Smart Serviss - Pašdarbība un klientu ignorēšana
Pirms gandrīz mēneša salūza telefons (nevarēja uzlādēt). Tā kā ilgstoši bez telefona dzīvot nevarēju atļauties, tad nolēmu nenest uz TELE2 garantijas servisu, bet samaksāt par ātru remontu un aiznest uz Smart Serviss. Solīja 2-3 dienu laikā diagnosticēt problēmu. Tā arī notika - kādas 3 dienas vēlāk zvana meistars un pastāsta, ka vajadzīga detaļa, kuru atsūtīšot 2, maksimums 3 nedēļu laikā. Kad apritēja precīzi 3 nedēļas kopš šīs sarunas zvanīju uz servisu, taču neviens telefonu necēla. Šodien ir pagājušas 4 nedēļas kopš sarunas ar meistaru, zvanot no telefona numura, kuru es norādīju nododot telefonu servisā, paziņo, ka numurs nav sasniedzams, taču zvanot no cita numura, nesaka neko, vienkārši neceļ. MansTELE2 mājas lapā uzrādās, ka telefons ir garantijas remontā, lai arī nodevu to servisā labošanai par maksu.
Komentāri (2)
''Tā kā ilgstoši bez telefona dzīvot nevarēju atļauties''...Cerams, ka telefons tev nav atdots un tu jau esi bez tā nomiris...
Skarbi. Jautājums tiešām ir: ja jau tā detaļa tik un tā jāgaida, tad varbūt tomēr ir izdevīgāk remontēt caur garantiju? Un vispār jau, tas gan mūsu platuma grādos nav pieņemts, labs serviss ir nodrošināt klientam izdevīgāko risinājumu.