BITE - krāpšana
Labdien!!
BITE ar martu viesabonēšanā ir jauns pakalpojums, bet interesanti ir tas ka tas ir paaugstinātas maksas pakalpojums, kas pieslēdzas automātiski. Mana situācija ir tāda : Mans nepilngadīgais bērns atrodas ārzemēs un protams telefons ir viņam līdzi. Viņam atnāk šī īsziņa, no kuras viņš neko nesaprot. Sazvanos ar bērnu izmantojot internetu man nav vajadzīgi kādi īpaši viesabonēšanas pakalpojumi. Pa dienu mans bērns nosūta isziņu un automātiski aprēķinās maksa 2.50, un lūk tā es pa 3 īsziņām 0.21 EUR vietā samaksāju 2.50 EUR ( dienā, priecājos, ka to atklāju jau uzreiz tās dienas vakarā, ja nē 2.50 katru dienu visas nedēļas garumā, ja viņš atsūtītu man katru vakaru īsziņā " arlabunakti") un itkā "draudzīgais" Bites kolektīvs atsakās man jeb kādā veidā šo pārskatīt. Es lasot šo piņķerīgi divdomīgi uzrakstīto īsziņu biju šokā. Es kā klients uzskatu, ka ja es vēlētos kādu no piedāvātiem pakalpojumiem- ES diena, ES nedēļa ES mēnesis es nosūtītu isziņu un pieslēgtu, nevis Bite man kaut, ko automātiski drīkstētu pieslēgt. Viņi pastāv uz to ka telefonam nosūtīta info īsziņa un paši vainīgi, ka telefonu lieto bērns, kurš īsziņas nesaprot. Netaisni un riebīgi no viņu puses, bet viņiem smuka peļņa ( uz bērnu vai cilvēku , kas īsziņas principā nelasa rēķina). Aizbraucot kaut vai uz Lietuvas veikaliem iepirkties uz pāris stundiņām neiedomājieties nosūtīt kaut vai vienu īsziņu, jo par to samaksāsiet 2.5 euro , ja pirms tam nebūsiet nokārtojis formalitātes ar Biti. Neticiet , ka viņi ir draudzīgi Bites paliek Bites iedzeļ kamēr neredzi.
Paldies!
Komentāri (22)
Kas tieši tur nesaprotams? Viss skaidri un gaiši uzrakstīts.
Ne jau 6 gadus vecam bērnam!!! un man nav jāatsakās no pakalpojuma, ko neesmu vēlējusies pieslēgt.
Bērns vēl neiet skolā, ka nemāk lasīt skaidrā latviešu valodā uzrakstīto?
Savu neprašu nevajag jaukt ar uzņēmumu.
Atsūti man savu vārdu un uzvārdu parunāšu ar tevi kas ir nepraša!!!
Man nav jāatsakās no pakalpojuma ko nevēlējos lai būtu pieslēgts NEPRAŠA.
Man tieši šī pati situācija. Bērns aizbrauca eksursijā uz Igauniju (uz pāris stundām), nosūta man uz mājām īsziņu par to, ka ir tikuši galā un automātiski tiek piestādīts rēķins pa 2,50 EUR. No bites nosūtītajā sms ārvalstīs netika minēts kā no šī maksas pakalpojuma atteikties. Vērsīšos PTAC.
Ja man tiesi tada pati situacija.Es soka,ka var pieslegt ko automatiski un krapt klientus
Arī LMT un Tele2 ta ir. Lmt prasa 3€ diena. Tas visur ir un bus. Bite lauj atslegt. Lmt pateica ka nevar.
Kjip ta esit ES regula
Man tas pats. Atrodos ārzemēs un par 2 īsziņām 2 dienas pēc kārtas automātiski pieslēdza "dienu eiropā". Klientu servisā man paskaidroja, ka esmu stulba, jo nezināju, ka lai atslēgtu šo pakalpojumu, man bija iepriekš viņiem jāzvana. Neviena normāla kompānija automātiski nepieslēdz maksas pakalpojums.
P.S. Ko darīsiet ar rēķinu? Maksāsiet?... es mēģināju sūdzēties Bite, bet, protams, viņi mani atšuva.
