220.lv - Piegāde
Nokaitināja, uzrada vienu piegādes laiku, kad piegādes diena klat nevar sniegt informāciju nekadu, kad saku ka varu pati savākt no noliktavas, ne tas šobrīd nav iespejam. Loti vilusies, priekškam maldināt cilvēkus un noradit ka prece ir noliktava ja reali nav. Sedi un gaidi atpakaļ naudu... Dusmu pilns mers
Atbilde no
interneta veikals 220.lv
Pārstāvja atbilde
22.05.2019
Labdien,
Lai varētu izanalizēt sīkāk radušos situāciju, lūdzam Jums atsūtīt savu pasūtījuma numuru
Komentāri (3)
Tu domā viņiem noliktava tai pašā ēkā? Vai pat Latvijas teritorijā? Rūgti maldies.
Kads sakars vispar par arpus Latviju?ir noradits ir noliktava, internet veikalos abos kas ir riga,telefoniski apstiprinats ka ir noliktava un bus 3dien,IET RUNA PAR TO KA REALI PRECE PEKSNI NAV,PAT JA GATAVA PATI SAVAKT.TA IR MALDISANA , NAV JAUZRADA TAD PIEGADES LAIKS UN NAV TAD JAAPSTIPRINA TELEFONISKI. Uzskatu ka tas nav normali,uz ko ir tikai atbilde pagaidiet ludzu un atvainojiet ludzu varam anulet.protams ka anule ja tev prece nav noliktava ka teici.cik tad es gaidisu ar nepasaka
Iesaku pasūtīt 220.lv preces ar pēcapmaksu. Šogad 2x esmu iepirkusies pie viņiem internet veikalā un pēc tam izņemot ofisā. Nekādu problēmu.