BITE - Drausmīgs konsultantu darbs, bardaks ar norēķiniem
Šodien bites konsultanti Līga un Jānis parādīja lielāko necieņu pret klientiem, kad nemaz neuzklausot klienta jautājumu, kādēļ maksājums par telefonu nav pareizi ievadīts bites grāmatvedībā, bet uzrādās itkā neveikts, pamācošā tonī skaidroja, ka klients pats ir vainīgs, nevis grāmatvedības kļūda. Kas tie par konsultantiem, kas vispār neuzklausa klientu, bet sajūtas Dieva vietā un nemaz neliekas dzirdēt par ko ir runa. Ar šo brīnumu bite zaudēja 2 vecāka gadagājuma klientus un pat sakot, ka zaudēs klientus,konsultanti par to nelikās ne zinis. Ar šādu attieksmi pirmo reizi saskaramies un esam šokēti. Vispirms jau par attieksmi vispār un turklāt pilnīgu necieņu pret vecākiem cilvēkiem.
Komentāri (1)
Grūti pateikt, kura vainas dēļ rēķins netika iegrāmatots, iespējams netika norādīts klienta numurs veicot maksājumu, jeb vēl kaut kas, taču vecums nav gudrības pazīme un, iespējams, vajadzēja arī uzklausīt konsultanta teikto, nevis kā parasti šādos gadījumos vecāka gadugājuma kundzītes mēģina komunicēt, "es jums saku, ka es samaksāju!!!". Un ne jau Bites konsultanti vienīgie neizrāda cieņu vecākiem cilvēkiem, kaut gan viņu "citādas kompānijas" klientu apkalpošanas čomiskās manieres ir maigi izsakoties perversas.