums man tika nodrošināts, tad kāpēc mans telefons periodiski tika pakļauts virusu uzbrukumiem?
Pirms kāda laika, Bite pacēla pakalpojumu izmaksas, pamatojot to ar ieguldījumu 5G izstrādē. Jautājums, kad beidzot tiks nodrošināts vismaz 4G, par 5G pat nerunāsim?
Varbūt nemālējiet sabiedrības uzmanību ar muļķīgām sabiedriskām akcijām, bet sagadājiet prieku saviem klientiem, nodrošinot elementāru pakalpojumu kvalitāti. Paldies par "apsveikumiem" svētkos! Dodos aptaujāt citus operatorus.
Komentāri (4)
Es aizgāju no Bites uz LMT un esmu ļoti apmierināts ,jo LMT ir vislielākais pārklājums un vislabākā sakaru kvalitāte Latvijā un ne tikai . 4G nets telefonā un man mājas 4G internets burtiski lido bez aizķeršanām . Nekādas slēptas maksas , nekādi fakini datu ierobežojumi utt
Par telefona sakatiem ar neierobežotām sarunām ,sms un i-netu maksāju 16 eur mēnesī - labi piekrītu ir nedaudz dārgāk nekā pie citiem operātoriemn- toties nav problēmu - bezlimits visam un tikai 16 eur mēnesī , man liekas ka šis uz doto brīdi ir labākais piedāvājums Latvijā . Visiem jaukus svētkus :)
Brīvības tarifs ar neierobežotu internetu pa 16€? Tev tur kādu atlaidi piešuva, jo tie abi kopā maksā ap 25€.
Nu, klau, baigie Tev tie vīrusi uzbrūk. Jau smadzeņu šūnas sagrauzuši.
Biju klients pie visiem trim, un visi ir vienādi - šeit gan varu teikt, ka par tām aplikācijām Tev līgumā bija rakstīts, kā arī par vīrusu, tā kā vajag lasīt, nevis būt aklam mu.da.ka.m.
Varbūt vajag saprast, ka izvēloties maksāt mazāk, klients no kaut kā atsakās.
Pērkot veikalā desas gabalu, ir tak saprašana, kapēc viena desa maksā trīs reizes dārgāk par citu. Un ēdot lēto desu tak nelamājies, ka gaļas tur iekšā "cik ir, tik ir".
Kas liek domāt, ka BITE kaut ko dara bezmaksas? Ja Tu pie LMT vai TELE2 maksā dārgāk, tad tur ir iemesli - kāpēc. Izmērāmi un saprotami iemesli.
Klientiem vajadzētu ierobežot savu skriešanu pēc cenām un atlaižu medīšanu, bet jāizvēlas maksāt par vērtīgu preci vai pakalpojumu - lai arī dārgāk, tomēr ar saprotau pamatojumu, kāpēc. Ja pērk tikai "cenu" vai "atlaidi", nut tad nav ko sūdzēties.