BITE - Slikta attieksme pret klientiem
Slikta attieksme pret klientiem, sazinājās ar mani cilvēks no noturēšanas nodaļas, piedāvāja lētāku tarifa plānu uz 2 gadiem. Pēc aptuveni 2 mēnešiem zvanīja cits kolēģis, teica ka mans plāns drīz nebūs spekā, piedāvāja iespēju izvēlēties dārgāku plānu. Nākamajā dienā aizgāju pie cita operatorā, jūtos apmierināts.
Pēc vēl 2 mēnešiem atnāca paziņojums no creditreform par parāda piedzīšanu, neesot apmaksāts rēķins bitē. Rēķinu no bites nesaņēmu kad gāju prom no viņiem, parasti atnāk elektroniski uz ēpastu un viņu mājaslapā var ielogoties lai redzētu aktuālos rēķinus. Viņu mājaslapā nekas neuzrādījās, jo no sistēmas tiku izņemts. Kā lai apmaksā rēķinu par kuru tev nav nekādas informācijas vai nojausmas?
Beigu beigās nācās maksāt creditreform uz pusi lielāku rēķinu. Esat piesardzīgi, nekaunīga attieksme no bites!
Komentāri (5)
Ar šitiem pārgudrajiem "kapeiku pisējiem" un "staiguļiem" visiem uzņēmumiem ir mūžīgās problēmas, tādu ir kaut kur 7 tūkstoši, kuri to vien dara kā pēc cenu izmaiņām valkājas no viena operatora pie otra.
Piedodiet, bet tā jau ir pataloģija un vienmēr stāsti par to, cik iepriekšējais bija slikts, bet atliek tikai iepriekšējam operatoram pasolīt labāku cenu, kā viss ir OK un principi, kuru deklarēja pirms minūtes vairs nav graša vērti.
Ja jūs zinātu, cik tas ir nožēlojami no malas skatoties. Tikai neviens nevar to pateikt acīs. Klientu "apkalpošanas kultūra" neļauj.
Super atbilde!
to sauc par brīvo tirgu. Arī pret aizejošo klientu ir jāizturas korekti un, ja rēķins ir palicis, tad tas ir klientam jānosūta.
Klients pats izvēlas rēķina saņemšanas veidu un nedomāju, ka piepeši tas būtu jāmaina un pēdējais rēķins jānosūta ar ierakstītu vēstuli pievienojot tam paziņojumu par saņemšanu.
Beidzot kāds, kas saprot. :D