BITE - Slikts serviss
Šodien biju lūgt palīdzību lai palīdzētu sakārtot numurus uz ierīcēm, manīt tarifus. Neko nevar. Šajā gadsimtā un neko nevar? Esmu jau 10 gadus jūsu klients. Tas laikam sods par to! Vismaz attieksmi nomainīt derētu. Tad kad kaut ko piedāvāt, smaids un laipnība, bet kas tagad? Jūtos tik pazemota! Nomaksāšu visu, bet ieteikt jūs, nemūžam. Paldies!
Labrīt!
Ļoti atvainojamies par nepatīkamo pieredzi. Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], lai varam mēģināt risināt radušos situāciju. Jauku dienu!
Komentāri (4)
Nav saprotama problēma ?Kadus numurus mainīt uz iekārtām? SIM karšu numurus? Tad izņem tos ārā un ielik kurā velas lietot. Savukārt tarifa plānus šķiet jau pie katra operatora var nomainīt pats piereģistrējoties viņu mājas lapā .
Piekrītu, ļoti nedraudzīga kopānija. Arī es pēc padsmit gadiem pie Bites, biju spiests pārcelt savus 4 numurus pie konkurentiem.
''Laba'' kompānija, tas skaidrs, bet mainīt sim kartes, tas nav viņu pienākums. Protams gadās forši konsultanti, bet atkal risks - beigās klients pateiks, kad sačakarēja telefonu. Ejiet uz telefonu remontdarbnīcu, kur jums par mazu maksu samainīs vai arī paprasiet tuviniekiem, ja jums tādi ir.
Uz atklātas nots visiem pie vienas vietas cik dienas vai gadus jūs tur esat klients. Nevienam nevajag klientus, kuri jūtās, kā zvagznes maksājot santīmus mēnesī.