BITE - Ļoti slikts serviss un apkalpošana
Nostāvot 15 min. rindā vienā apkalpošanas kasē pēkšņi darbiniece paziņo,ka jāiet uz otru apkalpošanas kasi,kurā ir kādi 10 cilvēki rindā... Jautājot par to kāpēc tā, viņa tikai nomurmina,ka prece jākrāmē un minimālais gaidīšanas laiks ir vēl 15 min. Nu,no 3 kasēm strādā tikai 1. Rindas ārpus salona. Kaut kāds murgs... ja veidojat pāreju uz citiem tarifu plāniem, tad plānojiet to laikus. ... jo stāvot otrā rindā jau ir nostāvētas 20 min. un priekšā ir vēl 5 cilvēki. Darbinieces strādā ļoti lēni.
Komentāri (2)
Arī es esmu saskārusies ar ""Bites""slikto servisu klientu centrā Kuldīgā ""Rimi"".Darbiniece apkalpoja savus paziņas,ilga čaloja par šo un to un pārējo.Pacietīgi gaidīju minūtes 15,tad apnika,jo sapratu,ka tas vēl ilgi vilksies un aizgāju pastaigā pa Rimi.Pēc minūtēm 20 atgriezos un situācija joprojām tā pati.Stāvu gaidu,paiet minūtes 10,sāku domāt vai tik neesmu Neredzamais cilvēks.Beidzot neizturēju un aizrādīju,ka ilgi jau gaidu un ,ka vēlos apmainīt SIM karti,uz ko man atbildēja,ka viņa pašlaik apkalpo klientu.Nu bija man saruna diezgan skarba,bet SIM kartes apmainīšana aizņēma 5 minūtes.
Pārdomas bija ilgas,sūdzēties par šo gadījumu vai nē.Tā arī to atstāju, gadījums bija pagājušā gada jūlija mēnesī.
Tad nevajaga plānu nākt skriet pēdējā minūtē . Tak padomāt ar galvu vajaga .