Bite - neatslēdz Go3 pakalpojumu - Krāpšana
Š. G. 29. Jūlijā bite go3 vasaras akcijas ietvaros pieslēdzu go3 bite televīziju bezmaksas. Akcija bija spēkā līdz š. G. 31. Augstam. Tā kā izlēmu, ka pakalpojumu turpmāk neizmantošu š. G. 30 augustā atslēdzu pakalpojumu savā go3 kontā. Redzēju uzrakstu, ka abonements vairs nav aktīvs. Pēc tam go3 vietni vairs neesmu apmeklējusi.
10. Oktobrī, saņemot rēķinu par septembri, biju nepatīkami pārsteigta, ka tur ir iekļauta samaksa par go3 televīziju septembrī, turklāt summa pilnā apmērā. Momentā iegāju go3 kontā un ieraudzīju, ka mans abonements atkal ir aktīvs. Un ir jau 10. Oktobris! Kā? ! Vai tiešām bite ir kļuvuši šāds lēts krāpnieku bizness, ka ir nepieciešams šādi krāpties un shēmot? Esmu ilggadīgs bite klients, sāpīgi. Redzu, ka arī citi cilvēki jau par šo ir sūdzējušies. 10. Oktobrī sazinājos ar bite un telefoniski iesniedzu sūdzību, taču konsultante brīdināja, ka visticamāk es neko nepanākšot, jo viņi neredzot konta deaktivizēšanu. Konsultante vēl runāja dīvainas lietas, ka varbūt es esot atslēgusi kontu naktī un statuss neesot nomainījies augusta ietvaros... Ko? Pat ja tas būtu naktī, kāda starpība. Es atslēdzu pakalpojumu 30. Augustā pa dienu, bet izskatās, ka klaji iekritu bite "bezmaksas akcijas" shēmā.
Labdien, Aija!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], lai varam mēģināt risināt radušos situāciju. Jauku dienu!
Komentāri (1)
Rakstiet oficiālu pretenziju viņiem.Ar elektronisko parakstu vai caur pastu ierakstīto vēstuli.Ērtākais iesniegt jebkurā Bite salonā rakstītu pretenziju.Salonā kurā iesniegsiet paprasiet lai uztaisa pretenzijas kopiju.Tad gan uz oriģināla gan kopētā ,salona darbinieks uzliek zīmogu,pieņemšanas datumu un savu parakstu,kā arī tā atšifrējumu.Pēc tam gaidiet risinājumu 10 darba dienas.Ja atbilde netiks saņemta griezieties PTAC ar iesniegumu pret Bite. To ,ka esat deaktivizējusi speciālisti varēs ieraudzīt ,kad un cikos.