www.sudzibas.lv BITE Krāpšana, slikts serviss

BITE - Krāpšana, slikts serviss

Pamatā neesmu apmierināts ar Bites klientu servisu, kā arī krāpšanu no viņu puses. Šobrīd 2018. gada aprīlī jau maksāšu 3 mēnesi mistisku rēķinu par Bites pakalpojumiem, kurus biju lietojis 1 mēnesi - 2017. gada decembrī un 2018. gada janvāra sākumā atslēdzu šos pakalpojumus un līgumu pārtraucu. Taču saņēmu rēķinu gan par janvāri, gan par februāri un tagad arī par martu.
Īsti nesaprotu, kā var būt tā, ka pakalpojumus, kurus izmantoju mēnesi un veicu pilnu apmaksu - avansā pie līguma slēgšanas, man vēl ir jāapmaksā 3 nākamos mēnešus pēc līguma pārtraukšanas. Attiecībā uz klientu servisu - jutos apkrāpts gan slēdzot līgumu, gan arī pārtraucot līgumu. Pie slēgšanas apmaksas summa bija solīta 18 EUR, tad pateica, ka būs jāmaksā 20 EUR, un visbeidzot tomēr 25 EUR mistisku iemeslu dēļ, kurus klientu servisa cilvēks izskaidrot sakarīgi nespēja. Pārtraucot līgumu pateica, ka esmu vēl parādā par janvāri kaut arī pārtraucu līgumu janvāra sākumā un biju lietojis viņu pakalpojumus mazāk kā 30 dienas kopumā. Pēc līguma pārtraukšanas un mistiskā parāda apmaksas man vēl joprojām nāk rēķini un krājas soda procenti par šo pašu pakalpojumu. Silti iesaku turēties prom no Bites, jo tas ir krāpnieku kantoris.

K

Komentāri (6)

Janis Zlemešs 09.04.2018

Ejiet uz T-2!Jau 15 gadus kā tur un nekur citur neesu bijis.Blēdibas un krāpšanas tur neesu piedzivojis!

Sigita Bronze 09.04.2018

Kāpēc vispār maksāji 3.reizi?

K koree 09.04.2018

Lai neuzkrātos vēl klāt mistiski soda procenti, un pēc gadiem nenāk traucēt mieru parādu piedzinēji.

L Liene Avota 09.04.2018

Iesaku neiet uz visādām apšaubāmām spēļu zālēm, kur ne tikai ir ieprogrammēts, ka automāts vienmēr izdos mazāk kā tajā tiks iemests, bet arī kriminogēni bīstama vieta, kur nereti mēdz pulcēties alkoholiķi un narkomāni. Nāc un piedalies lielākajās ASV un Rietumeiropas loterijās, kur notiek godīgas izlozes, neizejot no savas siltās un drošās mājas. Pievienojies cilvēkiem, kas pārvalda savu veiksmi! Nauda, protams, nevar kalpot kā pilnīgi visu problēmu risinājums. Bet, kā vēsta sena tautas gudrība, labāk sēdēt skaistā un jaudīgā pilnpiedziņas Audi kā ar nanoūdeni mazgātā trolejbusā, ārstējoties ar e-veselību. Savu laimīgo loto biļeti aizpildi šeit: https://goo.gl/d1V5JN un padari 2018.gadu par veiksmīgāko, kas līdz šim noticis savā dzīvē!

...un visi dzīvoja ilgi un laimīgi!

I Ivaritis 09.04.2018

Līdzīga situācija bija. Aizgāju uz BITE salonu un iesniedzu parakstītu līgumu par to, ka gribu pārtraukt sākot ar tādu un tādu datumu, ar tādu un tādu iemeslu u.t.t. "Pieredzējušais" darbinieks teica, ka ieskenēs un aizsūtīs uz biroju un kurjers tajā pašā nedēļā savāks fizisko kopiju un dažu darba dienu laikā viss būs slēgts. Pārgāju uz citu operatoru un arī 2 mēnešus nāca BITE rēķins par tur kaut kādiem 1 eiro vai 2 eiro, kaut gan rēķina izrakstā bija redzams, ka iztērēti 0 minūtes, 0 īsziņas un 0 MB iztērēti. Nācās zvanīt pašam uz biroju un pašam skenēt un sūtīt iesniegumu, lai beidzot liek mierā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes