BITE - Serviss

04.12.2022. Es vēlējos pāriet pie "Bite" operātora. Konsutants, kas mani apkalpoja, man piedāvāja labu tarifu kā dēļ es piekritu. Papildus konsultants pateica, ka komplektā nāk arī televīzija - go3. Tāpat konsultants teica, ka gadījumā ja nākamās dienas laikā es pardomāšu tad viss par ko es parakstijos, tiks anulēts. Tā arī sanāca, ka nakamajā dienā es pārdomāju un paliku pie vecā operātora. Bet galvenā situācija ir tādā, ka man netika konkretizēts, ka ja es palieku pie vecā operātora tad anulēts tiek tikai numurs, bet televīzija paliek. Kad bīju devies uz informācijas centru, lai tiktu galā ar situāciju, man pateica, ka informācijas centros ir mikrafoni, kas ieraksta visus dialogus ar klientiem un, ka tur ir konkrēti dzirdēts, ka man visu konkrēti apskaidroja un es visam piekritu. Es uzreiz atbildēju, ka vēlos dzirdēt to dialogu un pārliecināties pats, ka man patiešām viss tika apskaidrots un konkretizēts, uz ko viens no konsultantiem atbildēja, ka klientiem tāda informācija netiek dota un, ka konsultanti ir pārliecināti par to ko bīja teikuši. Kāda jēga tad vispār no tiem ierakstiem, ja viņi paši tos neizmanto savā lābā, lai atrāk tiktu ar problēmām galā, jo kā es rakstīju gan sūdzībā uz "Bite" mājaslapu, gan teicu informācijas centrā, ka ja tur būs dzirdēts, ka man patiešām viss tika apskaidrots un konkretizēts, tad es esmu gatavs samaksāt nepieciešamo summu, lai tiktu vaļā no līguma ar "Bite", bet tikmēr es netaisos neko maksāt, kamēr netiks dzirdēti tie ieraksti, jo vienkārši ticēt vārdiem, ka man viss tika apskaidrots, nezinu cik tas būtu pareizi?

15.01.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no BITE Latvija Pārstāvja atbilde 16.01.2023

Labrīt!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], lai varam risināt radušos situāciju. Jauku dienu!

P

Komentāri (5)

D Dom2 15.01.2023

блин, не узнаю бите. Когда то была отличная конторка, сейчас стали каким то дешевым разводом заниматься. Очень не красиво.

S Spuris 16.01.2023

Tas notika pēc tā ,kad Biti nopirka citi,šķiet ar Vodafonu saistītie.Tiem jau vienalga ir uz servisiem kādi notiek kaut kāda mazā valstī kā Latvija.Otrs arī tas,ka no Bites līdz ar to daudzi labakie speciālisti aizgāja prom dēļ iekšējām domstarpībam,ar ielikteņiem kurus tur ielika jaunie.Kaut kā tā apmēram,līz ar to arī operatoru apkalpošanas līmenis ir daudz krities.

Andris Sa 28.01.2023

потому что купили Балтком, а там полное г.

C calis123 15.01.2023

Ari man tapat tas krapnieciska firma bite izdarija ari es prasiju ierakstu man nevareja pieradit jo ja viniem ir tads ieraksts ir kapec ari man neradija jo ari es gribeju pariet pie bites un piedavaja to noladeto go3 uz 3menesiem par brivu tad ieprieksejais operators panema atpakal nummura ligumu lauza bet to noladeto go3 ligumu nevar lauzt un ta es tos2gadus busu bites nagos jo es go3 piesledzu pie iepriekseja operatora uz 1gadu bezmaksas ari jums vajag vairak rakstit lai parejie mulka cilveki neiekrit bites nagos Velu jums ari veiksmi

Good Intentions 15.01.2023

Priekškam vispār mainot mobilo operatoru rodas vajadzība pieslēgt televīziju?🤷

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes