BITE - Absurda, nepamatota maksa par garantijas remontu.
Situācija sekojoša, proti, telefons, kurš iegādāts pirms 8 mēnešiem pēkšņi vairs nav uzlādējams. Aiznesot telefonu uz bites salonu pēc laika pienāk zvans, ka telefonu iespējams sākt remontēt par 108 eur, taču netiek garantēts, ka tas tiks salabots jeb vaina vispār tiks atrasta un 108 eur jāmaksā par to, ka telefona aizmugurē un tikai aizmugurē ir nelieli, nebūtiski skrāpējumi, kas mehāniski vai elektroniski telefona darbību jeb šajā gadījumā tieši uzlādes opciju noteikti neietekmē, kā arī tādi skrāpējumi kritiena rezultātā būtu vairāk kā plaisas, tā kā tie ir radušies ik dienas lietojot telefonu kā jau jebkuru elektropreci, gluži kā mašīnas ātrumkloķa ādas nodilšana, tā ir normāla parādība, bet tikai ne bites kompānijai laikam...
Tagad esmu dilemmas priekšā maksāt 108 eur par to, lai apskatās manu telefonu un cerēt, ka vainu atradīs un sataisīs par velti. Sliktākajā gadījumā var nākties maksāt vēl vairāk vai arī problēmu var arī neatrisināt, neatrast.
Cien. Bites klienti, šī ir pilnīga kapitulācija manā gadījumā.
Vai tiešām 3 mazi, knapi saskatāmi un kur vēl sataustāmi skrāpējumi telefona aizmugurē traucē tā mehāniskai, elektroniskai darbībai? Vai varētu būt tā, ka bite vēlas iegūt naudu no patērētājiem, lai pēc tam iegūtu labumu no garantijas servisu kompānijām? Vai varētu būt tā, ka es neesmu vienīgais šādas situācijas upuris?
Atliek vien vērsties ptac un cerēt uz labāko.
P. S. Jāmin gan, ka iepriekš ar bites telekompāniju īpašu problēmu nav bijis, bet tā kā mans ik mēneša rēķins ir 100+ eur un vairāki tarifi, telefoni, tad noteikti mainīšu telekompāniju, ja šis konflikts neatrisināsies savādāk.
Komentāri (2)
Apsveicam laimētājus! Arī es saskāros ar līdzīgu absurdu, un pēc tam turpināju maksāt par neejošu telefonu vairāk kā 14 mēnešus. Pat dabuju firmas, kura nodarbojas ar telefonu remontu atzinumu, ka mehāniskie bojājumi (skrāpējumi) nav saistīti ar telefona mātes plates bojājumu un, ka tas ir ražošanas brāķis (savā laikā LG G4 telefoniem bija tāda procesora izdegšanas problēma). PTAC tik noplātīja rokas, ka neko nevar padarīt, jo garantijas serviss atsaucās uz telefona lietošanas instrukcijā minētajiem punktiem, kuri neesot ievēroti. Tādēļ turpmāk, iegādājoties dārgu telefonu iesaku to vai nu glabāt kastītē un nelietot vai arī to apdrošināt.
Nesatraucieties. Saistībā uz remontiem, viņi vēlas nopelnīt ne tikai no klientiem, bet arī no darbiniekiem. Pasakot vienu summu un beigās nostāda fakts priekšā, ka jamaksā ir x2.