BITE - Slikts serviss
Klientu apkalpotājs arturs, vnk pretīgs cilvēks. Atnesu telefonu nodot garantijā, cilvēks apskata manu telefonu, prasa ko es ar viņu vispār daru?
Itkā brīnums vispār, ka salūza, lai arī man lokamais samsungs, kurš visiem plīst (nevienam neiesaku) . Savāca manu telefonu, pat nepiedāvāja labot pēc apdrošināšanas, lai ari pats teica ka garantijas nebūs. Pretī man nekādu telefonu nepiedāvāja. Vienkārši atstāja bez sakariem. Pat neieminējās, ka var iedot citu palietot vietā. Vēl tik paprasīja, kā mani tagad varēs sazvanīt? Speciāli neko pats nejautāju. Izdomāju labāk sūdzību ierakstīšu. Nevienam neiesaku apmeklēt biti saharova maximā pļavniekos. 👎👎👎👎
vnk pretīgs cilvēks, kuram nospļauties uz klientiem.
Sveiki!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], mēģināsim noskaidrot situāciju. Jauku dienu!
Komentāri (2)
Esi gan nīdeklis. Pirms devi mobilo remontā ,tad pašam arī vajag pavaicāt vai būs ko saņemt uz laiku lietošanā. Dīlerim nav obligāti jāinteresējas par to.It sevišķi mūsdienās jau gandrīz katram mājās kaut kur atvilknē ir kāds senāks mobilais ,citiem pat pinas atvilknes ar tādiem. Spriežot pēc tādas tavas neapmierinātības,nav brīnums ka tika vaicāts ko esi darījis ar mobilo no dīlera puses,jo acīmredzot bezatbildīgi pats lieto un lauz iekārtas.Iegādajies varbūt stacionāro telefonu,to grūtāk būs salauzt ,ja vienīgi nesaksi klopēt aiz dusmām.
Ja visiem lokanais plīst, ko tad pirki sev? Ja apkalpotājs, pajautāja: ko ar telefonu dari, tas izskatijās pabriesmīgs, ka pat nepiedāvāja aizvietotāju...