BITE - Slikts internets un Sūdzību ignorēšana
Paņēmām internetu ar modemu uz līguma, solīja ka vietā, kur dzīvojam internets ir ideāls un nebūs jāsūdzās, bet lietojot gadu šo internetu nākas tikai sūdzēties un Bites klientu apkalpošanas speciālisti neko nevar izdarīt, saka ka nezinot kā palīdzēt, internets vienkārši nestrādā! Ieslēgts ir, bet nevar pat draugiem.lv atvērt. Internets ir pamatīgs mēsls Un man ir jāmaksā par to, ka es nelietoju internetu, bet man viņš ir. Atteikties nevaru un paņemt citu normālu internetu, jo ir līgums! Ko man darīt? Pat Rīgā Bites internets normāli nedarbojas, katru reizi kad zvanu lai sūdzētos man visu laiku atbild - kaut kur kaut ko taisa un tāpēc ir slikts pārklājums! Iesaku visiem - neņemiet bites internetu, ļoti nožēlosiet...
Aizmirsu piebilst, ka rēķina par internetu ir milzīgs, bet es pat nesaprotu par ko es maksāju. Mans interneta atrums ir knapi 2 mbps, kad kaimiņiem ar LMT internetu ir visi 27 mbps! Tas ir normāli?
Es maksāju par 4G internetu, bet kad zvanu uz bitu man liek pārslēgt uz 3G, kurš tāpat nedarbojas. Internets vispār nestrādā !
Komentāri (8)
Un kāda summa ir norādīta līguma izbeigšanai?
Vai tas ir ļoti būtiski? Ja šī summa nebūtu liela, es domāju, ka mana sūdzība šeit arī nebūtu un es jau sen lietotu citu internetu.
Ko jūs gribējāt sagaidīt no lētākā operatora? Super kvalitāti?
Bite jau sen nedomā par saviem klientiem
Atrunāties jau visi prot. Bet, lai kaut ko reāli izdarītu - nekā. Žēl, ka arī "citādā" kompānija tomēr nerūpējas par saviem klientiem un tikai skalo smadzenes.
Laikam šādiem gadījumiem ir jāveido, kaut kādas ātrās tiesas, ka ļauj lauzt līgumu un vēl uzliek par pienākumu operatoram samaksāt sodu vai atmaksāt atpakaļ iztērēto naudu.
Rakstiet uz patērētāju tiesību aizsardz.centru internetā var kontaktus sameklēt. man tāpat bija ar LMT, internets brīžiem pat aptuveni 0,01mb/s , kad es , lūdzu, lai risina, ignorēja, kad nelikos mierā, atbrauca antenu uzlika jaudīgāku, izmaiņas nekādas. arī protams līgums, ka ja lauz līgumu utt, tad jāsamaksā visa atlikusī vērtība par "zelta" rūteri utt.tā nu es nebiju mierā. sazinājos ar PTAC , atbrauca speciālists uzstādīja datoru, veica mērījumus. pārbuade to arī uzrādīja, ka internets pilnīgi nekāds, kā rezultātā LMT atgriezu rūteri bez sankcijām, jo šajā gadījumā un arī tavā gadījumā, nevis mēs nepildam savas saistības, bet gan viņi nespēj nodrošināt kvalitatīvu pakalpojumu, un uz kāda pamata, man būtu jāapmaksā par pakalpojumu , ko es nesaņemu.
Paldies, tā arī rīkošos.
Es maksāju pārāk daudz par internetu lai uzskatītu to par lētāko operatoru.