www.sudzibas.lv 220.lv Krāpšana

220.lv - Krāpšana

Sutiju gultinu bet atsutija pavisam citu gultinu. Es jau ta gaidiju menesi lidz piegadei un atsuta vel ne to preci. Velos savu gultinu par kuru esmu samaksajusi un pec iespejas atrak jo bernins var pieteikties jebkuru dienu. Vakar zvanijam apkalposanas centram un meitene teica ka noskaidros situaciju un sodien pazvanisot bet taa arii zvanu nesagaidijam. Uzrakatiju vestuli uz [slēpt]@220.lv bet tur raksta ka atbildes 2 darba dienu laika. Bet cik ta es varu gaidiit. Mums nav laika vairs.

27.06.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 28.06.2019

Labdien, Elīna. Uz Jūsu e-pastu tika nosūtīta automātiskā atbilde, kas iekļauj informāciju par mūsu maksimālo atbildes laiku uz klienta e-pastu, taču mēs vienmēr cenšamies atbildēt ātrāk kā norādīts.
Jūsu e-pastu mēs esam saņēmuši un esam arī atbildējuši uz to jau vakar, mums ir vēl daži papildus jautājumi par preces neatbilstību.
Lūdzam Jūs apskatīt šo e-pastu un sazināties ar mums telefoniski vai e-pastā, lai pēc iespējas ātrāk rastu kopēju risinājumu konkrētajai situācijai.
Ar cieņu, 220.lv

Papildināts eliana 28.06.2019

Es jums zvaniju jau 2 reizes un abas reizes tiku pasutita kaut kur talak. Pa telefonu neviens necenshas risinat manu problemu

E

Komentāri (2)

Ventilators 28.06.2019

iesaku gultu jau meklēt citur. Veikals jums neiedos neko līdz nedēļas beigām vai pat nedēļas laikā.

E eliana 28.06.2019

Tā izskatās jo komunikācija ir o. Un pats labākais ir ka viņi man atsūtīja gultiņu kuras nemaz nav viņu mājaslapā. Kā tas vispār var būt iespējams?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes