220.lv - Krāpšana
Sutiju gultinu bet atsutija pavisam citu gultinu. Es jau ta gaidiju menesi lidz piegadei un atsuta vel ne to preci. Velos savu gultinu par kuru esmu samaksajusi un pec iespejas atrak jo bernins var pieteikties jebkuru dienu. Vakar zvanijam apkalposanas centram un meitene teica ka noskaidros situaciju un sodien pazvanisot bet taa arii zvanu nesagaidijam. Uzrakatiju vestuli uz [slēpt]@220.lv bet tur raksta ka atbildes 2 darba dienu laika. Bet cik ta es varu gaidiit. Mums nav laika vairs.
Labdien, Elīna. Uz Jūsu e-pastu tika nosūtīta automātiskā atbilde, kas iekļauj informāciju par mūsu maksimālo atbildes laiku uz klienta e-pastu, taču mēs vienmēr cenšamies atbildēt ātrāk kā norādīts.
Jūsu e-pastu mēs esam saņēmuši un esam arī atbildējuši uz to jau vakar, mums ir vēl daži papildus jautājumi par preces neatbilstību.
Lūdzam Jūs apskatīt šo e-pastu un sazināties ar mums telefoniski vai e-pastā, lai pēc iespējas ātrāk rastu kopēju risinājumu konkrētajai situācijai.
Ar cieņu, 220.lv
Es jums zvaniju jau 2 reizes un abas reizes tiku pasutita kaut kur talak. Pa telefonu neviens necenshas risinat manu problemu
Komentāri (2)
iesaku gultu jau meklēt citur. Veikals jums neiedos neko līdz nedēļas beigām vai pat nedēļas laikā.
Tā izskatās jo komunikācija ir o. Un pats labākais ir ka viņi man atsūtīja gultiņu kuras nemaz nav viņu mājaslapā. Kā tas vispār var būt iespējams?