Es tagad uzrakstiju sudzibu vadibai,gaidu atbildi!Ja pateiks,ka jamaksa -samaksasu!Bet iesu prom uzreiz pie cita operatora
jo ejot prom varbut lai saglabatu klientu piedavas alternativu,bet uzskatu ka tad ir negodigi!Ka var uztaisit tadu lietu automatiski,tadas funkcijas jabut pec klienta pieprasijuma.Vel variants Bez Tabu,lai redz visa LV cik negodiga krapsana notiek
Es savās dusmās uz BITI uzrakstīju oficiālu vestuli ar lūgumu pārskatīt rēķinu. uz to 1601 nav nekāda jēga zvanīt var pagadīties draudzīgais un var pagadīties kāds kurš pasaka, ka pati vainīga ka telefonu lieto bērns vai kā tevi pasūta. Uzrakstīju arī uz BEZ TABU, bet pagaidām nav neakādas reakcijas . Varbūt vajag vairākiem rakstīt lai pievērtu viņu uzmanību. Uzrakstīju sūdzību šeit. Ja BITE mani atšūs griezīšos Patērētājos. Es katrā ziņā cīnīšos. Un pa operatora maiņu visai manai ģimenei noteikti domāju un to darīšu.
Bite ir nākusi pie prāta un maksu par automātisko pakalpojumu rēķinā nav iekļāvusi. Laikam pienāca pārāk daudz sūdzību! Taisnība tomēr ir uzvarējusi. :)
Kopigi jasniedz prasiba tiesa. Tikai ta var ne tikai atgut nelikumigi izkrapto naudu un ar to saistitos izdevumus, bet ari izbeigt sadu ricibu.
Si ir nelikumiga kompanijas riciba.
Lugums sazinaties tos, kuri gatavi sniegt sadu prasibu.
Jasazinas ar pateretajiem,japrasa vai vispar var pieslegt automatiski maksas pakalpojumus,kas nav saskanoti ar klientu
Man tas ir izdevīgāk. Citiem nav.
Bet tagad arī LMT ir šādi, tur dienas paka pati piesledzas 3€ ja ieej internets 7€ diena.
Menesa paka 30€
Pakalpojuma deveja un klienta attiecibas regule LR likumi un ligums.
Ja liguma nav noteikts ka pakalpojuma devejs var vienpersonigi pieslegt papildus pakalpojumus, tad sada riciba ir nelikumiga.
Viss ko varu pateikt - ja LMT darbinieki lasa - šis ir labs laiks klientu pārvilināšanai. Bite manā skatījumā ir pamatīgi ieberzusies, sākot ar šiem dīvainajiem automātiskajiem pakalpojumiem, beidzot ar 4g mājas interneta kvalitāti.
Un sliktākais ir klaja maldināšana un nespēja paskaidrot savas kļūmes. Bite mazliet piemirst teiciena: Klientam vienmēr ir taisnība, nozīmi.
Tele2 troļļi izmanto arī šādus lētu triku? Iesniedzēji no vienādām IP adresēm (tie kas zin kā to uzzināt, to sapratīs) un tik lēti triki kā nomelnot konkurentu nav līdz šim redzēti. Lēti tele2 un lmt. es esmu bijis jūsu klients, vairs tāds nebūšu. Ir pieredze ar Biti, un tā ir bijusi vislabākā, atšķirībā no jums tele2 šakāļiem. Bet tā jau interesanti, tele2 ir tutūūū un tāpēc panika :)
ir labi būt piesardzīgam interneta vidē lasot kom., taču šie gadījumi ar ultimatīviem tarifu plāniem ārzemēs un ļoti ierobežotu "neierobežoto bites 4g internetu" ir reāli. Personīgi mani tik daudz neuztrauc tās kapeikas ko šie mēģina izgrabināt no maciņiem, kā tas ka tāds uzņēmums atļaujas kko izdomāt uz savu galvu nedodot klientam izvēles iespējas. Bite teiks, ka visu varēja sarunāt tai pazvanot - bet tā atkal ir necieņa pret savu klientu laiku.
Mani ar līdz šim bite pilnībā apmierināja, biju klients no kkāda 2010. gada. Varbūt pat būtu palicis ja šiem ienāktu prātā vnk atvainoties par savu neizdarību.
Nu redz, vieniem slikti, ka operators visu izdara viņu vietā, citiem atkal, būtu bļaušana par servisa neesamību, ja operators to automātisko pakalpojumu nenodrošinātu. Manuprāt pašiem klientiem vajadzētu iegaumēt, ka braucieni ārpus LR nav tas pats kas aiziet uz veikalu pēc piena un jāpadomā ne tikai par pasi/ID un tādām lietām, bet arī par mobilo sakaru pakalpojumiem! Patiesībā, manuprāt, šeit sacelta brēka uz līdzenas vietas.
Ja negribas ne par ko iespringt jau tagad - ejiet uz TELE2 un pieslēdziet visu Baltiju. Braukājiet tad kaut krustu šķērsu, un maksājiet par sakaru pakalpojumiem tā it kā mājās uz dīvāna sēdētu. Ja nepatīk TELE2, tad, uz LMT neejiet, tur priekš patērētājiem, manuprāt, vispār nav nekas, tiem tur strausa politika - pagaidiet uz gada beigām, jeb nākamā sākumu. Tarifi visiem paliks augstāki un būs vienādi visā ES zonā.