BITE - Pakalpojumu kvalitāte
Nav vēlams izmantot šī operatora pēcapmaksas un priekšapmaksas pakalpojumus. Man bija pieslēgums. Pēc mēneša neapmaksāta rēķina, tiku pārdots Lindorfam bez brīdinājuma no Bites puses. Nomaksāju parādu ar procentiem. Gribēju saglabāt numuru, pārejot uz BiFri. Rezultātā man nācās divas reizes iet uz Bites klientu apkalpošanas centru, lai dabūtu pareizo sim karti. Ar to bija par maz, jo nācās zvanīt uz Bites info tālruni, lai to aktivizētu (nosaucot, visus sim kartes datus). Visa šī padarīšana mani ir ļoti nokaitinājusi. Sakaru sistēma kā tāda ir ciešama, bet darbiniekus gan vajadzētu izglītot vairāk.
Komentāri (16)
Pilnīgi piekrītu. Bite strādā galīgi neizglītoti cilvēki, kas neko nesaprot no Bites piedāvātajiem pakalpojumiem. Gadījums no dzīves: kāds mans paziņa gribēja no Bites dabūt izziņu, ka visas saistības ar Biti ir nokārtotas. Info dienests apstiprināja, ka tas ir iespējams, bet jāraksta ir pieprasījums. Paziņa aiziet uz Origo Bites klientu apkalpošanas centru. Darbinieks Artis pasaka, ka viņš var tikai uzrakstīt uz baltas lapas, ka parāda nav un parakstīties. Nu fantastiski!!!
LMT par saviem nepamatoti piestaditiem rekiniem(izkraptiem) un braka kinas mazcennieku nodeva creditreformam.Biju ilggadejais klients un vairak ar siem zagliem neielaidisos nekad.Nekad ari neuzkeraties uz LMT sudiem, jo par liguma lausanu maksasiet .LMT spele tikai vienos vartos, klientu vini sen jau nedzird.
Vienigais realais mobilo pakalpojumu operators ir LMT. Ar T2 vietam nav zonas, ar Bite daudzas vietas taa pat medz nebut zona, bet tur, kur kadam no tiem nav zonas, LMT zona ir. Man ar LMT problemu nav. Vienigais pluss, ka BiFri savaa tikla var runat bez maksas!
Nu ko jūs Bites zona, Bites zona. Nu būs viņiem arī zona, vēl jāpaciešās tikai, mūžīgi tā nebūs! Nākošgad Bite plāno nopietnus uzlabojumus, strādās pie tīkla pārklājuma, nezinu tikai gada sākumā vai beigās tas būs. Es pagaidām tikai vēl esmu LMT klients, bet sekoju jaunumiem.
Pārgāju no tele2 uz biti un par šo varu teikt tikai labāko! Piekrītu ka vietām tajos apkalpošanas centros sēž nepareizi cilvēki, bet Merķeļa ielas komanda ir vienkārši fantastiska, spriežu pēc savas pieredzes. Esmu ar Biti ļoti apmierināta, pat ļoti
Prieks, neizskatas, ka tu butu LMT klients... Tas nu taa... Labakas par LMT zonu nav un, ja nem vera LMT tarifu planus Vienadais, tad nu vini ar ir prieksha Bite un Tele2. Tas nav apstridams: LMT tikla parklajuma kvalitatee ir labakie!
Robciks, par liguma laushanu jamaksaa ir pie jebkura operatora. Saksim ar to. Runajot par "brakja mazcenas mobilajiem no kinas", tas ir murgs pilnigais un absolutais. Man ir LMT nemts mazcenas mobilais Nokia, kursh ir razhots Somijaa! Un, strada tas mobilais ok! Braketu mobilo var nopirkt ari par pilnu cenu da jebkuraa veikalaa.. Taa kaa, apmelot LMT nevajaga!!! Te jau pirms tam dazhs labs, spriezhot pec visa Bite darbinieks, pacentas nomelot LMT riktigi. Jau bija aizgajis lidz tadiem murgiem, ka LMT zona esot uzzimeta...
NAV SVARIGI...ko dod, ja ir zona, ja rēķini tomēr ir nesamērīgi lielāki kā Bite. Pārgāju uz Biti un mans rēķins ir tāds pats(pat mazāks), bet par diviem numuriem!Un, starpcitu, dziļos laukos man Bite, citiem LMT- zona ir, bet Tele 2 nav, lūk tā!
LMT ja nemaldos 4 Ls par abonēšanu, tad par numura noteicēju kāds lats, 6 san. par sms +PVN...šausmas. Bite man sms par velti, abonēšana 2 LS, par numura noteicēju nav jāmaksā.
Parsledzu viru uz tarifu 4(LMT), NU UN KAS?Rekini nak 10-13 Ls katru menesi, neredzu nekadu letumu.
Man un abiem berniem BITE, par 3 numuriem maksaju 20 Ls ar visiem pvn, agrak par pieslegumu pie LMT maksaju ap 22 Ls pati.Viram beigsies ligums un uzreiz no LMT prom.Apriebusies sie zagli un solitaji.
Liana, runat vajaga mazak! Tavam viram rekins nak 10-13 Ls, bet tu jau te tagad neraksti, cik vinhs runaa. Jamak runat, nevis jastaiga ar tek pie auss visu laiku! Var but, ari rekins 30 Ls, ja runasi nepatraukti...
Ramona, jā, 6 Ls milzigs rekins
Nav Svarigais kā vienmēr telekomunikāciju komentatoru topā.
Visiem viss reiz būs, Bitei būs zona, Tele2 - kvalitāte, LMT - lētas cenas. Viss būs, tikai jāpaciešas.
Komunisms arī būs, tikai drusku jāpaciešas.
Ja kādam rēķins par lielu, tad vai nu jārunā mazāk, vai arī jāizvēlas atbilstošs tarifu plāns. Ja uz 4 latu tarifu rēķins ir tik liels, tas nozīmē, ka plāns nav pareizais.
Tā mēs varam mēģināt uzvilkt kurpes divus numurus par mazu un tad bļaut, ka spiež ;-)
Mani gan apmierina lidzsineja saskarsme ar klientu apkalposanas personalu. Par numura parnesanu divaini, jo cik zinu Bite vieniga piedava numura parnesanu, ko iespejams pasutit sev uz majam - un nekur nav jaiet, ta ka kaut ka divaini liekas, ka kads ir staigaajis pat divas reizes ...
Mēs atzīstam un cienām jūs kā vērtīgu klientu - tas ir rakstīts Bite mājas lapā. Bet Bite ne doma par saviem klientiem un Bite strāda neizglītoti specialisti. Ļoti neapmierināta ar ar sadarbības formu.
Bite ir ne visai laba atteiksme pret cilvekiem kuri grib atteikties no piesleguma.Bija viens pedejais neapmaksatais rekins, kuru es biju par nelaimi pazaudejusi.Gaju divreiz uz apkalposanas filiali, rakstiju pieprasijumus- ludzu atkartoti atsutit kviti--klusums!!!Ko tur dara ar papira pieprasijumiem?Pec dazadiem menesiem nu man ir vestulite -ko esmu parada Bite un kantoraj kura izsit paradus (summa divreiz parsniedz paradu).Vel kantora apdraud ar melno sarakstu ja rekins tiek neapmaskats tada uzrakstita datuma.INTELIGENTI ATVADAS AR PIPARIEM UZ MELES!!