Smart Serviss - Krāpšana, nav servisa vispār un slikts serviss
2 mēnešus aiztur un neatdod un nav pat Salabojuši datoru!
29.01.2020. Atdevu remontā datoru jaunu, nelietotu, jo nestrādāja. No februāra beigām regulāri zvanu uz servisu un interesējos, vai dators ir Salabots?
- 28.02. Man darbinieks paziņoja, ka dators ir Salabots un pirmdien būs, jo brauc no mola uz alfu (2.03)
- 2.03. Zvanīju (paši man nezvanīja) - paziņoja, ka piegāde būs trešdien 4.03.
- 4.03. Man paziņoja, ka vēl nav, bet būs nākamnedēļ, jo atrodas molā
- 11.03. Zvanīju vēlreiz, tad teica, ka vēl remontē un ja nedēļas laikā nesaremontēs, tad dos man jaunu datoru vietā
- 18.03. Nevar man piegādāt, jo esot coronavīruss!: d p. S. Vīruss un ierobežojumi sākās tikai no 13.03.
Sveicināti!
Paldies, ka veltijāt savu laiku un uzrakstījāt par radušo situāciju.
Ļoti žēl, ka Jūsu pieredze bija negatīva no mūsu personāla, pakalpojumu puses.
Mēs vienmēr meklējam kur var uzlabot mūsu apkalpošanas līmeni. Ka arī Jūsu situācijā mēs gribam iedziļināties un palīdzēt.
Lai to kvalitatīvi izdarītu, gribētos smalkak saprast radušas situacijas detaļas, lai mē varētu to kvalitatīvi izdarīt, lūgums sazinājieties ar mums rakstot e-pastu [email protected]
Lūdzu uzrakstiet savu remonta numuru un mēs ar jums sazinasimies.
Komentāri (1)
Ne jau nomainīt un atdot atpakaļ iekārtu ir ilgi un sarežģīti. Lielākoties problēmas rodas šādu ražotāju dēļ, kas nespēj pēc tam servisiem piegādāt detaļas. Bet klients to nekad nesaprot, un vienmēr vaino servisu nevis ražotāju, kurš nedod detaļas un iespējams arī neļauj norakstīt iekārtu.