BITE - Krāpšana
Neiesaku šo uzņēmumu, klientu apkalpošana uz kvalitāte sakariem slikta, klientu apkalpošana zemākā līmenī, un notiek klientu krāpšana.
Palielinot Cenas netiks sūtīta informācija ne uz epastu ne sms, izrādās ka pēc viņu uzskatiem ir obligāti jāizmanto portāls mana. Bite un jāmeklē tur informācija, rēķinus un savas reklāmās sūta visur, bet cenu pieaugumu pa kluso slēpj. Un ja klients nepaspēj iepazīsties ar izmaiņām, viņi automātiski pagarina līgumu, un ja grib atteikties sakarā ar cenu maiņu, pieprasa līgumsodu.
Komentāri (2)
Tieši tā notiek. Man, piem., senām klientam, apgalvoja, ka info par tarifu palielināšanu esot sūtījuši uz e-pastu, kas sen vairs nepastāv un kaut visur līgumā, grozījumos ir norādīta aktuālā e-pasta adrese. To neeksistējošo adresi viņi ilgi meklēja, izraka un beigās vēl pateica, ka tā ir viņu galīgā atbilde. Mānīšanās pēc pilnas programmas.
Bitei klienti ir tieši NEKAS. Tāpēc arī nomainīju operatoru, un tagad maksāju 2x mazāk.
Tai melīgajai kompānijai ticēt nevar jau sen.
https://nra.lv/latvija/222623-ptac-izbeidzis-lietu-pret-biti.htm
Kā mūžīgie laiki beidzās, tā pārgāju uz LMT.