www.sudzibas.lv BITE Krāpšana, naudas rekets

Bite - Krāpšana, naudas rekets

29.01.2025. ierados Bites apkalpošanas centrā pārtraukt līgumu par Baltcom i-netu un televīziju. Tika iedoti visas viedkartes ar CAM. Saņemot parakstīt pakalpojuma atteikuma veidlapu pamanīju līguma laušanas datumu: 28.02.2025! Uz jautājumu, kādēļ jāmaksā par februāra pakalpojumu, ja to vairs nevārs neizmantošu. Atbilde ir fascinējoša: tādēļ, ka atteikums bija jāuzraksta līdz 25.01.2025.
Nu labi, tad atteikšos 25.02.2025, līdz tam laikam tiks izmantots pakalpojums.
Izrādās, tā arī nevar, jo darbinieks jau annulējis viedkartes un atcelt anulēšanu vairs nevar, bet i-nets vēl būšot.
Nu labi, saprotu, ka darbinieks pasteidzies ar annulēšanu, aizmirsa izstāstīt atteikuma noteikumus utt. Nu labi, i-nets vēl būs, bet TV vairs nebūs, tad jau pakalpojuma maksu vajadzētu samazināt. Izrādās, kur tāds naivums. Jāmaksā būs pilna summa!
Nevienam neiesaku Bite! Nu riktīgs izspiedēju kantoris.

23 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (3)

( ( ͡❛ - ͡❛) 21 st atpakaļ

Nevienam nekas Jums nav jāizstāsta, lasām Bites Līguma noteikumus, ko paši esam parakstījuši un tikai tad, ja joprojām neko neesam sapratuši, ejam pataisīt sevi par muļķi sūdzību portālā.
"13. Kad Abonents var izbeigt Līgumu?
13.1. Līgums par elektronisko sakaru pakalpojumiem mobilajā tīklā tiek izbeigts 5 (piecu) darbdienu laikā pēc Abonenta iesnieguma par Līguma
izbeigšanu saņemšanas. Līgums par elektronisko sakaru pakalpojumiem fiksētā tīklā, arī digitālās un interaktīvās televīzijas pakalpojumiem tiek
izbeigs ar mēneša, kurā Abonents iesniedz Bitei iesniegumu par Līguma izbeigšanu, pēdējā dienā, ja Bite iesniegumu saņēmusi ne vēlāk kā 5
(piecas) dienas, neieskaitot iesnieguma saņemšanas dienu, pirms attiecīgā mēneša beigām vai ar nākamā mēneša pēdējo datumu, ja Abonenta
iesniegums saņemts vēlāk kā 5 (piecas) dienas pirms konkrētā mēneša pēdējās dienas. Iesniegumu par Līguma izbeigšanu Abonents var iesniegt
jebkurā no Bites saloniem vai, parakstot to ar drošu elektronisko parakstu, nosūtīt uz [slēpt]@bite.lv. Abonentam ir pienākums apmaksāt gala rēķinu
par sniegtajiem Pakalpojumiem."

N neiesaku apmeklēt 20 st atpakaļ

Pirms rakstīt atbildi vajadzētu izlasīt par kādu pakalpojumu ir sūdzība.

Z ZigmārsEl 3 st atpakaļ

pilnīgi piekrītu, bites kantoris jebkādiem veidiem centīsies izspiest naudu

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes