BITE - Slikts, mūsdienām neatbilstošs serviss, necieņa pret cilvējiem!
BITE - viens no tehnoloģiski atpalikušajiem uzņēmumiem, kurš nespēj nodrošināt automātisku atbildi epastā, par korespondences saņemšanas faktu, kas mūsdienās robežojas ar lietvedības un savstarpējās pieklājības normu ignorēšanu.
BITE pašviedokļa atšķirību no reālās situācijas vērtējiet paši, skat.Bildes.
... pēc šī visa - vairs nav motivācijas skatīt BITES vakances.
Sveiki!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], mēģināsim noskaidrot situāciju. Jauku dienu!
Komentāri (2)
Paldies par piedāvājumu rakstīt epastu - labāk paliksim tepat, man nav nekas slēpjams no sabiedrības.
Kā jebkurš uzņēmums attīstoties, arī BITE piedāvā vakances, pie kam jauki aprakstot savas rūpes par cilvēkiem (klientiem un darbiniekiem). Mani tas ieinteresēja un uzrakstīju pieteikumu BITEs vakanču lapā.
Esmu dziļi vīlies, kad nosūtot šo pieteikumu mājas lapa uz vispār nereaģēja, nav atbildes ka pieteikums nosūtītssaņemts, varbūt vispār šajā pieteikuma lapā nekas nestrādā - nekādas reakcijas! Pieteicējs var klikšķināt 10x, nekas nemainās. Citādi to nosaukt kā necieņu pret iesniedzējiem nevar. Jā, lobētais likums ļauj neatbildēt visiem vakanču iesniedzējiem - par tālāko izvēli, OK - un arī tas par uzņēmumu ne ko labu neliecina.
Ja visiem procesā iesaistītajiem, Personāla dienestam, mājas lapas programmētājiem, vadītājiem kuriem vajadzētu pārbaudīt un kontrolēt izpildošo darbinieku darba kvalitāti - ir šāda attieksme (vārdi nesakrīt ar darbiem), tad nav nekādas vēlēšanās strādāt šādā, neprofesionālā uzņēmumā.
Un nevajag man vienam piedāvāt atrisināt problēmu - ja vispār jums ir speciālisti kuri saņem klientu apmaksāto algu - meklējiet un atrisiniet savas problēmas paši!
Tā ir