BITE - Krāpšana, slikts serviss
Mēs ar vīru redzējām kārdinošu bites piedāvājumu “pērc vienu televizoru un saņem otru dāvanā par 1 eiro”. Nolēmām ņemt uz nomaksu, bet neņēmām vērā, ka bite piedāvā nomaksas plānus tikai cilvēkiem, kas vecāki par 21 gadu, un mums ir 19. Operatore piedāvāja parunāt ar kādu no mūsu radiniekiem, kuri ir vecāki par 21 gadu. Lai tie varētu noformēt nomaksu uz sevi, un pēc operatora vārdiem šim cilvēkam nav obligāti jābūt bites klientam. Prasījām manai mammai noformēt nomaksu uz sava vārda (viņa ir tele2 kliente) , bet nākamā operatore pateica, ka viņi dod nomaksu tikai bites klientiem, un šī ir pirmā neatbilstība. Sazvanījāmies ar vīra mammu (viņa ir bites kliente) , viņa noformēja televizorus uz sava vārda. Operatore viņai atzvana ar jautājumu “vai ņemsiet go3 vai 25 gb sim karti? ” (protams, par maksu) . Viņa atbild, ka neko no šī neņems, uz ko operatore viņai teica, ka bez tā televizorus nevar nopirkt. Aizgājām apskatīties bites mājaslapu un piedāvājumu ar konkrēto televizoru, ko gribējām paņemt, un... Nekur nekas nebija teikts par stāvokli ar go3 vai sim karti! Ir tikai rakstīts, ka ar televizora iegādi go3 ir par labāku cenu, bet nekur nav rakstīts, ka tas ir obligāti. Atkal zvanījām bitei, lai pajautātu, kas tas vispār ir un kur ir šis nosacījums par obligāto go3, uz ko operatore atbildēja: “nezinu, kur jūs skatāties, te viss ir skaidri rakstīts, mēs citādi nepārdodam. " naudas izkrāpšana, nekas vairāk. Esmu ļoti vīlusies šajā firmā, vīrs arī, pāries pie cita operatora, jo nav vēlmes palikt un maksāt naudu uzņēmumam, kas nevar uzrakstīt akcijas noteikumus lapā ar pašu akciju. Pat uzņēmuma darbinieki nevar sniegt vienu un skaidru informāciju, bet gan maina “noteikumus” un nosacījumus no zvana uz zvanu. Vispār nevienam neiesaku pirkt šīs firmas “akcijas”, labāk paskatīties uz citiem, godīgākiem uzņēmumiem. Zemāk esmu pievienojusi ekrānuzņēmumu ar vienīgo informāciju par go3 no lapas ar vēlamo televizoru.
Sveiki!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], mēģināsim noskaidrot situāciju. Jauku dienu!
Komentāri (5)
Kārtējie pajoliņi ,kuri nesaprot operatora piedāvajumus līdz galam. Ja jau vajag televizorus uz nomaksu tad kārtojiet jebkurā TV veikalā līzingus. Vai arī kaut via pie tiem pašiem operatoriem var iegādāties iekārtas uz nomaksu bez kādiem papildus Go 3 vai Pašol 4 ar pusi vai Kōmōņ 15
Brīnišķīgi. Un kā man pēc jūsu loģikas bija pilnībā jāsaprot operatora piedāvājums, ja piedavājuma mājaslapā vienkārši nav skaidras informācijas par šo piedāvājumu? Vai tad jauzminē ar taro kārtīm? Un vai, jūsuprāt, ir normāli, ka operatori katram cilvēkam stāsta atšķirīgu informāciju, nevis skaidri paskaidro, kas un kā? Uz konkrētu jautājumu operatoram “KUR rakstīts par OBLIGĀTO Go3 vai SIM karti?” mums vienkārši teica, ka "šeit viss ir rakstīts, es nezinu, kur jūs skatāties, tādi ir noteikumi." Beigas.
Veronika Kkkk jau citā komentārā uzrādīja ,ka viss ir skaidri norādīts.Iemācieties izlasīt visus piedāvājumus un arī padomāt pirms ko ņemt .Nu re pati sevi jau parādiet - kapēc pilnībā jāsaprot... Ar to arī izteikts viss par IQ līmeni.Kuram tad būs jāsaprot un jāņem viss priekšs jums ? Mamma vēl ar karotīti baro uzliekot zaberlacīti ja ? Operatori mēdz būt dažādi.Mūsdienās ,tādu kuri zin lieliski visas nianses ir maz.Acīmredzot esat uztrāpījuši uz nezinīšiem,kuri nav izskaidrojuši visu,TAČU operatora mājas lapā gan lieliski redzami piedāvājumi un noteikumi. Ja protat lasīt ,tad arī iepazīstieties ar tiem nevis zvaniet operatoriem uz Info dienestu. Kā jau minēju,ja vajad TV ,tad var iegādāties jebkurā attiecīgā veikalā vai e-veikalos tāpat uz nomaksu ! Kas nav skaidrs tādā?
Tet tāpat labāks
Sveika. Pie nomaksas infomrācijas viss ir norādīts!